דף הבית בניין ואחזקה בית חכם דלתות כניסה
דלתות כניסה
אופן גלרי 03/06/10 |  צפיות: 2539

אדריכלים ומעצבי פנים במאמריהם השונים מדגישים את זיו פניו החיצוני של הבית הנבנה או זה המשופץ על קודקודו ובמספר טיפים קטנים שיוכלו להפוך את הפשוט והקיים למפואר וגדול כמרחיב אופקים. קיימות מספר נישות בהן חשוב להתמקד, מבנה כניסת הבית הוא בין המקומות המדורגים גבוה יותר בחשיבות, אשר לה כדאי להעניק את מירב תשומת הלב, במידה ומדובר בכניסה גדולה או כניסה פרטית הדורשת שימוש במספר פתחים או דלתות כניסה חשוב להשקיע בדלתות שיוכלו להכיל באותו המקום את תנאי מזג האוויר (במידה של טריקות). את אורך ורוחב הפתח וכן תמיד קיימת עדיפות לדלתות כניסה קלות בנוסף לדלת שהיא אם כל הכניסות, חשוב להביט בקירות התוחמים אזור זה ולנסות לחשב עם הקבלן אם להפוך אותם לחלק מן הבית או הצד החיצוני לעיצוב הבית, ממש כעין כניסה מכובדת יותר ואפילו מגנה מפני השמש והגשם. במידה והכניסה תהפוך חלק מן הבית, נוכל להניח בה חפצים נוספים אם שימושיים, אם לנוי בלא כל חשש המהווים חלק מנוכחותו המלאה של הבית. במידה וההחלטה שהכניסה תהיה חיונית לבית, ניתן להניח בה דברים אשר יהוו מקום נוח להניח חפצים כגון מתלה מעילים, דלי למטריות ועוד. בסופו של דבר גם הכניסה לבית הופכת להיות חלק מהעדיפויות הקטנות והמתאימות אישית לכל אחד מאיתנו. ישנם האוהבים להשקיע בפתחים נוספים המצויים בבית, בקירות או במשקופים ביצירת צורת פתחים מסוגים שונים – חלולים, עגולים, מרובעים, בתוספת עיצוב של אבני פסיפס קבועות ומעט משחק בגבס. דלתות הכניסה המעוצבות שניתן היום להשיג אצל יצרנים שונים יכולות להוות שילוב מעניין של כל אלו יחד לכניסה מעניינת המרכזת הכל בכל ארבעת פינותיה של הדלת, דרך נוספת להזמנה של דלת מעוצבת מסופקת היום על ידי אדם המתעסק בפירזול אשר יוכל להעניק לכם דלת לפי ראות עיניו ועינכם וכן עיצובית לפי בחירתכם בבניה אישית ובהזמנה מיוחדת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופן גלרי


 


מאמרים נוספים מאת אופן גלרי
 
דלתות עץ
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית מפליאה לעשות במיני חיקויים של פלסטיק או פח רק בעץ בצורת גילוף פשוטה ועבודת חיתוך יפה יוכל כל אחד מאיתנו היום למצוא את המוצר המושלם העשוי עץ טבעי, לכל אחת מן המטרות והנאות השימוש בעץ.

דלתות מעוצבות
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית פתחה לנו פתח של רעיונות ויצירתיות שלא ניתן למנות בין כפות הידיים על כמויותיה ועל היכולות החבויים בה ובכל אחד מן התוצרים הנעשים בעולם זה

דלתות כניסה
03/06/10 | בית חכם
אדריכלים ומעצבי פנים במאמריהם השונים מדגישים את זיו פניו החיצוני של הבית הנבנה או זה המשופץ על קודקודו ובמספר טיפים קטנים שיוכלו להפוך את הפשוט והקיים למפואר וגדול כמרחיב אופקים.

דלתות ביטחון
03/06/10 | ריהוט
חוסר ביטחון הוא אחד המניעים החזקים שלנו להיות נשמרים ולשמור על סביבתינו, פסיכולוגים רבים נותנים דוגמאות ופרשנויות שונות לדרכים בהם אנו עדיין מזיקים לעצמנו ומערערים את אשר עלינו לתקן ולחזק על מנת לא לשלול מילדינו את הביטחון הניתן להם מלידה.

דלתות
03/06/10 | בית חכם
רבים מאיתנו נותנים פרשנויות שונות לפתחו של הבית, למקומה של הדלת או של כל אחת מדלתות הבית. כפתחו של עולם, של שלום, של ברכה ואור, אם במשמעות קבלית יהדותית ואם במשמעות מבנית אסוציאטיבית, אדריכלית ועיצובית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI