דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים לימודי מנהל עסקים לתואר שני בישראל
לימודי מנהל עסקים לתואר שני בישראל
mlaoryehuda 03/04/13 |  צפיות: 2926

עד לא מזמן היו לימודי תואר שני במנהל עסקים נחלתן של אוניברסיטאות בודדות בארץ, ורבים מקרב המתעניינים בלימודים אלו נאלצו לפנות אל מוסדות אקדמיים בחו"ל. אם גם אתם מבקשים להשתלב במקצוע הנחשב והיוקרתי בוודאי תשמחו לשמוע שבימינו המצב שונה לגמרי, ושלימודי התואר השני במנהל עסקים מוצעים כיום על ידי מגוון גדול של אוניברסיטאות ומכללות בכול רחבי הארץ. יש לציין כי מוסדות אלו קיבלו אישור והכרה ללמד את התחום מטעם המועצה להשכלה גבוהה בישראל.

מטרת לימודי תואר שני במנהל עסקים

לימודי תואר שני במנהל עסקים מוצעים בארץ לשלושה תארים: תואר MBA - Master of Business Administration, תואר MBA Executive למנהלים, או לתואר MA שהינו מסלול מחקרי. המסלולים מיועדים להקנות לסטודנטים מיומנויות, כישורים וידע בכול תחומי הניהול השונים, תוך התמחות בתחום מסוים. אלו יאפשרו לבוגרים להתמודד עם מגוון אתגרים ניהוליים מתוך חשיבה מקצועית, ראייה רחבה ויכולות יישום יעילות, מכוונות מטרה ורווחיות, ולהשתלב  בתפקידי ניהול בכירים בענפים שונים בשוק המקומי או הבינלאומי.

מה לומדים לתואר שני במנהל עסקים

לימודי תואר שני במנהל עסקים אורכים לרוב כשנתיים, ובמקרים רבים יש לעמוד בבחינת ה- GMAT על מנת להתקבל אליהם. הלימודים עצמם נוגעים במגוון רחב של תחומים, וביניהם: ניהול כללי, ניהול משאבי אנוש, חשבונאות, כלכלה, ניהול אסטרטגי, קבלת החלטות, אתיקה ומשפט, מערכות מידע, ניהול פרויקטים, ניהול ייצור, ניהול שיווק, משפט עסקי, שוק ההון, ייעוץ עסקי, יישומי מחשב, ניהול מימון, בנקאות, מדעי ההתנהגות, שוק תחרותי, חקר ביצועים ובנקאות. כמו כן, תלמידי תואר שני במנהל עסקים נדרשים להתמחות במסלול מסוים, ומתוך המסלולים הרבים הקיימים בארץ ניתן לבחור בין התמחות בניהול ושיווק, ניהול מימון, ניהול משאבי אנוש וניהול ייצור.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mlaoryehuda


 


מאמרים נוספים מאת mlaoryehuda
 
מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
בין אתם מתכוונים ללמוד משאבי אנוש תואר ראשון, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים או חשבונאות, הנושא הכלכלי בוודאי מעסיק אתכם.

בחירת לימודי מנהל עסקים בהתאם לתנאי הקבלה והעלויות
בעשור השני של שנות האלפיים מוצעים לימודי מנהל עסקים בישראל על ידי מספר רב של אוניברסיטאות ומכללות, הן לתואר ראשון והן לשני.

אפשרויות תעסוקה במדעי המחשב
לימודי מדעי המחשב מתמקדים בעיקר בפיתוח תוכנות, המהווה תחום מרכזי בתעשיית ההייטק על ענפיה השונים.

לימודי חינוך לתואר שני - אפשרויות התמחות
רבים מקרב בוגרי תואר ראשון בחינוך בוחרים להמשיך ללימודי תואר שני בתחום, המוצעים במגוון רחב ומרתק של מסלולים, כשחלקם אף מאפשרים להמשיך ללימודי תואר שלישי.

להתייחס ברצינות אל ביטוח הנסיעות לחו"ל
ישנם דברים הקשורים לנסיעה לחו"ל שיש לקבוע ולברר מבעוד מועד, כמו תאריך הנסיעה והזמנת כרטיסים, אשרת שהייה ומלונות, וישנם עניינים של הרגע האחרון כמו אריזה, בדיקת תחזית מזג האוויר וסידור לעציצים ולחיות המחמד.

שיפורי יחסי ההמרה למינוף העסק
המטרה העיקרית של כל עסק, בין אם מדובר בחברות וארגוני ענק או בעצמאיים העובדים מהבית, היא להרוויח כמה שיותר כסף ולקדם את עצמו באמצעות תכנון ופיתוח אסטרטגיות שיווק.

לימודי משפטים במכללות - מידע כללי
אין ספק כי לימודי משפטים נמנים על מהמבוקשים שבמקצועות האקדמיים, עובדה הבאה לידי ביטוי בעשרות אלפי עורכי דין הרשומים במדינה.

מידע אודות מכללות בצפון
נהוג להתייחס לאזור הצפון כמתחיל בחדרה וממשיך הלאה עד להרי הגליל העליון והגולן. חבל ארץ קסום זה הטובל בנוף בראשיתי מושך אליו בשנים האחרונות אנשים רבים מאזור המרכז.

לימודי פסיכולוגיה - מידע כללי
במדינת ישראל היו לימודי פסיכולוגיה ועודם נמנים על התחומים האקדמיים המבוקשים ביותר. זאת בזכות היותם דלת כניסה לתחום עיסוק מתגמל

לימודי ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש הינו תחום מבוקש ומאתגר המוצע בימינו על ידי קשת רחבה של מוסדות אקדמיים לתואר ראשון ושני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI