דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות עץ
דלתות עץ
אופן גלרי 03/06/10 |  צפיות: 2456

האומנות המודרנית מפליאה לעשות במיני חיקויים של פלסטיק או פח רק בעץ בצורת גילוף פשוטה ועבודת חיתוך יפה יוכל כל אחד מאיתנו היום למצוא את המוצר המושלם העשוי עץ טבעי, לכל אחת מן המטרות והנאות השימוש בעץ.

דבר מוכר משכבר הימים הוא ייצור דלתות עץ לבית לעיצוב הבית, טרם נולדו דלתות הפלדה, האלומיניום או בקיצור חברת פלדלת, ידענו כולנו כי דלת הבית גם היא עשויה עץ וכן כל שאר דלתות החדרים, מסגרות החלון ועוד, אלא שנושא דלתות העץ הולך וירד עם השנים, כמות העצים הניתנים לגיזום או כריתה מעטים ביותר וכן מוצרים שונים חוץ מדלתות עדיפים להבנות בעץ טבעי.

ממה אם כן עשויות דלתות? חלקם מעצים אך סגנונות שונים, פחותים באיכות, זולים במחיר, סבית דחוסה היא אחת מן ההעדפות, פיתרון נוסף הוא דלתות העיתון העשויות עיסת עיתון עבה ומוצקה שעברה מספר מיחזורים ושימוש רב בדבק שהפכו אותה לדלת אמיתית עם תוספת של ידית ממתכת וכמה צירים.

קיימת תמיד האופציה לייצור של דלתות מפלסטיק או אלומיניום, דקות ועדינות בשקוף או בלבן ניתן למצוא אותן לרוב במועדונים, בתי חולים וכן בבתי ספר, אך פחות בבתים פרטיים.

רבים מאיתנו עדיין מעדיפים להשתמש או לראות בביתם ניחוחות של עץ טבעי שיחזיק מעמד ויראה טוב, על כן הם מבקשים שרכישת דלתות הבית על ידי הקבלן או איש השיפוצים תהא מעץ בלבד. את דלת הבית המרכזית, דלת הכניסה הם יוכלו להזמין באופן פרטי על פי העדפה של עיצוב ושל כמות העץ הנדרשת לגודל הפתח, דלתות העץ המעוצבות היום ונמכרות בשוק הן טרנד חם אשר הפך רווח נקי לרוכשים, לבעלי החנויות והמעצבים השונים. על כל תכונותיו של העץ, העדפה של העשוי ממנו, תמיד תהא טובה אך עלינו לזכור כי אם כבר גוזמים צריך לנטוע במקום אחר ריאה ירוקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופן גלרי


 


מאמרים נוספים מאת אופן גלרי
 
דלתות עץ
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית מפליאה לעשות במיני חיקויים של פלסטיק או פח רק בעץ בצורת גילוף פשוטה ועבודת חיתוך יפה יוכל כל אחד מאיתנו היום למצוא את המוצר המושלם העשוי עץ טבעי, לכל אחת מן המטרות והנאות השימוש בעץ.

דלתות מעוצבות
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית פתחה לנו פתח של רעיונות ויצירתיות שלא ניתן למנות בין כפות הידיים על כמויותיה ועל היכולות החבויים בה ובכל אחד מן התוצרים הנעשים בעולם זה

דלתות כניסה
03/06/10 | בית חכם
אדריכלים ומעצבי פנים במאמריהם השונים מדגישים את זיו פניו החיצוני של הבית הנבנה או זה המשופץ על קודקודו ובמספר טיפים קטנים שיוכלו להפוך את הפשוט והקיים למפואר וגדול כמרחיב אופקים.

דלתות ביטחון
03/06/10 | ריהוט
חוסר ביטחון הוא אחד המניעים החזקים שלנו להיות נשמרים ולשמור על סביבתינו, פסיכולוגים רבים נותנים דוגמאות ופרשנויות שונות לדרכים בהם אנו עדיין מזיקים לעצמנו ומערערים את אשר עלינו לתקן ולחזק על מנת לא לשלול מילדינו את הביטחון הניתן להם מלידה.

דלתות
03/06/10 | בית חכם
רבים מאיתנו נותנים פרשנויות שונות לפתחו של הבית, למקומה של הדלת או של כל אחת מדלתות הבית. כפתחו של עולם, של שלום, של ברכה ואור, אם במשמעות קבלית יהדותית ואם במשמעות מבנית אסוציאטיבית, אדריכלית ועיצובית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI