דף הבית עסקים ניהול חברת ניקיון מקצועית- בחירה נבונה ואחראית ב-2018
חברת ניקיון מקצועית- בחירה נבונה ואחראית ב-2018
סיגל שמו 21/06/18 |  צפיות: 299

למרות שלא תמיד נודה בכך, כפי שאנו משליכים הופעה חיצונית על אמינות ועל כישרון של אדם כך אנו משליכים גם את המראה של סביבת העבודה על תכונות האופי והכישורים שלו. כשמדובר בפגישה עסקית המתקיימת במשרד של אחד הצדדים והם אינם מכירים מספיק טוב, עיצוב החלל והניקיון שלו יכולים להשפיע על סגירת או נפילת עסקה ועל המשך יחסים עתידיים.

עבור רוב בעלי העסקים, קשה לראות מעבר לתוצאה הרצויה, אומנם חשוב לכם לתת ללקוח פוטנציאלי את הרושם המתאים; שהעסק לוקח את עצמו ברצינות, ושהמקום הפיזי שאתה מבלה בו את רוב ימייך יהיה נקי, נעים, מאורגן לשביעות רצון. תרצו תמיד להעביר את מסר שהבחירה בין חברה מקצועית או מנקה פרטי\ת משמעותית עבורך, באותה מידה שלקוח יבחר לעבוד עמכם על פני המתחרים. אבל בואו נודה על האמת, האם באמת משנה לכם מי מבצע את העבודה בפועל?


זאת בהחלט יכולה להיות הגישה שלכם, שהעיקר שסביבת העבודה תהיה נקייה. השאלה היא כמה זמן הגישה הזו תחזיק מעמד. כשמדובר במקום מקצועי, רציני, שמחזיק עובדים אשר לכל אחד תחומי אחריות משלו, לא מומלץ להוסיף לעובדים משימות ניקיון. מדוע? ראשית, מי אמר לכם שהמעצב הגרפי, או רואת החשבון או פועלי ופועלות הייצור יודעים לנקות במקצועיות? שנית, מי אמר לכם שכולם אוהבים לנקות וישמחו לעשות זאת מכל הלב? נקודה נוספת, וחשובה, אולי אחד העובדים שלכם רגיש חלילה לאחד מחומרי הניקוי?

יש חברות שלמרות זאת בוחרות להעסיק עובד אחד אשר הניקיון הוא בתחום אחריותו, אך מבחינת ניקיון המשרד מומלץ להעסיק חברת ניקיון מקצועית קבועה וזאת כתלות בכמות שעות הניקיון שהמשרד זקוק לו. כאשר שוכרים חברת ניקיון מיקצועית דבר ראשון חשוב להביא בחשבון את דרישות המקום וצרכי הניקיון היומיומיים. בנוסף, מומלץ להתחייב לזמני עבודה קבועים, או ימי עבודה קבועים כך ששאר כוח העבודה ידע איך להתכונן.

חברת ניקיון תספק שירותים מדויקים יותר מכפי שיספקו לך מנקים עצמאיים. חברות הניקיון מארגנות את עובדיהן על מנת לבצע מעקב שוטף וביקורת עצמית המאפשר יעילות ודיוק רב בארגון, ומפקח המוודא כי העבודה נעשית על פי תקן החברה, וכמובן לשביעות רצון הלקוח. מנקה עצמאי בגפו לא מסוגל להוות בקרת איכות בתקן דומה, כך שהפיקוח הסופי ותשומת הלב לניקיון בפועל יוטלו עליך.

עוד נושא שלא רבים מביאים בחשבון הוא ששימוש בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית חוסכת מהעסק השקעה בתהליכי גיוס ופיטורים. ניתן לקרוא ביקורות ולשמוע חוות דעת על חברות שונות וכך בעצם לקבל את כל האינפורמציה לקבלת ההחלטה מראש, מה שלא תמיד אפשרי עם אדם פרטי הכותב בעצמו את קורות חייו. ניתן לבדוק את קורות החיים של המועסק וההמלצות שלו, אך עדיין, בהעסקתו יש סיכון גדול יותר מאשר בשכירת שירותים של חברה מקצועית ובעלת המלצות ממאות עסקים מרוצים.

לאחר ששקלתם את כל המרכיבים שפורטו לעיל, והחלטתם על בחירה של חברת ניקיון קבועה, כבר מהשיחה הראשונה בטלפון, תוכלו להבין אם מדובר בחברה אמינה ומקצועית. בררו באילו חומרי ניקוי משתמשת החברה וכן כמה זמן היא פועלת בשוק. בררו באילו אמצעי זהירות החברה נוקטת כדי להגן עליכם הלקוחות, ועל עובדיהם הנחשפים לחומרי הניקיון בעודם אצלכם במשרד. כדאי כי לאחר בירור והשוואות מחירים תדעו מה המחיר עבור שירותי ניקיון ומומלץ, לא לפנות לחברת הניקיון הזולה באופן משמעותי. חברות אלה, משרתות את המגזר הפרטי והעסקי גם יחד ולכן בזמן שיחה עם נציג החברה, חשוב לציין באיזה סוג של ניקיון מדובר ואם ישנן בעיות ספציפיות המצריכות תשומת לב מיוחדת.

מחקרים מראים שמקומות עבודה ועסקים המשקיעים בשירותיהן של חברות ניקיון מקצועיות, משמרות את עובדיהן לאורך זמן, מעלות את רמת הפרודקטיביות של העובדים, ויוצרות סביבות עבודה בטוחות יותר החל מרצפת היצור ועד לחדרי ההנהלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סיגל שמו


 


מאמרים נוספים מאת סיגל שמו
 
מהי הסעדה מוסדית?
כאשר אנו שואלים את השאלה, "מהו קייטרינג לחברות?" כולנו יודעים כי זה אומר לספק מזון ומשקאות עבור עסק או ארגון. חלק זה ברור. האמנות היא למצוא את הקייטרינג הנכון תוך שימת דגש על לקוחות, עובדים ואורחים כאחד בלי לחרוג מהתקציב.

טכנולוגיות ניקיון בעידן המודרני – כי גם בעולם הניקיון אין גבול להמצאות
ההבנה כיום בעולם העסקים היא כי לניקיון יש השפעה אדירה על התוצאות הכספיות של העסק. עליכם להבין כי כאשר לקוח נכנס לבית עסק והוא נתקל בלכלוך הוא מיד יירתע וישקול עשר פעמים לפני שהוא ירצה לעשות עסקים עם אותו עסק.

בטון- סוגים ושימושים בפרויקט פסגת דן
08/11/18 | שיפוצים
השימוש המאסיבי בבטון גרם להסבת הייצור שלו מייצור מקומי באתר הבנייה לייצור מקיף במפעלים ייעודיים.כך ניתן לרתום משאבים טכנולוגיים הקיימים במפעל כדי לקבל בטון המיוצר על פי מתכון מדויק של תערובת, ובאופן זה לבצע ייצור מקביל של סוגי בטון שונים לצרכים השונים.

חשיבות שימוש בשירותיה של חברת ניקיון מכובדת וידועה ב-2018 על מנת להבטיח שקט נפשי לעסק
11/10/18 | ניהול
כל מנהל צריך לעשות כל מאמץ בכדי להבטיח כי העסק שלו ישגשג. לכן יש למכור את המוצרים הטובים ביותר, להעסיק את העובדים הטובים ביותר ולעשות עוד שלל של פעולות אשר יבטיחו כי העסק שלנו ישגשג. אך אתם חייבים להבין כי בכל הפעולות הללו לא די, ופעמים רבות לקוח יחליט האם לעשות עמכם עסקים על סמך פרמטרים אחרים אשר ישפיעו על ההחלטות שלו או על התת מודע שלו. אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לכך היא שלקוח יושפע מאוד, ויעדיף לעשות עסקים עם חברה שלה משרד נקי ומצוחצח.

הסעדה לעסקים ב-2018 – מדוע כל עסק חייב זאת?
אילו אפשרויות קיימות היום בשוק ההסעדה לעסקים? כמה מתקדם הענף הזה ב- 2018?

ההבדל בין חברת ניקיון לבתים פרטיים ובין חברה המתמחה בעסקים ב-2018
מה ההבדל בין חברת ניקיון לבתים וחברת ניקיון למשרדים או מפעלים? איפה היתרונות של חברת ניקיון מקצועים לעסקים? האם זה עניין מדיד?

חברת ניקיון למשרדים- דאגה להגיינת העובדים ב-2018 ומעבר
31/07/18 | ניהול
ההשפעה החיובית שיש למקום עבודה נקי על יעילות העובדים והפרודוקטיביות שלהם ביום יום. ניקיון שומר על השורת התחתונה שלך, וחברת ניקיון מקצועית שומרת עליך.

חברת ניקיון מומלצת ושמירה על היגיינה בסביבת העבודה ב-2018
31/07/18 | ניהול
כמה חשובה היגיינה במקום העבודה לשורה התחתונה ואיך חברת ניקיון מקצועית מתייחסת לביצוע המשימה המוטלת עליה.

חברת ניקיון מקצועית- בחירה נבונה ואחראית ב-2018
21/06/18 | ניהול
מדוע ואיך לבחור בחברת ניקיון מקצועית לעסק שלכם. למה לשים לב בתהליך הסינון, ומה היתרונות בחברת ניקיון מול עובד ניקיון בודד.

חברת ניקיון מקצועית ב-2018- הרושם הראשוני שקובע!
איך סביבת עבודה נקייה תורמת לרושם הראשוני שאתם עושים על לקוח? ליעילות העובדים במפעל או במשרד או בבית העסק?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI