דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר סיבידי לכלבים
סיבידי לכלבים
COOL SEO 23/07/20 |  צפיות: 504

סיבידי לכלבים

בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי  הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך. במרבית המקרים, התרופות הניתנות להם הן קונבנציונאליות וכימיות, אבל בשנים האחרונות טווח הטיפול מתרחב יותר ויותר ולשוק נכנסו תכשירים שונים המבוססים על חומר הקרוי סיבידי . ידוע זה מכבר כי החומר הנ"ל יעיל בטיפול בבני אדם, ומשום כך, המחקרים התרחבו גם לטיפול בבעלי חיים, ובעיקר, בכלבים וחתולים שהן חיות המחמד המצויות ביותר בבית. הן, לרוב, גם נחשבות לחלק מבני המשפחה כאשר היחס לכלב הוא יותר מוקפד ומורגש בגלל אופיו ותכונותיו.  בעלי כלבים ישקיעו מאמץ וכסף רב בכדי לאפשר לו חיים נוחים בקרב המשפחה.

טיפול במחלות שונות

החומר מופק מצמח הקנאביס ויש צורך בגידול כמות גדולה מאוד של צמחים אלו כדי להפיק כמות מסחרית שממנה מכינים את התכשירים המיועדים לשימוש לכלבים. בעיקרן, התרופות מיועדות בעיקר לשיפור איכות החיים של כלבים הסובלים ממחלות סופניות, כרוניות, עצביות, וכדומה. אצל כלבים בולטות לרעה מחלות כמו: סרטן, עור, אפילפסיה, כאבים כרוניים, חרדה, דלקות שונות, נקרופיליה ועוד. עמוד השדרה של הכלב מכיל מערכת עצבים אשר קשורה למוח והיא זאת שלמעשה, שולטת על הפעילות הבסיסית שלו ומשדרת לו את הצורך להירגע, לאכול, לישון, להגן, לשכוח וכדומה. שלמות המערכת חשובה לתפקודו התקין של הכלב. אבל כדרכן של מערכות כאלו, גם הן יכולות להיפגע מחולי, מהזקנות, מפגיעה פיזית ועוד. כאשר הפגיעה חמורה אזי אורח החיים של הכלב משתנה והוא איננו חיוני כבעבר.

שמנים מיוחדים

טיפול בסיבידי מסייע מאוד במקרים אלו, ולעיתים, הוא טיפול משלים מוצלח במיוחד. התכשירים המועדפים לכלבים הם שמנים, סוכריות, חטיפים וכדורים. השמן סיבידי מגיע בריכוז נמוך: 2% לכלבים קטנים ו4% לגדולים יותר. הוא יכול להינתן בטפטוף על לשון הכלב או על מזונו. סיבידי מתחבר לקולטנים אשר מצויים בעמוד השדרה, במוח במערכת החיסונית, במערכת העיכול ובמערכות אחרות ופועל פעולתו. ידוע כי אצל הכלב קיימים קולטנים רבים יותר מאשר אצל האדם, ולכן, התכשירים השונים מותאמים לקולטנים המייצגים בעיה כזאת או אחרת. צריך לדעת, כי יש צורך להרגיל את הכלב בהדרגה לחומר. יחד עם זאת, ניתן ללמוד על פי תגובותיו איך להמשיך את הטיפול לאורך זמן. קיימים כלבים מגזעים וגדלים שונים הנבדלים אלו מאלו בתכונות, בפיזיות וכדומה, וכל אחד חייב לקבל את הטיפול המתאים לצרכיו לאותו רגע נתון.  כמובן, שרצוי להתייעץ עם הווטרינר לגבי אופן השימוש.

שימוש במצבים נוספים

היתרון העיקרי של התכשירים הללו הוא בעת טיפול במצבי מחלה שונים. בעת ולאחר הטיפול תהיה מערכת החיסונית של הכלב עמידה יותר, הסבל מכאבים יפחת מאוד, תהיה ירידה בהתקפי כיווץ שרירים, ובאופן כללי,  חיוניותו תגדל. השימוש בחומר נעשה גם במקרים אחרים כמו במצבי חרדה. כך, למשל, כאשר כלב חווה חרדה בנוכחות זרים, כאשר הוא מגיע לבעלים חדשים ויש צורך בתקופת התאקלמות, במקרים בהם  חווה התעללות ועוד. שימוש נוסף הוא כטיפול מונע ומגביר חיוניות. כלבים הצורכים את החומר במינון נמוך יהיו נינוחים ושמחים יותר, עם עור ופרווה נקיים ועוד. קיימים מחקרים מתקדמים מאוד בנוגע לאנשים וקיימת כבר רגולציה ממוסדת. לעומת זאת, אצל כלבים הנושאים הללו נותרו מאחור. יחד עם זאת קיימת, מגמת שיפור גם בתחומים אלו ונושאי רגולציה שונים נכנסים יותר ויותר לתודעה של הוטרינרים, המומחים אחרים לתחום ומוסמכי הרשויות האחראים על הסדרת התחום. מכל מקום, מומלץ לרכוש מוצרים אלו אצל חברה בעלת מוניטין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 COOL SEO


 


מאמרים נוספים מאת COOL SEO
 
CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

שמן סיבידי לחרדה
26/08/20 | צרכנות
איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

סיבידי לכלבים
בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

למה צריך שירותי ביובית?
בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
27/02/20 | תעשייה
כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
16/09/18 | יהדות
המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
21/08/18 | שיפוצים
דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

שירותים ניידים לכל מטרה
אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

איטום גגות
איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI