דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים מזה בעצם שרת וירטואלי?
מזה בעצם שרת וירטואלי?
יובל עוז 28/04/13 |  צפיות: 3934

אם הקמתם אתר, בחרתם לו עיצוב, הזנתם בו תכנים והשקעתם בו זמן – רצוי לברר לגבי חבילות אחסון. כל אתר ברשת, פרטי או מקצועי, חייב להתאחסן על שרת. שרת, הוא מחשב חזק שבניגוד לשלנו ניתן לשמור באמצעותו כמות גדולה של קבצים ומידע.

שרתים: בעולם המחשבים קיימות הרבה טכניקות, ועמודי אינטרנט נבנים בקונפיגורציה שונה. לכן, יש שרתים שאין ביכולתם להחזיק. את אתרכם והכרחי לבדוק אם שרתי החברה מתאימים לכם.

למצוא חברה אמינה: שרת אחסון שלא נמצא באוויר גורם לנזק רב לאתר, בטח ובטח אם מדובר בווב פייג' מקצועי. כל דקה שבה הפורטל לא זמין בשבילכם זה הפסד כלכלי רציני. אתם צריכים חברה רצינית שיודעת לתפעל שרת וירטואלי ולהתמודד עם תקלות במקרה חירום.

סוג אחסון: איזה גודל חבילה אתם צריכים? כמה זה יעלה לכם? ובדיוק כמו בקניית רכב, יש לברר מהי התמורה שאתם מקבלים עבור המחיר.
כמובן  שחשוב לוודא מה גודלה של חבילת האיחסון ומהירות הגלישה.

מיקום הסרבר (שרת): אדם שמחפש שטח אחסון במחיר נמוך, יכול למצוא עצמו מוציא כסף בשביל שרתים בחו"ל. שרתי איחסון אלו עובדים לאט  קצב תעבורת המידע הוא איטי ואם קרתה תקלה - יהיה צורך בהתכתבויות רבות עם מספק השירות ועוד מגוון רחב של צרות.

החלק הכי חשוב: תבדקו שחברת האחסון שלכם מבצעת גבוי של המידע שבשרת כל תקופה מסויימת, דבר שיחסוך לכם עוגמת נפש בעתיד במקרה שקורה משהו והאתר נמחק.

לאחר שבחנתם הדברים הללו, הגיע הזמן לבדוק מספר אפשרויות שונות. בניינו, אתם תרצו לוודא שאתם מקבלים שירות טוב שיקנה לאתרכם איכות גלישה, המלצות מגולשים וכמובן הכנסה יציבה.

לסיכום
בחירת שרת וירטואלי היא לא דבר פשוט.  כדאי להבין הפרטים ולדעת שהסרבר באמת מספק לכם את הסחורה.
מקווה שעזרתי לכם :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל עוז


 


מאמרים נוספים מאת יובל עוז
 
שאלות נפוצות בנושא אחסון אתרים בחינם
אחסון אתר בחינם? יש דבר כזה? האם זה שווה? למי זה שווה?
על כל השאלות הללו תוכלו למצא תשובות במאמר זה


שרת ייעודי
למי מיועד שרת ייעודי? אז מאיפה להתחיל? יתרונות אחסון שרת יעודי בחוות השרתים שלנו...

מנעולן בנהריה
10/07/14 | רכב
מנעולן בנהריה
לפעמים אנו נקלעים למצבים שונים בהם מאבדים את המפתחות של הרכב או הדירה, המפתח נשבר, דלת נטרקה עם המפתחות מבפנים או דלת דירה שמסרבת להיפתח. פתרון ...


היתרונות במעבר למרכזיות IP
מרכזיית IP היא מערכת אשר מחוברת אל מספר מכישיר טלפון IP (טלפונים אשר פועלים בטכנולוגית VoIP) ולמכשירי טלפון מסותריים. המרכזיה עצמה מתפקדת כמהין שרת פרוקסי, כאשר מתקבלת שיחה, היא מגיע ממכשיר הטלפון אל המרכזיה והמרכזיה מנווט את השיחה למספר הנכון.

אחסון אתרים
מה זה אחסון אתרים? חבילות אחסון. איך לבחור חבילת אחסון.

מזה בעצם שרת וירטואלי?
אם הקמתם אתר, בחרתם לו עיצוב, הזנתם בו תכנים והשקעתם בו זמן – רצוי לברר לגבי חבילות אחסון.

כיצד מרכזיה עוזרת לעסקים?
23/04/13 | תקשורת
כיום בעלי עסק יודעים כי התקנת מרכזיה שמנתבת את שיחות הלקוחות היא דרך יעילה וטובה לשמר את לקוחותיהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI