דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר גבר הולך לאיבוד
גבר הולך לאיבוד
ורדית גולד מוזס 19/05/09 |  צפיות: 3165

 

לשאלה מי הוא גבר? יש הגדרות ברורות: גבר הוא אדם רציונאלי, קשוח, אמור לדעת הכול, בעל חוש טכני, מפרנס, אמיץ, אינו חושף את רגשותיו כי זה מעיד על רכרוכיות ונשיות.

הפחד להיות מתויג כ"לא גבר" הינו עדיין אחד הפחדים העמוקים ביותר של גברים, אולי העמוק שבהם.

אולם בשנים האחרונות חלה תזוזה משמעותית. סדרי עולם השתנו והתפקידים המסורתיים של הגברים והנשים עברו שינוי. אין חלוקה ברורה בין התפקידים . תפקידי הגבר והאישה נבנים באופן שונה מבעבר.

השאלות שעולות הן: מה המשמעות של להיות גבר היום? האם הגבר יודע מי הוא?

האם הוא יותר מחובר לעצמו? מהי גבריות?

רוב הגברים אינם יודעים מהי גבריות .הם מקבלים מושג מעוות או חלקי ביותר מהבית וכך הם נותרים כל חייהם - עם תפיסה בעייתית לגבי עצמם, לגבי הגבריות שלהם ולגבי הדרך שבה הם אמורים לפעול ולהצליח בעולם כגברים.

שלא כמו הנשים, שמגלות ערנות ומודעות גבוהה יותר לעצמן, גברים פחות מודעים לעצמם, פחות מטפלים בעצמם ופחות משקיעים בהבנת הגבריות שלהם ובהתחברות אליה.למה? משום שכל התחום הטיפולי נתפס כ"נשי".וגבר לא רוצה להיחשב נשי.

הגבר חי בהתאם לנורמות ה"גבריות" שבמידה רבה דוחקות הצידה מגוון רגשות כמו : פחד, כאב, עצבות, חרדה, בושה. זה בא לידי ביטוי בתחומים רבים בחייו כמו עבודה, בריאות, מערכות יחסים, זוגיות.

איך לטפח את העוצמה הגברית מבלי להיגרר לסטראוטיפ המקובל?

  • לבטא רגשות ללמוד לשתף ולבקש עזרה
  • להקשיב לאני הפנימי ולתחושות הבטן.
  • להיות נוכח במערכות יחסים עם בני זוג, ילדים,עובדים.
  • לשדר רכות ואינטימיות במערכות יחסים.
  • להשתתף בקבוצות תמיכה, קבוצות הקשבה ושיתוף.

גברים שאינם מגיעים להנחיה אישית או קבוצתית בגלל הפחד להתחבר לצד הנשי שלהם והחשש לגלות ולחשוף רגשות, מחמיצים דווקא את פיתוח הצד הגברי שלהם ונותרים כל חייהם מוזנחים מבחינה רגשית ומבולבלים מבחינת הרצונות, הצרכים, היעדים והחלומות שלהם.

רבים מאבדים קשר אמיתי עם הנשים ואינם מבינים אותן דבר שגורם לעימותים רבים וחוסר תקשורת.

הנחיה לגברים. מטרתה לחזק, להעצים ולשפר את הגבריות של הגבר, את החיבור שלו לעצמו ואת היכולת להבין שניתן לפעול אחרת ממקום של חמלה, אמפטיה והבנה .

התחברות נכונה ומאוזנת לגבריות מעצימה אותו את משפחתו ואת הסובבב אותוולמשפחה ומאפשרת לו להיות אמיתי ואותנטי.

ורדית גולד מוזס - ליווי והנחיה ליצירת שינוי

מאמנת אישית (),

מתמחה בטיפול באמצעות ודמיון מודרך,

מנחת סדנאות ומפגשי העצמה לנשים ולגברים.

דוא"ל: נייד: 054-4650142

www.im-4u.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ורדית גולד מוזס

 ורדית גולד מוזס

V.G.M    קוד השינוי

  פיתוח אישי - ליווי והנחיה

אימון אישי- דמיון מודרך - n.l.p

 מנחת סדנאות ומפגשי העצמה

 

www.im-4u.com

 

054-465014  03-6320295

 

[email protected]

 



 


מאמרים נוספים מאת ורדית גולד מוזס
 
8 שינויים בדרך לאיכות החיים שלכם.
למה אנחנו עסוקים כל כך? לאן אנחנו רצים? מה אנחנו מנסים להשיג? כולם רוצים לחיות חיים אידיאליים, חיים מושלמים. מה זה אומר? נסו להגדיר לעצמכם מהם חיים אידיאלים עבורכם ותופתעו לגלות שאתם לא רחוקים מהחיים שאתם רוצים בהם,ואולי אתם כבר שם. אנשים שאינם מגדירים את המטרות שלהם ו"סוחבים" את החיים נשמעים כך: "החיים בזבל", "הכול חראגיל", "יהיה טוב", "בסדר" "זה מה יש" "מתרגלים". למה הם נשמעים כך? כי אין להם מטרות הם אינם מאמינים שהשיפור נמצא בהישג יד ובעיקר הם אינם פרואקטיבים. איכות חיים הוא מושג סובייקטיבי. כל אחד ואחד מאיתנו מגדיר לעצמו מהי איכות חיים עבורו. המודעות לאיכות החיים שאנו רוצים לה

הקושי כמנוף לצמיחה
מי מאיתנו לא חווה קושי במהלך חיינו.
המאמר מציע אפשרויות להתמודדות עם קשיים ולבחירה בדרך הנכונה והמתאימה לכל אחד.


נוגה ומאדים נפגשים
בערב
כשאמרה לי נערתי
לך
ירדתי לרחוב להתהלך
והייתי הולך ומסתבך
מסתבך והולך
והולך והולך ומסתבך


כולם מחפשים אהבה אך עם זאת, האהבה גורמת סבל לרבים. אנשים נאכלים באש הקנאה מלאים אכזבות וכעסים על בני זוגם. רבים טוענים,שיש חוסר התאמה בינם לבין זוגם " מאז ומעולם בכל מקום בו היו גברים ונשים. היו חיכוכים ומלחמות בין הגבר והאישה. מדוע קשה לנשים להבין את הגברים? למה נשים מתרגזות על הגברים? מה מבדיל בין נשים וגברים? כיצד לגשר בין הגבר והאישה? מה לעשות כדי להבין אותו? האם אני רוצה להבין אותה?


גבר הולך לאיבוד
תהייה גבר! אל תבכה כמו ילדה! גבר אמיתי אינו נכנע הוא נלחם עד הסוף!גבר אמיתי מסתדר לבד ואינו זקוק לעזרה! גבר אמיתי חייב להפגין עוצמה פיזית וכוח סבל.

זה הדימוי שהגבר נושא על שכמו. דימויים אלו ליוו את הגבר לאורך כל ההסטוריה והותאמו לתקופה. אם בעבר הגברים ערכו מסעות ציד מסוכנים ונלחמו בדו קרב היום גבר נחשב לגבר אמיתי אם הוא צופה במשחק כדוררגל עם גברים אחרים,שותה בירה מספר על כיבושיו המיניים מטפח גוף שרירי והרשימה עוד ארוכה.

כדי להיחשב גבר החברה כופה על גברים איסורים: לא לחשוף רגשות, לא לעסוק במקצועות 'נשיים' לא לחבק זה את זה.


להבין אישה - להבין גבר
כולם מחפשים אהבה אך עם זאת, האהבה גורמת סבל לרבים. אנשים נאכלים באש הקנאה מלאים אכזבות וכעסים על בני זוגם. רבים טוענים,שיש חוסר התאמה בינם לבין זוגם .

לגייס את המוח לירידה במשקל.
ההשמנה היא מחלת המאה יותר ויותר אנשים בעולם סובלים מאכילה כפייתית ומעודף משקל.מדוע קשה לנו לרדת במשקל?. איך מגייסים את המוח למען ירידה במשקל? מה מסתתר מאחורי ההשמנה? מהם דפוסי האכילה שלנו?

מאמר זה עוסק בדפוסים המנהלים את חיינו בנוגע לאוכל ובטכניקות לשינוי דפוסים אלו באמצעות דמיון מודרך ו N.L.P

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI