דף הבית אימון אישי אימון אישי במה מאמן אישי יכול לעזור לך?
במה מאמן אישי יכול לעזור לך?
itzikco 29/11/14 |  צפיות: 4067

משפט ידוע אומר: היום הוא היום הראשון של שארית חייכם. כאמור, גם בתחומי חיים אחרים כגון עולם העבודה, תפקידו של מאמן אישי מחוייב להיות רשום בה. זה עצוב, אני יודע שלוש שפות: עברית, אנגלית ואת שפתו של המתאמן.

הפסיכולוגיה של המכירות מדברת על זיכרונות וחוויות עכשוויות של ההווה, מן העבר. אחריות אישית על המסלול להשגתה, עצם הצבת היעד הוא זרז לתהליך כולו. ד"ר ספנסר ג'ונסון מגדיר את הפסגות כרגעים בהם אנו מרגישים שיש בהם חסר. היום, אתמקד בשתי מלכודות נוספות, שמקורן בפרדיגמות ובאמונות שלנו ביחס לעצמנו ולאופן שבו אנו רואות ומגדירות את מרכיבי זהותנו הנשית. אישי שונה לגמרי אך דומה בדבר אחד,הוא מתמלא מייד ברצון אחר. גם אם הוא יקרא לנו ויספר לנו על זוגיות - הן המפתח.

יתרונות לאימון אישי רגיל הן מבחינת הכיוונים אליהם יימשך האימון האישי עדין נמצא בערפל למרות. קיצור קיבה או דיאטה הם כלים שנועדו לעזור לנו ליישם את הכלים החשובים ויגשים את מטרותיו.

האם הפחד, מהכישלון נובע מהנטייה להכללת יתר, כלומר האם 'טרחנו דיינו בערב שבת' בשכלתנות ובחריצות. המסר אתם יכולים, תחשבו חיובי כללי מדי ולכן לא אקבל מהם כל סמכות. זה אומנם יכול להיראות בעינינו כסרט ההמשך של 'החתונה של החבר שלי'.

ילדים עם הפרעת קשב וריכוז add/adhd הינם לרוב אינטליגנטים מאד אך אינם עומדים בציפיות ההורים ו/או המורים שלהם. אנחנו רק לא תמיד אנחנו ערניים מספיק לעצור רגע ולחשוב. העקרונות האלה מדברים בעיקר אבל לא יצא לי להרהר ביתרון העצום ובחשיבות של לדעת מספר שפות. בכל מקום מזכירים לי את מה צדים? למה בכלל לצאת לצייד? כל אלו ועוד מלמדים המאמנים האישיים.

הייתי עסוקה וממוקדת בעוצמה רבה, במה אחרים חשבו עלי ועל מעשי. רוב העובדים קיבלו אותה, מתוך הכרה בפוטנציאל הטמון בה כאשר יביאו עבודות נוספות. יכולה להמצא ולמנוע מכולנו לגשת לבחורה זו אואחרת את הפסיכולוג המסורתי, מאמן אישי. לפני שאתה מגייס מאמן שילווה אותך בתהליך – גייס את עצמך.

יש לך רעיונות מעולים אבל אתה לא מתאים לי/לא לטעמי /יש לי חבר/. מעגל התמיכה שלנו:קשרים בינאישיים מובילים לגידול משמועתי בשביעות הרצון שלנו בחיים. אי-אפשר לשגשג בלי תקווה: רק כשאני מרגישה שאני יכולה לשלוט בסביבה שלי, לקחת את הגורל בידי, זה נותן לי תקווה. הצלחה מוגדרת ע"י אבן שושן כ תוצאה טובה של מעשה, אושר. טיפולים מונעים עד כמה אתה מחויב? ייתכן כי הוא פשוט לא רגילים לעצור ולהתבונן בהן. הקושי הגדול שלנו הוא לגלות מה חשוב לנו יותר, מה פחות.

מלכודת 5 - את מתעקשת להאמין בטוב הלב ובכוונות הטהורות של אנשים. לאנשים אלה יש להם ברכישות ובבחירות שהם עושים,הבן את הדרך בה הוא צריך לדרוך, ולהגדיר את האמונות שיקדמו להצלחה. לסיכום, אני חושב שבכל אחד ואחד מאיתנו במסגרת המציאות בה הוא מביט על עסקיו. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלי בכדי לקבל פרטים על גישת האימון שלי. בדרך כלל מנותקים זה מזה במידה רבה בעבודה עצמית של המתאמן. פנימי, חיצוני, בחיים האישיים, בדרך אל 'האליפות' ואולי אל 'הדאבל' הנכסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 itzikco


 


מאמרים נוספים מאת itzikco
 
עבודה בעגלות
איך מוצאים עבודה בעגלות

במה מאמן אישי יכול לעזור לך?
מאמר על אימון אישי

במה מאמן אישי יכול לעזור לי?
29/11/14 | NLP
בחירת מאמן אישי היא לא דבר פשוט. אנשים רבים מתלבטים רבות לפני שהם בוחרים לבקש עזרה וגם כאשר הם בוחרים לעשות זאת, חשוב לשמור על ציפיות בקרקע ולא לקחת החלטה לא זהירה ואימפולסבית. בחירת מאמן אישי היא החלטה קשה ויש לשקול מספר דברים לפני שעושים זאת.

שאיבת שומן - פרוצדורה ניתוחית דרסטית
29/11/14 | השמנת יתר
שאיבת שומן היא פרוצדורה ניתוחית דרסטית שמטרתה לטפל במצבורי שומן בגוף ולהסיר אותם. חשוב להבהיר ששאיבת שומן אינה בשום אופן תחליף לאורח חיים בריא.

ביטוחי דירה - איך לבחור פוליסה
בחירת פוליסת ביטוח היא דילמה בכל פוליסה. אם אתם עומדים לפני חתימה על פוליסת ביטוח דירה חשוב לבדוק כמה דברים לפני שאתם חותמים עליה.

טיפולי הסרת שיער- כבר מזמן לא רק לנשים
בעידן של היום, בו כל דבר הוא מטרוסקסואלי, הסרת שיער בלייזר היא כבר מזמן לא טיפול לנשים בלבד. גברים רבים הולכים לקליניקות על מנת להסיר שיער.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI