דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר שוק ציוד ספורט
שוק ציוד ספורט
יולי מנחם 12/12/10 |  צפיות: 2968

שוק מוצרי כושר וספורט, הוא בין הגדולים בכל רחבי העולם כיום. היקף המסחר בו מתקרב למאה מליארד דולר בשנה. כ - 40 מיליארד דולר בתחום אביזרים ומתקני ספורט. כ - 40 מליארד דולר נוספים בתחום לבוש ספורטיבי ועוד עשרים מיליארד דולר בתחום הנעלה. החברה המובילה בענף אביזרי ספורט, הלבשה והנעלה היא נייקי האמריקאית, היקף המכירות שלה נאמד ביותר מ - 10 מיליארד דולר בשנה. מיד אחריה ניצבת Adidas הגרמנית (כשמונה מיליארד), ריבוק מארה"ב (כ - 4 מיליארד) ובסוף הרשימה פומה הגרמנית (כשני מיליארד דולר בשנה).

השוק המדובר מתרחב כל הזמן, מכוון שאנשים מבינים את חשיבות הכושר וספורט ולכן כמות האנשים שעוסקים בפעילות פיזית באופן פעיל הולכת וגדלה בכל העולם. בנוסף הנעלה והלבשה ספורטיבית משמשת לא מעט אנשים גם כלבוש יומיומי. זה גם יכול להיות די אופנתי להסתובב בחולצות או לחילופין בנעליים של אדידס או של ריבוק גם במשרד.

בארצות הברית לדוגמא נכון להיום רק כארבעים אחוז מכלל אוכלוסיה עושים ספורט באופן קבוע, בגרמניה מדובר ב 60% מהאוכלוסיה, ברוסיה הנתון הזה נמוך למדי בערך כ - 15 אחוז. אחוז האנשים שמחליטים לעשות ספורט עולה כאמור בכל שנה, מכוון שהטרנד של הספורט מגיע גם למדינות ענקיות כמו סין, רוסיה והודו שבהם שווי הפוטנציאלי של המכירות גבוה ביותר. כמובן, גם לרמת החיים של האנשים יש השפעה ישירה על המכירות של מכשירי ספורט וזאת מכוון שככל שאנשים מרוויחים יותר יש סיכוי גבוה שהם ירכשו וישתמשו במוצרים הללו.

שוק גדול מתפתח גם בנושא הכושר - מסלולי ריצה והליכונים מדגמים שונים, אליפטיקלים, אופני כושר, מתקנים לעיצוב הגוף, חיטוב והרזיה, אביזרים לפילאטיס ולחדר כושר נהיו פופולאריים בזמן האחרון. פעם מוצרים שהצגנו היו אך ורק בחדרי הכושר, היום אנשים קונים אותם גם לשימוש ביתי.

בכל קצוות העולם הטרנד הבריאותי טופס תאוצה. אפילו רשתות מזון מהיר התחילו לשווק מנות בריאותיות, למרות שהם עדיין, ככל הנראה, רחוקים למדי מכך. בכל מקרה, יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שרק במידה והם יתחילו להתעסק בכושר וספורט באופן פעיל, הדבר ישפר את המצב הכושר והבריאות שלהם לאורך זמן. עקב כך, גם שוק מוצרי ואביזרי ספורט צפוי לצמוח מאוד, בזמן הקרוב בכל העולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יולי מנחם

הכותב מתעדכן באופן קבוע במבזקים וחדשות ספורט באינטרנט



 


מאמרים נוספים מאת יולי מנחם
 
שוק ציוד ספורט
שוק ציוד ספורט מתפתח בכל העולם. הטרנד הבריאותי מגיע גם למדינות ענקיות כמו סין, רוסיה והודו, ואנשים מתחילים לעסוק בספורט ולכן קונים יותר ויותר אביזרים ומוצרי ספורט וכושר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI