דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר חברת הסעות
חברת הסעות
רחלי פרי 28/11/10 |  צפיות: 2654

חברת הסעות

איך אתם מגיעים מדי יום לעבודה שלכם? ברכב הפרטי? בתחבורה ציבורית? או אולי ברגל? אם עניתם "כן" לאחת מהתשובות הללו, כנראה שטרם הכרתם את היתרונות הרבים הגלומים בשימוש בשירותי הסעות למקומות העבודה. מקומות עבודה רבים משתמשים בשירותיה של חברת הסעות עבור עובדיהם, ונהנים משפע היתרונות שיש להם להציע, גם לעובדים וגם למעבידים.

הסעות עובדים – נוחות מקסימלית בהגעה לעבודה

אין ספק שהגעה לעבודה בתחבורה ציבורית יכולה להיות לא נוחה, בלשון המעטה. פרט לעובדה שהאוטובוסים והרכבות נוטים לאחר, ובמיוחד בשעות הבוקר, אנו נדרשים להחליף קווים, להסתובב עם עודף ולרכוש כרטיסיות לאזורים שונים. הצפיפות הרבה בקרונות ובאוטובוסים יכולה להיות בלתי נסבלת, וגם הצורך להיטלטל באי נוחות בימי השרב בקיץ או בימי הגשם בחורף פוגע בנוחות ההגעה לעבודה באופן משמעותי.

גם מי שמגיע לעבודתו ברכבו הפרטי לא נהנה במיוחד. הדבר נכון לכל בעלי הרכבים בישראל שנאלצים לנסוע באחד מצירי התנועה המרכזיים והפקוקים שלנו, שבהם נסיעה של 10 דקות בכביש ריק, יכולה להתארך לשעה ויותר.

לעומת זאת, שימוש בשירותי חברת הסעות עובדים יכול להפוך את הנסיעה לעבודה וממנה הביתה לנוחה מאין כמוה. רכב הסעות יאסוף אתכם מביתכם או מנקודת איסוף קרובה ויביא אתכם עד לפתח מקום העבודה. אתם תוכלו ליהנות מנסיעה ברכב מפנק ומאובזר, מבלי לעצור בתחנות, מבלי להצטופף ומבלי להיטלטל בתנאי מזג אוויר קיצוניים. מסלול הנסיעה מחושב מלכתחילה תוך התחשבות בתנאי הדרך ובפקקי התנועה, כך שאתם לא תאחרו לעבודה.

שירותי חברת הסעות למקום העבודה – בטיחות מעל לכל

לשימוש בשירותיה של חברת הסעות למקום העבודה יש חשיבות גם מהפן הבטיחותי. עובדים רבים נאלצים לנהוג לעבודה או בחזרה לביתם בשעות לא שגרתיות (במיוחד כשמדובר בעובדי משמרות, העובדים מסביב לשעון). כשהם עולים על הכביש לאחר משמרת ארוכה ומעייפת באמצע הלילה, או לחלופין כשהם מתעוררים לפנות בוקר ונוהגים ברכבם הפרטי לעבודה, הם מסתכנים בהירדמות על ההגה. הדבר נכון גם כשמדובר בנהיגה אחר הצהריים ביום חמסין, כאשר בכביש משתרך לו עוד פקק ארוך.

עם שירותי הסעות למקום העבודה כל עובד יכול להיות סמוך ובטוח שהוא יגיע למקום העבודה או לביתו בשלום, בכל שעה ביממה. נהג הסעות זהיר ומיומן, שישן היטב לפני שעלה על הכביש, יסיע אותו ליעדו בבטחה. העובדים יכולים לנמנם במהלך הנסיעה באין מפריע ולא לסכן את חייהם או את חיי הנוסעים האחרים בכביש.

הסעות עובדים – פתרון תחבורה אידיאלי למקומות עבודה רבים

ישנם לא מעט מקומות עבודה שעבורם שירותי הסעות הם הדרך היחידה להגיע לעבודה. מקומות עבודה הממוקמים באזורים שאין אליהם גישה בתחבורה ציבורית חייבים לספק לעובדיהם מחוסרי הרכב אלטרנטיבה. מקומות עבודה שעובדים מסביב לשעון (כמו בתי חולים, שדות תעופה וכדומה), בשעות שבהן אין תחבורה ציבורית, מחויבים גם הם לספק לעובדיהם דרך להגיע לעבודה. רק עם שירותי הסעות פרטיים יוכלו העובדים שלכם להגיע לכל מקום עבודה בכל שעה ביממה.

וגם מקומות עבודה אחרים ימצאו תועלות רבות בשימוש בשירותיה של חברת הסעות. במקום לשלם החזרי נסיעות לעובדים הנוסעים בתחבורה ציבורית, במקום לשלם על הוצאות הדלק של העובדים המגיעים ברכבם הפרטי ובמקום לספק רכבים בליסינג, יכול המעביד להיעזר בשירותיה היעילים של חברת הסעות פרטית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI