דף הבית אימון אישי אימון אישי דע /י את עצמך
דע /י את עצמך
אורית בוקובזה 22/06/08 |  צפיות: 2342

מודעות עצמית - הדרך לדעת מי אני באמת ומשם השמיים הם הגבול !

כאשר אני לומדת את עצמי ,מה מניע אותי כמו שמניע אותי ,מה בין השאיפות והחלומות שלי להגשמתם במציאות ,מה אני חושבת על עצמי,על המעשים שלי,התגובות שלי,הרגשות שלי,האמונות שלי -האם אני אוהבת את התשובות - האם אני אוהבת את עצמי? את הנשיות,המיניות שלי ,האם אני שלמה עם עצמי? עם גופי ?

תהליך החקירה והתבוננות שלי את עצמי מביא אותי לשינוי מה שאינו משרת אותי יותר ואף מעכב את צמיחתי או לקבלה של עצמי מתוך אהבה וחמלה כפי שהבורא אוהב אותי ללא שפיטה וביקורת ,ללא תנאים.

תהליך של מודעות עצמית דורש אומץ,סבלנות והתמסרות,אמונה בתהליך ,במה שקורה בתוכו ובעצמי,פתיחות וגמישות מחשבתית ,תשוקה לשינוי ,למימוש ,להשמעת הקול הפנימי ,לשחרור מכבליי עצמי!

לא תמיד זה קל ,לפעמים זה כואב ,מערער ומטלטל אך התגמול כה גדול ושווה את המאמץ !

אני לומדת לדעת מי אני באמת :מה הם חולשותיי אך גם מה הם חוזקותיי ,על מה עליי לעבוד ולשפר ומה לתחזק ולשמר ,לומדת לדעת מהו מקור הכוח שלי וכיצד אני יכולה להשתמש בו בחיי היומיום שלי,לשפר את מערכות היחסים שלי עם הסובבים אותי ועם עצמי,להתפתח,לצמוח ולגדול,להגשים חלומות ולהינות מהדברים הקטנים של החיים שממלאים אותי ומשמחים אותי ,לתת,לקבל ,לעזור לאחר,לצאת מאזורי נוחות ולראות את האחר,לחמול ,לאהוב ולסלוח.להתעלות.

מודעות עצמית עושה אותי מאושרת,שלמה,שלווה ,מסופקת,מלאה ,בעלת גישה חיובית לחיים ועוצמתית,בטוחה בעצמה,אסרטיבית ,מלאת מרץ וחיוניות ,מחוברת לתודעת השפע בכל מובן ,לאינטואיציה ולמאגרי המשאבים הטבעיים שלי שניתנו לי טרם לידתי,יוצרת ,בוראת מציאות חדשה עבור עצמי והיקום כולו.

 

 

אורית בוקובזה

מטפלת הוליסטית ומאמנת רוחנית

מלווה בתהליכי מודעות,שינוי והעצמה אישית

050-8836620

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בוקובזה


 


מאמרים נוספים מאת אורית בוקובזה
 
העצמי הגבוה שלי
"העצמי הגבוה שלי" - מי אתה? איפה אתה? מה אתה אומר לי ? אני שומעת אותך בכלל? אני רוצה לשמוע ?אני רוצה לפעול? אני רוצה להבין ? אני רוצה לשנות? לקחת סיכון? להעיז? לנסות?

דע /י את עצמך
האם אנו יודעים מי אנו באמת ? האם אני יודעת מה אני רוצה? מה אני צריכה ? מה אני לא רוצה? מה חשוב לי באמת? מה אני מרגישה באמת? ממה אני מפחדת ומה מעכב אותי בנתיב חיי? מהו מקור הכוח שלי וכיצד אני יכולה להתחבר אליו?

יופי פנימי
אם את לא תדעי כי את יפה מבפנים,זוהרת,שלמה,מוארת,קורנת - מי יידע?
מהו "יופי" עבורך? מי היא אישה "יפה" בעינייך? האם ניתן למדוד ,לכמת יופי ?


לחיות בתודעת השפע
"שפע" . מהו שפע עבורכם ? מה מילה זו מסמלת עבורך?
מה התחושה הנוצרת בגופך בקריאתך את המילה "שפע" ?
אמרי ,אמור לעצמך בקול פנימי - "שפע" !!! שפע של אהבה,שפע של בריאות,שפע של כסף,שפע של זמן,שפע של עוצמה " . "שפע בכל מובן! "

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI