דף הבית אימון אישי אימון אישי לחיות בתודעת השפע
לחיות בתודעת השפע
אורית בוקובזה 22/06/08 |  צפיות: 2393

כיצד את/ה מרגיש/ה כעת? היכן בגופך את/ה מרגישים את אותה תחושה ? האם במקום אחד או בכמה מקומות יחד? האם בכל הגוף כולו ? קחו נשימה עמוקה ונישפו את האוויר החוצה .עשו זאת כעת שלוש פעמים והחזירו את נשימתכם לקצב הרגיל שלה .

 

האם אתם/ן חיים בתודעת השפע ? ב"יש לי" ? או שמא חיים אתם/ן בתודעת ה"אין לי" ,"חסר לי " , "לא מספיק לי" ?

 

שפע היא תודעה פנימית ,היא תחושה אנרגטית של מלאות,בריאות,הכרת תודה,יופי,זוהר,אמונה,חוזק ותקווה . שפע היא תוצר של דרך המחשבה שלנו ,של האמונות העמוקות שלנו לגביי מקרים,מקומות,אנשים,חפצים,כסף,עצמנו,גופנו,מערכות יחסים,אהבה,מין,משפחה - החיים !

 

על מנת ליצור שינוי בחייכם ולקדם אותם למקום טוב,שלם,בריא יותר , יש לשנות את אותן אמונות ישנות ,מגבילות ומעכבות את צמיחתכם האישית ואת שיפור מערכות היחסים שלכם עם עצמכם ועם הסובבים אתכם.

 

זהו תהליך של מודעות, התבוננות ו"עבודה" פנימית וחיצונית - אין ספק בכך . תהליך הדורש אומץ,סבלנות,אמונה ורצון לחיות טוב יותר, להגשים את עצמינו ,להוציא לפועל את כישורינו ויכולותינו הטבעיים הטמונים בכל אחד ואחת מאיתנו הניתנו לנו מהבורא ,מהאחד. להשמיע את קולינו ולהשפיע על חיינו וחיי אחרים שאנו באים איתם במגע בנתיב חיינו כאן,עלי אדמות.

 

ניתן ואפשר לחיות בתודעת השפע ולרפא את אותם חלקים בתוככם הזקוקים לחיזוק ואהבה.

 

אפשרו זאת לעצמכם ,אתם ראויים לכל הטוב שבעולם !

 

באהבה ,

 

אורית בוקובזה

מטפלת הוליסטית ומאמנת רוחנית

מלווה בתהליכי מודעות,שינוי והעצמה אישית

 

050-8836620

[email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בוקובזה


 


מאמרים נוספים מאת אורית בוקובזה
 
העצמי הגבוה שלי
"העצמי הגבוה שלי" - מי אתה? איפה אתה? מה אתה אומר לי ? אני שומעת אותך בכלל? אני רוצה לשמוע ?אני רוצה לפעול? אני רוצה להבין ? אני רוצה לשנות? לקחת סיכון? להעיז? לנסות?

דע /י את עצמך
האם אנו יודעים מי אנו באמת ? האם אני יודעת מה אני רוצה? מה אני צריכה ? מה אני לא רוצה? מה חשוב לי באמת? מה אני מרגישה באמת? ממה אני מפחדת ומה מעכב אותי בנתיב חיי? מהו מקור הכוח שלי וכיצד אני יכולה להתחבר אליו?

יופי פנימי
אם את לא תדעי כי את יפה מבפנים,זוהרת,שלמה,מוארת,קורנת - מי יידע?
מהו "יופי" עבורך? מי היא אישה "יפה" בעינייך? האם ניתן למדוד ,לכמת יופי ?


לחיות בתודעת השפע
"שפע" . מהו שפע עבורכם ? מה מילה זו מסמלת עבורך?
מה התחושה הנוצרת בגופך בקריאתך את המילה "שפע" ?
אמרי ,אמור לעצמך בקול פנימי - "שפע" !!! שפע של אהבה,שפע של בריאות,שפע של כסף,שפע של זמן,שפע של עוצמה " . "שפע בכל מובן! "

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI