דף הבית עסקים עסקים - אחר אבזור מסעדות וברים
אבזור מסעדות וברים
רחלי פרי 30/11/10 |  צפיות: 2642

ציוד לברים

תרבות הפנאי של ישראל הולכת ומתפתחת, כאשר הפאבים והמסעדות מגיעים לרמה מאוד גבוהה, שלא נופלת מרמת הפאבים האופנתיים בחו"ל. הישראלים, ובמיוחד הצעירים שבהם, מוכנים לשלם כסף רב על בילוי, אך בתמורה הם דורשים את השירות הטוב ביותר, את המשקאות האיכותיים ביותר, אוכל שהם לא מכינים בבית ומעבר לכול – עיצוב יוקרתי שהופך את הישיבה בבר או במסעדה לבילוי של ממש. כל הדרישות הללו מחייבים את בעלי הברים והמסעדות לדאוג לאספקת ציוד לברים ואספקת ציוד למסעדות. ככל שמערך האספקה יהיה יעיל יותר, כן מקום הבילוי יעניק שירות טוב יותר ויזכה ביותר לקוחות.

ציוד לברים – אלכוהול

הציוד המרכזי של הברים זה האלכוהול. תרבות האלכוהול בישראל הולכת ומתפתחת, כאשר הצרכן הישראלי הופך להיות יותר ויותר אנין טעם. הדרישה היא לוויסקי מיובא מתוצרת ארה"ב דוגמת ג'וני ווקר או ויסקי אירי איכותי, לקוניאק צרפתי וליין איטלקי. בעלי הברים חייבים לכלול בתפריט שלהם את המשקאות הפופולאריים, ולא לשכוח גם להתחדש. ישנם טרנדים חדשים הנכנסים לאופנה, דוגמת הפיג'לינג בקרב הבנות והטקילה בקרב הבנים. בכדי שהבר יצליח וימשוך לקוחות, הוא צריך להיות מצויד היטב, ולכן אחד הספקים החשובים ביותר של ציוד לברים זה ספקי האלכוהול.

ציוד לברים – ריהוט

כאמור, ריהוט הבר חשוב ביותר לצורך יצירת אווירה של יוקרה ונוחות. אף אחד לא מגיע לבר כדי לשלם 30 שקלים על כמה טיפות ויסקי וישיבה על כיסא מרופט. בר מוכר אווירה לא פחות משהוא מוכר אלכוהול ואוכל. מסיבה זו חשוב ביותר להקפיד על תקינות הכיסאות, השולחנות וכל שאר האביזרים המופיעים בחדר. אם כן, ציוד לברים זה גם רהיטים יוקרתיים המתאימים למקום. במלים אחרות, החנות או המפעל שבהם נרכשו הרהיטים צפויים לשמש כספקי ציוד לברים במשך זמן רב.

ציוד למסעדות – אוכל

מסעדה מוכרת בראש ובראשונה אוכל, ולכן ציוד למסעדות כולל קודם כל חומר גלם למנות המסעדה. חומרי הגלם צריכים להיות טריים, ולהגיע בזמן המתאים ובכמות הנכונה. מחסור באספקת מזון תגרום לכך שהמסעדה לא תוכל לספק את השירות ועודף באספקת מזון תגרור לבזבוז מיותר של כסף. ספק ציוד למסעדה העושה את עבודתו נאמנה מאפשר לעסק למקסם את הרווח שלו.

ציוד למסעדות – אבזור המטבח

אבזור המטבח חשוב במיוחד למסעדות, שכן ככל שהמטבח יהיה נוח יותר, כן המנות יצאו מהר יותר, ומשמעות העניין חשובה במיוחד עבור הלקוחות. פרט לכך, חלק חשוב ביותר של ציוד למסעדות זה ארובות ומנדפים, שכן תפקידם הוא לפנות את הריחות הלא נעימים (תוצר לוואי טבעי של בישול) אל מחוץ למסעדה. ללא פינוי ריחות, אולם המסעדה יהיה מלא בריחות ובעשן, וזה יפגע בצורה משמעותית בחוויה של הלקוחות.

ציוד למסעדות וציוד לברים זה דבר חשוב ביותר להצלחת בית העסק. לכל אחד מהעסקים הללו צרכים משלו, ולכן חשוב למצוא את הספקים שיוכלו להעניק את כל הציוד הדרוש בכמות ובזמן הדרושים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI