דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים שאלות נפוצות בנושא אחסון אתרים בחינם
שאלות נפוצות בנושא אחסון אתרים בחינם
יובל עוז 07/04/15 |  צפיות: 13140

הצעד הראשון להפעלת אתר באינטרנט הוא קודם כל לבנות אחד.
כדי להפעיל אותו יש צורך למצוא ספק אחסון אתרים טוב כדי לאחסן ולשתף את הנתונים שלך באינטרנט. תקציב עשוי לשחק תפקיד רציני במציאת מאחסן אתרים ש"יארח" את האתר שלך על גבי השרתים שלו . אפשרות טובה עבור אלה עם משאבים מוגבלים היא לבחור אחסון אתרים בחינם. גבות לעתים קרובות מורמות כאשר המונח "חינם" נכנס לתמונה. לצד אלה מגיעות מספר שאלות לגבי אירוח אתרים בחינם ומה שמחכה ללקוחות שיחליטו להירשם לאחד כזה.

על מנת להציג את הרעיון בצורה ברורה יותר, להלן כמה מהשאלות הנפוצות על סוג זה של אירוח אתרים (אחסון אתרים):

האם זה באמת בחינם?
השאלה הראשונה שעולה לראשו של בעל אתר לאחר ששמע על סוג זה של הצעה היא האם זה באמת חופשי. כפי שאתם יודעים אין דבר כזה בעולם שנקרא ארוחה חינם ואותו הדבר חל על אחסון אתרים. השירות אולי חופשי במונחים של תנאים כספיים, חברות המציעות אירוח אתרים בחינם בדרך כלל לא גובות עמלות וההרשמה היא חינם. אבל מה המלכוד?

ספקי אינטרנט מארחים חינם מקבלים את שכרם ממודעות מקוונות מה שאומר שבאתר שלך יכולות לצוץ פרסומות ובאנרים שנוטים לדחות ולעצבן את הגולשים באתר שלך. ייתכן שבסופו של דבר חסכת כמה שקלים בכך שלא שילמת לספק אחסון אתרים אבל תצטרך להחזיר טובה על פינוק "חינם" זה בצורה שונה.

מה הם היתרונות וחסרונות של אחסון אתרים בחינם?
מלבד המובן מאליו שזה בחינם, סוג של אחסון אתרים זה גם מאפשר למשתמשים לבנות ולשמור כמה אתרי אינטרנט. זו גם נקודת התחלה טובה למתחילים שמחפשים לנסות ולהפעיל את אתר האינטרנט שלהם בפעם הראשונה, מאחר והשירות ניתן בחינם.
סטודנטים לעיצוב אתרים יכולים להשתמש באחסון אתרים חינמי כדי לתרגל את כישוריהם ולנסות את הטריקים השונים שלמדו בבית הספר באתר הנסיוני.

מצד שני, אחד החסרונות של אירוח אתרים בחינם הוא שאתה לא יכול לקבל את שם הדומיין שלך. רישום הדומיין שלך הוא מאוד חשוב במידה ואתה רוצה לבנות נוכחות חזקה באינטרנט. זהו אחד החסרונות של אירוח אתרים בחינם שבו אתה רק מקבל שם תחום זמני (subdomain לדוגמא yoav30004399.wix.com/sitepage.php). יש גם חוסר בתמיכה טכנית ושירות לקוחות בסביבת האינטרנט אם בחרת באחסון אתרים חינם. משמעות הדבר היא כי במקרים בהם האתר שלך עלול להיתקל בקשיים טכניים פיתרון עלול לקחת זמן רב או שכלל לא יקבל מענה ופתרון.

איזה אחסון אתרים כדאי לי לבחור?
הדרך הטובה ביותר לענות על שאלה זו היא דבר ראשון לקבוע את המטרות שלך. אם האתר נוצר רק בשביל לשתף תמונות או שיש לי מרחב אישי באינטרנט ואז מארח אינטרנט חופשי הוא רעיון לא רע. אבל לאנשי מקצוע שמחפשים לשיווק השירותים או העסקים שלהם ומתכננים להשיק את החברה שלהם באינטרנט, ספק אחסון אתרים בתשלום הוא הבחירה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל עוז


 


מאמרים נוספים מאת יובל עוז
 
שאלות נפוצות בנושא אחסון אתרים בחינם
אחסון אתר בחינם? יש דבר כזה? האם זה שווה? למי זה שווה?
על כל השאלות הללו תוכלו למצא תשובות במאמר זה


שרת ייעודי
למי מיועד שרת ייעודי? אז מאיפה להתחיל? יתרונות אחסון שרת יעודי בחוות השרתים שלנו...

מנעולן בנהריה
10/07/14 | רכב
מנעולן בנהריה
לפעמים אנו נקלעים למצבים שונים בהם מאבדים את המפתחות של הרכב או הדירה, המפתח נשבר, דלת נטרקה עם המפתחות מבפנים או דלת דירה שמסרבת להיפתח. פתרון ...


היתרונות במעבר למרכזיות IP
מרכזיית IP היא מערכת אשר מחוברת אל מספר מכישיר טלפון IP (טלפונים אשר פועלים בטכנולוגית VoIP) ולמכשירי טלפון מסותריים. המרכזיה עצמה מתפקדת כמהין שרת פרוקסי, כאשר מתקבלת שיחה, היא מגיע ממכשיר הטלפון אל המרכזיה והמרכזיה מנווט את השיחה למספר הנכון.

אחסון אתרים
מה זה אחסון אתרים? חבילות אחסון. איך לבחור חבילת אחסון.

מזה בעצם שרת וירטואלי?
אם הקמתם אתר, בחרתם לו עיצוב, הזנתם בו תכנים והשקעתם בו זמן – רצוי לברר לגבי חבילות אחסון.

כיצד מרכזיה עוזרת לעסקים?
23/04/13 | תקשורת
כיום בעלי עסק יודעים כי התקנת מרכזיה שמנתבת את שיחות הלקוחות היא דרך יעילה וטובה לשמר את לקוחותיהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI