דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
Tamir Grover 17/04/11 |  צפיות: 3492

מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה. סכומי הכסף שאותם נוכל לקבל באמצעות הלוואת אקספרס הם סכומים קטנים עד בינוניים, לרוב עד עשרות אלפי שקלים בודדים. הלוואת אקספרס ניתנת כיום הן על ידי הבנקים השונים והן על ידי חברות האשראי. בעוד הבנקים יעניקו לרוב הלוואת אקספרס רק ללקוחות אשר נחשבים "טובים" להם יש חסכונות כלשהם בבנק או ביטחונות אחרים, חברות האשראי הן גמישות יותר ומציעות הלוואת אקספרס למגוון רחב יותר של לקוחות.

הלוואת אקספרס – למי זה מתאים?

כל מי שזקוק לסכום כסף באופן מיידי יוכל ליהנות מהלוואת אקספרס, עבור כל צורך שהוא: הלוואה לרכב, הלוואה לתשלום חוב, הלוואה למימון לימודים ועוד. הלוואת אקספרס כשמה כן היא, הלוואה מהירה אותה תוכלו לקבל לחשבונכם כבר מיד לאחר חתימת ההסכם. תנאי ההחזר של ההלוואה הם לרוב נוחים וגמישים, תלויים בגוף אשר מציע את ההלוואה וגם בהחלטה שלכם אודות אופן החזרי התשלומים הנוח לכם ביותר. באמצעות חברות האשראי, תוכלו לקבל לרוב הלוואה מיידית של עד 50,000 ₪ וכן לבחור את היקף פרישת התשלומים, לרוב עד 48 חודשים. בנוסף, לכל חברת אשראי מסלולי הלוואת אקספרס הייחודיים לה ומהם, תוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר.

הלוואות אקספרס מתאימות גם לרכישות קטנות

נהוג להתייחס למושג הלוואה כאל פיתרון מימון לצרכים כלכליים בעלי היקף משמעותי כמו חובות גדולים, הלוואה לרכב, דירה ועוד. אבל, החידוש שמציעות לנו חברות האשראי במתן הלוואת אקספרס פותח בפנינו את האפשרות ללקיחת הלוואה מיידית בכל סכום שנבחר. אם אתם יודעים בדרך כלל כיצד להתנהל נכון עם התקציב שלכם וזקוקים רק להשלמה קטנה עבור מטרה כלשהי, גם לכם הלוואת אקספרס תהווה מענה מצוין. הלוואת אקספרס ניתן לקחת בכל סכום שתרצו (חברות מסוימות מגבילות את סכום ההלוואה המינימאלי) כך שגם אם חסרים לכם למשל 5,000 ₪ לביצוע רכישה מסוימת או לתשלום חוב כלשהו, תוכלו להלוות רק את סכום הכסף הנדרש ובכך לפתור לעצמכם את נקודת החוסר המיידית.

יתרונותיה של הלוואת אקספרס

מלבד היותה הלוואה אשר ניתנת באופן מיידי, כמובן לאחר שעמדתם בכל התנאים אותם מעמידים הגופים המלווים, הלוואת אקספרס נושאת עוד מגוון יתרונות שהבולט בהם הוא היכולת לבצע את עסקת ההלוואה ללא כל צורך בחיפוש ערבים מתאימים להלוואה או בביטחונות כלשהם. מדובר ביתרון אדיר אשר חוסך לכל מי שמעוניין בהלוואה שכזו משאבים רבים כמו זמן, ניירת וכן תרחישים עתידיים לא נעימים מול הערבים במידה ואנחנו לא נעמוד בהחזרי תשלום ההלוואה. אכן, בעולם הכלכלי המתקדם שבו אנחנו חיים, כל אחד יכול ליהנות מסיוע לכל מטרה שבה יחפוץ ובתנאים נוחים, גמישים ויעילים במיוחד.

כמה מילים על הריבית במסגרת הלוואת אקספרס

כל הלוואה מלווה בתשלומי ריבית. תשלומי ריבית אלו תלויים גם הם בגוף המלווה ובמסגרת עסקת ההלוואה הספציפית. הריבית בכל הלוואה מורכבת משני חלקים מרכזיים – ריבית פריים ותוספת לריבית פריים. בעוד ריבית הפריים היא למעשה תוספת של 1.5% מהריבית הקבועה בבנק ישראל, התוספת לריבית הפריים נקבעת על ידי הגוף המלווה. חשוב ביותר כי קודם ביצוע עסקת ההלוואה, תבדקו את הריביות השונות אשר מוצעות לכם במסגרת ההלוואה ובחרו את התנאים הטובים לכם ביותר בהמשך לכך. מעניין לדעת כי גופים חוץ בנקאיים כמו חברות האשראי השונות מציעים מסלולים גמישים בהחזרת הריביות.

מידע נוסף: הלוואות אקספרס – נכנסות לחשבון במהירות האור…


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI