דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר אחסון אתרים
אחסון אתרים
יובל עוז 22/05/14 |  צפיות: 12978

בעידן הטכנולוגי המתקדם והפורח ובאפשרויות רבים באופן השימוש באינטרנט בחיי היום יום, מספר האתרים בעולם הולך וגדל, לצורך שמירה של כל הקבצים הקיימים באתר, תמונות, ושאר המדיה הקיימת באתר וחשיפה של האתר לכל מי שקיים ברשותו מחשב מחובר לרשת, נצטרך לשירות שנקרא אחסון אתרים, שירות זה מסופק ע"י חברות רבים בישראל ובעולם.

ישנם סוגים שונים של חבילות אחסון אתרים, ישנה חשיבות רבה לאיפה לאחסן את האתר, אם קהל היעד שלכם נמצא בארץ מומלץ שהאתר יאוחסן בשרת הנמצא בישראל מסיבות שונות  שאחת מהן היא זמן התגובה של השרת שהינו פרמטר חשוב בקידום אתרים, כדי לבחור אחסון המתאים לכן ביותר יש לבדוק כמה פרמטרים אשר מוצעים בחבילת האחסון:

שטח האחסון - במקרים בהם יש ברשותכם כמות רבה של אינפורמציה תזדקקו לנפח אחסון גדול יותר, אין צורך לרכוש אחסון גדול לאתר המכיל מעט מאוד קבצים ויותר מלל.

תיבות דוא"ל - רוב חבילוץ האחסון מכילות האפשרות ליצור תיבות דואר מותאמת לאתר.

מערכת הפעלה - פרמטר נוסף הוא בחירת סוג מערכת הפעלה עמה הקבצים שלכם עובדים, קיים שני סוגים של מערכות הפעלה - לינוקס ווינדוס,

מחיר - מחיר האחסון משתנה לפי גודלו, מדי שנה מחירי אחסון בארץ הולכים ויורדים, יחד עם זאת עדיין הם גבוהים יותר משרתים הנמצאים בחו"ל וזאת בגלל התחרות הרבה שיש בעולם שתמגיעה עם הזמן גם לישראל.

חברת אחסון - מומלץ לרכוש אחסון לאתר מחברות גדולות ומוכרות, במקרה וחברת האחסון אשר מאוחסן האתר אצלהם נופתל, והאתר שלכם לא

נמצא ברשת מספר ימים, דבר כזה יכול להיגרם נזק רב במיקום האתר שלכם במנועי החיפוש. לכן חשוב לבדוק את אמינות החברה וטיב שירותיה.

מקווה שעזרתי לכם בנושא אחסון אתרים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל עוז


 


מאמרים נוספים מאת יובל עוז
 
שאלות נפוצות בנושא אחסון אתרים בחינם
אחסון אתר בחינם? יש דבר כזה? האם זה שווה? למי זה שווה?
על כל השאלות הללו תוכלו למצא תשובות במאמר זה


שרת ייעודי
למי מיועד שרת ייעודי? אז מאיפה להתחיל? יתרונות אחסון שרת יעודי בחוות השרתים שלנו...

מנעולן בנהריה
10/07/14 | רכב
מנעולן בנהריה
לפעמים אנו נקלעים למצבים שונים בהם מאבדים את המפתחות של הרכב או הדירה, המפתח נשבר, דלת נטרקה עם המפתחות מבפנים או דלת דירה שמסרבת להיפתח. פתרון ...


היתרונות במעבר למרכזיות IP
מרכזיית IP היא מערכת אשר מחוברת אל מספר מכישיר טלפון IP (טלפונים אשר פועלים בטכנולוגית VoIP) ולמכשירי טלפון מסותריים. המרכזיה עצמה מתפקדת כמהין שרת פרוקסי, כאשר מתקבלת שיחה, היא מגיע ממכשיר הטלפון אל המרכזיה והמרכזיה מנווט את השיחה למספר הנכון.

אחסון אתרים
מה זה אחסון אתרים? חבילות אחסון. איך לבחור חבילת אחסון.

מזה בעצם שרת וירטואלי?
אם הקמתם אתר, בחרתם לו עיצוב, הזנתם בו תכנים והשקעתם בו זמן – רצוי לברר לגבי חבילות אחסון.

כיצד מרכזיה עוזרת לעסקים?
23/04/13 | תקשורת
כיום בעלי עסק יודעים כי התקנת מרכזיה שמנתבת את שיחות הלקוחות היא דרך יעילה וטובה לשמר את לקוחותיהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI