דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
דפי זהב 31/10/10 |  צפיות: 4500

ישנם סוגים רבים של חלונות אלומיניום, חלונות ונציאנים וחלונות עץ. כל אחד מאיתנו יוכל למצוא חלון מסוג אחר העונה על הצרכים והרצונות שלו מחלון וזה בגלל שישנם מעצבי חלונות רבים כל כך שבניית חלונות לא מתרכזת רק בפונקציונאליות שלהם אלא גם באופנתיות החומר וסגנון העיצוב.

מתי נבחר בחלונות אלומיניום?

חלונות אלומיניום הנם חזקים ועמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים בכך שהם מאפשרים רמת אטימה מוגברת והמראה הנקי והתעשייתי שלהם מצביע על יוקרה ואיכות. בנוסף, חלונות אלומיניום אינם מפתחים חלודה. ניתן למצוא חלונות אלומיניום במגוון צבעים וחשוב לבחור את הצבע שהולם את העיצוב של החדר בו מוצב החלון.

חלונות אלומיניום מעוצבים כאמור במראה נקי ופשוט יחסית, כשמסגרת האלומיניום הנה עבה ובולטת. בגלל שמדובר בחומר קל לעיבוד, ניתן למצוא גם חלונות אלומיניום עם עיטורים שונים, אך זה נדיר ולרוב הנועזות שבעיצוב החלונות מתבטא באופן פתיחתם, בגודל הזכוכיות שניתן לשים בכל מסגרת ובצבעה.

אנו נבחר בחלונות אלומיניום מתוך רצון בביטחון ומתוך אהבה למראה המטאלי והקר. לא כולם יכולים להתחבר למראה הזה, אבל קשה להם לוותר על איכויותיהם של חלונות אלומיניום כמבודדים ולשם כך נוצרו חלונות כלאיים – משקופי אלומיניום כלפי חוץ ומשקופי עץ כלפי פנים וכך נהנים בו זמנית מאיכות חומר האלומיניום ומהיופי הביתי של העץ.

מתי נבחר חלונות עץ?

חלונות עץ הנם סגנון ישן ומוכר של חלונות לבית והם משווים לכל חדר בו הם נמצאים מראה כפרי וחם. כיום ניתן למצוא חלונות עץ צבוע במגוון צבעי אדמה או פשוט חלונות עץ טבעיים המעובדים מעצים שונים ומעוצבים בהתאם לדרישה.

חלונות עץ מתאימים לבתים ששאר העיצוב שלהם מבוסס עץ גם הוא כדי להעניק לבית את המגע האחרון של כפריות לשם השלמת המראה הכללי. לחלופין, ניתן למצוא בתי אבן אימתניים שחלונות העץ באים כקונטרסט לעיצוב החד והקר.

ניתן לבחור חלונות עץ ממגוון סיבות כשהעיקרית בהן היא שאתם אוהבים את מראהו של עץ בבית, אך אתם לא לבד, רבים נמשכים למראה הזה ולכן קשה למצוא חלונות עץ מקוריים. מסיבה זו חשוב שתמצאו אופן ביטוי אחר לייחוד שלכם, לדוגמא בעיצוב החדר ותדאגו שמשקופי העץ המשויפים בקפידה ישדרגו את המראה ולא ייראו לא מתאימים.

ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים?

חלונות ונציאנים הנם חלונות המכוסים תריסים ונציאנים וזה משהו שיכול להתאים תמיד. את החלונות הונציאנים יוצרים לעיתים מאלומיניום ולעיתים מעץ מלא כדי ליצור תריס שלבים שמסוגל לאטום לחלוטין את כניסת האור דרך החלון, ולחלופין, להשאיר פתחים צרים או רחבים כרצוננו ובהתאם לרמת התאורה הטבעית מן העבר השני.

קל להבין את המשיכה לחלונות ונציאניים – הם מונעים סנוור ומאפשרים הצללה אופטימאלית של החדר וכל זה בעיצוב דק, עדין ואיכותי. לרוב ניתן יהיה למצוא את התריסים הונציאנים בצבעי לבן או עץ, בהתאם לחומר ממנו הם עשויים ומטרתם אינה למשוך את תשומת הלב יותר מדי אלא לאפשר פתרון אסתטי יותר מוילון מתנפנף לצורך בקצת צל בחדר.

מאוד קל להתקין תריסים ונציאנים וניתן למצוא אותם בגדלים משתנים, בהתאם לגודל החלונות. בנוסף, בגלל שהם עשויים חומר קשה, בניגוד לוילונות, קל מאוד לנקות מהם אבק ולכלוך, דבר המהווה יתרון גדול ודוחף רבים לרכוש אותם.

אם יש לך חדרים הסובלים מחשיפה עודפת לשמש ואינך מעוניין להתקין וילונות, או שאתה מחפש פתרון פשוט יותר וקל לתפעול וטיפול, חלונות ונציאנים הנם הבחירה המתאימה, בחירה שכאמור יכולה להשתלב עם חלונות מכל מיני סוגים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI