דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות קטנות רווח גדול
הובלות קטנות רווח גדול
[email protected] 24/05/14 |  צפיות: 3571

תחום ההובלות  ידוע ככזה שנהוג להזמין כאשר עוברים דירה, עוברים לחו"ל וכדומה. לרוב מדובר במשאית גדולה שמהונדסת בחוכמה על מנת להכיל את כל החפצים כך שלא תידרש נגלה נוספת. עם זאת בתחום ההובלות יש נישה נוספת והיא הובלות קטנות. הובלות אלו לרוב אינן קשורות לסיטואציות שהוזכרו אלא יותר צצות כאשר אדם מבקש לרכוש חפץ כבד שאינו יכול להעביר לבד, כאשר רוצים לשלוח לבן משפחה כמה פריטים לדירתו החדשה וכדומה.

שתי אופציות

הובלות קטנות מציעות מגוון של אלטרנטיבות לגבי המחיר. כך שאם אדם מבקש להעביר לדירתו מקרר שרכש לאחרונה או אם אדם מבקש לשלוח לבתו שעברה ללמוד בעיר אחרת את המיטה שלה, הוא יכול לבחור בין לשלם למובילים תשלום מלא, (אך במקביל גם כזה שמקזז את שירות הפריקה וההעמסה שבדרך כלל מוסיפים כאשר מדובר על הובלות של הרבה חפצים), לבין לבחור לצוות את המשלוח עם משלוח נוסף של לקוח אחר ובכך המחיר יותר נמוך כיוון שחברת ההובלה מרוויחה משני הצדדים.

מכנה משותף

בכול אופן יש מספר דברים שחשובים בשני המקרים של הובלה וזה המקצוענות ובעיקר האכפתיות של הצוות. לא חסרים סיפורים בהם אנשים מעידים שבעת ההובלה פריטים רבים נהרסו, נחבלו, נשברו או נשרטו והכול כי הצוות בו בחרו היה שאנן, לא אכפתי וזלזל בכבודה שלהם. על כן כלל ראשון כאשר בוחרים בחברה שכזו הוא לקבל עליה המלצות.

יתרונות וחסרונות

כשמדובר על הובלה קטנה אז קודם כל מדובר ביתרון אחד שבולט מעל הכול והוא שאין צורך לארוז הרבה, להפוך את הבית על תוכנו ואין צורך לשמור על יותר מידי סדר בעת האריזה. עם זאת כאשר מדובר על העברה קטנה יש לקחת בחשבון שיחסית יהיה מדובר בשירות יקר, כיוון שלמרות שמדובר בהעברה של חפץ אחד, אז עדיין הדלק לכל כיוון ושעות העבודה של העובדים אינם משתנים. ועל כן על מנת לגשר על הפערים אנשים נוטים לחפש פרטנרים להובלה שיתחלקו בהעברה ויש חברות שכבר יציעו זאת ואף יתאמו בין לקוחות שונים כך שזה ישתלם לכל הצדדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI