דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
דפי זהב 27/07/10 |  צפיות: 4804

כלי רכב חיוניים מאוד בחיי היום יום של האזרחים במדינת ישראל. חלק מהאנשים זקוקים לכלי הרכב על מנת לנהל את עבודתם באופן תקין ושוטף ואילו אחרים זקוקים לו על מנת לנהל את חי היום יום, לרבות הסעת הילדים לבתי ספר לחוגים , נסיעה לסופר השכונתי ועוד.

על מנת לשמור על כלי הרכב יש לבצע בו טיפולים ותיקונים במוסכים, אם מדובר במוסך בו אתם מטפלים ברכבכם שנים ומורגלים אליו ואם זהו מוסך מורשה שבו בחרתם על פי דגם הרכב אותו אתם מחזיקים ושאיתו התחלתם לעבוד לא מזמן.

אחת הסברות הרווחות במדינת ישראל היא כי מוסכים לא תמיד אמינים ויש לבחון אותם היטב בטרם עת. לשם כך כתבנו עבורכם את המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים שיעזור לכם למצוא מוסכים ראויים.

מוסכים אמינים ומקצועיים המדריך - משימה שכל אחד יכול לעמוד בה. אחת הסיבות כי בחירת מוסכים (בין אם הוא מוסך מורשה או מוסך סטנדרטי) עלולה להיות משימה קשה היא חוסר ההבנה שלנו במכאניקה.

על כן, עלינו להגיע אל מוסכים אמינים ומקצועיים, כאלו שיאפשרו לנו לישון היטב בלילה מבלי לדאוג שמא העבודה לא בוצעה כראוי.

בשלב ראשון כשאנו מחפשים מוסכים, כדאי לפנות אל כל החברים והמכרים שמחזיקים בכלי רכב, ולברר עימם באילו מוסכים הם מטפלים ברכבם והאם הם מרוצים מאותם מוסכים. לאחר שאספנו שמות של מספר מוסכים ויש בידינו את כתובות האתר שלהם ומספרי הטלפון, יש לבצע בדיקות מקדימות מקיפות.

1. חשוב לוודא כי כל מוסך אשר אנו שוקלים להגיע אליו רשום באיגוד המוסכים. כמו כן, חשוב לדעת כי משרד התחבורה קבע חוקים אשר כל המוסכים הרשומים באיגוד מחוייבים לעמוד בהם, מכך ניתן להבין כי הסיכוי שיקלו ראש בתיקון רכבנו הוא קטן עד מאוד.
מוסכים אלו לרוב עובדים ברמת שירות ומקצועיות גבוהה במיוחד.

2. אם אנו רוצים להיות בטוחים כי הטיפול המוענק לרכבנו במוסכים הוא המקצועי ביותר, יש לפנות אל אחד המוסכים המורשים בקרבת מקום מגורינו. מוסכים מורשים הינם מוסכים המטפלים ברכבים מדגם ספציפי כגון מוסך מורשה מאזדה, פורד וכדומה.

3. השלב הבא הוא מידע אודות אותם מוסכים. יש להיכנס לאתר הבית של כל מוסך ולהתרשם ממנו. באתרי הבית תדלו פרטים רבים לרבות ניסיון וותק המוסך.

מוסכים אמינים ומקצועיים – השלבים לאחר מציאת המוסך

לאחר שגיבשתם דעה ואתם יודעים מיהו אותו מוסך שיטפל ברכבכם, הרימו אליו טלפון וקבעו את מועד ההגעה. לא כדאי להגיע אל המוסכים ללא תיאום מראש, משום שלעיתים תאלצו להמתין יום שלם ולא בטוח שיספיקו להתפנות אליכם.

מוסכים עם בעלי מקצוע שיש להם מוניטין טוב, לרוב עובדים בצורה מקצועית ומסודרת ויש להם כמות לקוחות גדולה.
אל תמהרו להשאיר את הרכב וללכת, בעיקר אם מדובר במוסך חדש שבחרתם מרשימת מוסכים שהייתה בידיכם.

הישארו עם המוסכניק ובררו מה הוא מתכוון לעשות במהלך הטיפול או התיקון, אל תהססו לברר אודות החלקים שהוא עתיד להחליף ומאיזה דגם הם. מוסכים מורשים לרוב יחליפו חלקים מקוריים ועל כן אין צורך לברר.

בשלב זה עובדי המוסך ידעו לומר לכם מהו המחיר אותו יגבו מכם בסיום הטיפול. אם הכנתם שיעורי בית בטרם עת תדעו האם המחיר הניתן לכם סביר או חורג מהעלות הממוצעת בשוק.
מהרגע בו אתם מאשרים למוסך לבצע את הטיפול, הוא יחל בעבודה.

במידה ונתקלו במוסך בבעיות נוספות ועלות התיקון הכוללת תהייה גבוהה בלמעלה מ – 20% מהמחיר המקורי אותו ציינו בפניכם בתחילת העבודה, בעלי המוסכים יהיו חייבים לקבל את אישורכם על מנת להמשיך בטיפול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI