דף הבית פיננסים וכספים הלוואות מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
Tamir Grover 28/02/11 |  צפיות: 3465

הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.

מהו סכום ההלוואה אותו ניתן לקבל במסגרת הלוואות פרטיות ?

הלוואות פרטיות מאפשרות קבלת סכומים שאינם גבוהים מאוד בדרך כלל. לרוב מדובר בסכומים שאינם עולים על עשרות אלפי שקלים, ואלה מיועדים בדרך כלל לצרכים ספציפיים (רכישת רכב, נסיעה לחו"ל, שיפוץ הבית וכיוצא באלה). הסיבה לסכום הנמוך יחסית היא שלהלוואות פרטיות מטרתה ממוקדת וכן העובדה כי בניגוד להלוואות עסקיות או להלוואות משכנתא, בעת מתן הלוואות פרטיות ישנה הגבלה על הביטחונות שאפשר להעמיד כנגדן. לעיתים, ככל שהלקוח יציג חוסן כלכלי רב יותר והיסטוריה פיננסית יציבה, יוכל לקבל הלוואות פרטיות בסכומים גדולים הנדרשים לצרכיו.

מהם הגופים המספקים הלוואות פרטיות ?

  1. הבנקים. אלה הם בדרךכלל הגופים הראשונים אליהם פונים לקוחות בחיפוש אחר הלוואות פרטיות. על מנתלקבל תנאים טובים מהבנקים, יש לקיים סקר שוק מקיף בין האפשרויות שמציעיםהבנקים השונים, לבדוק מבצעים ולנסות לקבל תנאים טובים ככל האפשר בזכותיכולותיכם הפיננסיות.
  2. חברות האשראי, המציעותהלוואות פרטיות חוץ בנקאיות. הלוואות אלה ניתנות בקלות יחסית, ללא ערבים אובטחונות. הלוואות פרטיות הניתנות דרך חברות האשראי כלל אינן מקושרות לחשבוןהבנק של הלקוח, והחיוב נעשה כולו דרך כרטיס האשראי המצוי בידיו.
  3. חברות ביטוח. בשניםהאחרונות הצטרפו גם חברות הביטוח אל שוק הלוואות פרטיות ומציעים הלוואותפרטיות חוץ בנקאיות למעוניינים בכך. הלוואות פרטיות אלה מבוצעות למעשה מתוךקרנות הפנסיה או קופות הגמל של הלקוח, לפיכך אפשריות רק דרך חברות ביטוח בהןיש ללווה נכסים. הריביות הנגבות במסגרת הלוואות פרטיות אלה הן נמוכות יחסית,היות והבטוחות המשמשות כנגדן הן בעלות ערך רב.
  4. ניתן לקבל הלוואותפרטיות גם דרך מקומות העבודה או ארגוני עובדים. אפשרות זו טובה למי שעובדים במגזרהציבורי, במקום המשויך לארגוני עובדים (ארגון המורים, לשכת עורכי הדין) או בארגוניםגדולים המציעים הלוואות פרטיות לעובדיהן. זוהי למעשה האפשרות הטובה ביותרללקיחת הלוואות פרטיות, המוענקות בתנאים טובים, בריביות נוחות והחזריהןמבוצעים בדרך כלל מתוך המשכורת עצמה. לעיתים ניתן לקבל הלוואות פרטיות גם עלחשבון משכורת עתידית, בדמות הקדמת המשכורת.
  5. קרובי משפחה. לעיתיםבעת חיפוש אחר הלוואות פרטיות, מגלים כי הפתרון הטוב ביותר מתחבא ממש מתחתלאף. הלוואות פרטיות מקרובי משפחה עדיפות כאשר אין אפשרות לקבל הלוואהממקורות אחרים, או כאשר קרוב משפחה הביע רצון לסייע. עם זאת, על מנת שלאלפגוע בקשרים משפחתיים, בעת לקיחת הלוואות פרטיות מקרובי משפחה, יש לנסח חוזהמסודר אודות תנאי ההלוואה, אופי ההחזרים ומועדם.
  6. חברות מימון פרטיות.חברות מימון מציעות הלוואות פרטיות בתנאים משתנים, המתאימים למי שלא יכוליםלקבלן דרך ההצעות האחרות שהובאו לעיל. בעת חיפוש אחר חברות מימון פרטיות אלו,יש לבדוק לעומק כי מדובר בחברה העובדת עם רישיון של משרד המסחר, ולבדוק היטבאת התנאים בהן כרוכות הלוואות פרטיות שתיקחו דרכן. כמובן, יש להיזהר מאודמלקיחת הלוואות פרטיות דרך השוק האפור, הרווי בפלילים, בתנאים דרקונייםלהלוואות ובסכנה משמעותית ללווה.

למידע נוסף: הלוואות ללא ערבים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI