דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הרחקת יונים באמצעים מאולתרים
הרחקת יונים באמצעים מאולתרים
הכותב 23/05/10 |  צפיות: 2347
כל שנה אותו סיפור - אלפי סוגי חרקים מתנחלים בכל פינה בבית.

חרקים השתלטו לכם על הבית? הג'וקים עושים מסיבה בסלון? היונים מתעקשות לכלכך דווקא לכם את האוטו? חוששים לפגוש בנחש בחצר? זה הזמן להזמין הדברת יונים!

הרחקת יונים זה אחד השירותים החשובים ביותר, כי לא זאת בלבד שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד לא נעים, ריבוי של מזיקים כמו ג'וקים, פרעושים ויתושים מסכן את בריאותכם.

כמה דברים חשובים לגבי כל הנושא של סילוק יונים:

- בעל מקצוע אמין והגון, העושה שימוש בחומרים תקניים אמור לתת אחריות על עבודתו, בכדי שתדעו שאתם מכוסים ושלא תזכו לביקור מחודש של המטרידים זמן קצר לאחר הריסוס.

- כמו כן, בקשו מאיש המקצוע שיציג בפניכם תעודת מדביר, כך תוכלו להיות רגועים שהוסמך לעבוד עם כימיקלים.

- לאחר ריסוס הבית חשוב לנקות את הרצפה והמשטחים עם סמרטוט לח בלבד, אך אסור לשפוך מים, וזאת כדי שלא להפחית את יעילות החומרים.

- אם יש בעלי חיים בבית, הקפידו לברר כמה זמן אחרי הריסוס ניתן יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן, ליתר בטחון נסו לברר אם קיימת אפשרות לבצע את הריסוס עם חומרים שאינם מזיקים לבריאותן.

- בכל הקשור ליונים ומכרסמים, ריסוס והדברה הם לא רק לא הומאניים, הם גם אינם מועילים, לכן כל שיש לעשות הוא ללכוד אותם ולשחרר בקרבת מקום. חולדות ועכברים, לשם הדגמה, מסוגלים לגלות נוכחות של רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מהאזור ומהרעל. יונים עלולות להכלא בתוך גגות, למות מהחומרים הרעילים ולגרום למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד להיפטר ממנו. ומבחינת התמונה הכלליץ, סילוק מוחלט של אחד מבעלי החיים האלה מאזור המחייה שלו מוביל להשפעה אקולוגית עמוקה, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- הקפידו לבצע הדברה בזמנים קבועים במהלך השנה, עדיף בסביבות חודש מאי, על מנת לשמור על הבית נקי ממזיקים לאורך זמן.

המלצה ירוקה לסיום:

- כיצד להיפטר מכל הנמלים האלה? פשוט מרסקים ענפי רוזמרין, מכניסים אותם לכלי מכוסה עם מים, ואז מרתיחים. נותנים למים להתקרר, מסננים את המים, ושופכים את המים באזור מחייתן של הנמלים והנמלים לא יחזרו לשם. תמיד נחמד להכין דוחה נמלים ידידותי לסביבה.

אז אם אתם מחפשים הרחקת יונים בצפון, אז הגעתם למקום הנכון. חיזרו אלינו בקרוב לקרוא את המאמרים הבאים על נושא הרחקת יונים במודיעין. קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI