דף הבית רוחניות יהדות המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
COOL SEO 16/09/18 |  צפיות: 785

אף פעם אין זמן מתאים להיות בו חולה, אך כן יש נסיבות שעשויות להקשות את תהליך ההחלמה, כאשר כמו בהרבה מקרים אחרים, גם פה כסף מהווה קריטריון משמעותי, וזאת כי לא רק שבזכות כסף ניתן למצוא תורים יותר מוקדמים ומנתחים יותר בכירים, אלא גם באמצעות כסף ניתן לרכוש תרופות יקרות ואף לעבור הליכים נדירים בחו"ל אשר עולים הון תועפות, ועל כן טוב לדעת שאם מגיעים למצב בו יש צורך בטיפול רפואי יקר והכסף אינו נמצא בחשבון הבנק, הרי שניתן לקבל עזרה מארגון מסייע – מעמותה שעוסקת בגיוס כספים עבור נזקקים וחולים – ממש כמו "המרכז העולמי לחסד"

תרומה כללית לעומת נקודתית

המרכז העולמי לחסד שפועל לאורך שנים בהגשת סיוע לחולים נזקקים אשר מבקשים סיוע בגיוס כספים - אם כי התרופה יקרה, הניתוח בחו"ל, או כי יש לעבור הליך יקר ביותר. מכאן שניתן לפנות אל החברה הן כאשר מבקשים לגייס תרומה נקודתית והן כאשר מבקשים לתרום, כאשר פה ניתן לבחור בין תרומה עבור מקרה ספציפי בו נתקלתם באתר החברה, לבין תרומה כללית, כאשר אתם משאירים את שיקול הדעת לחברה - מאפשרים לה לנהל סדר עדיפויות מקצועי ומנוסה.

תרומה מקוונת

לצד סיוע לחולים, עמותת המרכז העולמי לחסד גם מעניקה יד רחבה לשורת נזקקים, כך שניתן להיעזר בה על מנת להעמיד שולחן חג מכובד ואף ניתן להיעזר בה על מנת לגייס סכום חד פעמי מכובד עבור הליך ראוי, כאשר כל מקרה העמותה בוחנת בקפידה, על מנת לוודא שהכספים שניתנו מכל הלב אכן יגיעו ליעד הראוי – אכן ירגשו ויסייעו היכן שניתן. אי לכך אם מבקשים לקחת חלק בעשייה הקדושה, אם מבקשים לסייע או להחזיר משפחות למסלול, טוב לדעת שבכול רגע נתון ניתן לפנות לאתר ולתרום באופן מקוון.

פעם למטה פעם למעלה

החיים מלמדים אותנו שלא פעם הדלת מסתובבת, ובכול הנוגע לתרומה, מדהים לראות איך אנשים שהזדקקו לעזרה מתגברים ואף הופכים בעצמם להיות הצד שתורם, כך שכל תרומה עוזרת פעמיים – פעם אחת להגיש עזרה ופעם שנייה לרתום עוד אנשים למאמץ החשוב והמדהים של נתינה ללא תמורה, מלבד תחושת סיפוק אדירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 COOL SEO


 


מאמרים נוספים מאת COOL SEO
 
CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

שמן סיבידי לחרדה
26/08/20 | צרכנות
איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

סיבידי לכלבים
בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

למה צריך שירותי ביובית?
בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
27/02/20 | תעשייה
כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
16/09/18 | יהדות
המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
21/08/18 | שיפוצים
דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

שירותים ניידים לכל מטרה
אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

איטום גגות
איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI