דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
Tamir Grover 20/09/11 |  צפיות: 3414

קיימים סוגים שונים של הלוואות. אחד הסוגים הינו הלוואה מיידית, הניתנת לכל מטרה ולכל צורך, היא איננה דורשת ערבים או אישורים מיוחדים, והיא כוללת סכום כסף של עד 50,000 ₪. חברות האשראי מציעות הלוואה מיידית, הניתנת באמצעות כרטיס האשראי ועוזרת בתכנון ההוצאות העתידיות או הרכישות השונות באופן הנכון ביותר. ניתן להחזיר הלוואה מיידית בפרק זמן של בין שלושה חודשים ועד 48 חודשים, בהתאם לבחירתו של כל לווה והיא ניתנת באופן מיידי, תוך שלושה ימי עסקים. הלוואה מיידית מתאימה לכל אלה המעוניינים ליהנות מתנאים נוחים ואטרקטיביים של הלוואות, הניתנות באופן מהיר, במינימום התחייבות ובמגוון של אפשרויות.

הסוגים השונים של הלוואות מיידיות

ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש. ישנה הלוואה מיידית הניתנת על ידי חברות האשראי, ונחשבת כהלוואה חוץ בנקאית. הלוואה מיידית זו איננה דורשת את מעורבותו של הבנק בעת קבלתה והיא מציעה תנאים אטרקטיביים במסגרתה. ההלוואה כוללת את החזרתה של הקרן וכן הריבית מדי חודש, בהתאם ללוח סילוקין קבוע והיא ניתנת על פי מסגרת האשראי הפנויה בכרטיס האשראי עצמו, וכן בהתאם לשיקול דעתה של חברת האשראי, הנותנת את ההלוואה. על מנת לקבל הלוואה זו מחברות האשראי, יש צורך לפנות באופן ישיר אל מוקד שירות הלקוחות של החברה.

תנאיה של הלוואה באמצעות כרטיס האשראי

הלוואה מיידית, הניתנת באמצעות כרטיס אשראי, מציעה, כאמור, תנאים נוחים במיוחד, הנקבעים בהתאם ליכולתו הפיננסית של הלווה. הלוואות אלו כוללות טווח ריבית רחב במיוחד, הכולל פריים בתוספת של אחוז וחצי, עד פריים בתוספת של 7.5 אחוזים, בהתאם להחלטתה של חברת האשראי. כדי ליהנות מיתרונותיה הרבים של הלוואה זו וכן הלוואות מסוגים נוספים, מומלץ לכם לפנות אל חברת האשראי, אל נציג מטעמה ובשיחת הטלפון מולו להשוות בין ההלוואות השונות המוצעות.

הלוואה מיידית – לשם מה?

ישנם לא מעט מצבים במהלך החיים בהם אנו מעוניינים לבצע רכישות גדולות, המצריכות סכומי כסף גבוהים, שאין ברשותנו. במקרים אלה, אנו בוחרים להיעזר בפתרונות מימון חיצוניים. אם בעבר פנו רבים אל הבנקים, הרי שכיום, אפשר להיעזר בחברות האשראי השונות המציעות הלוואות מסוגים שונים ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. אם אתם מעוניינים לרכוש רכב, לנסוע לחופשה רומנטית או אפילו חופשה משפחתית, אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית שלכם או אולי להתחיל ללמוד באוניברסיטה, הלוואה מיידית יכולה לעזור לכם להגשים את החלום, באמצעות סכום כסף, הניתן לכם במסגרתם של תנאים נוחים ביותר ומשתלמים במיוחד. חשוב לזכור כי הלוואה מיידית הינה הלוואה לטווח זמן ארוך יחסית, ולכן חשוב לוודא כי יכולת ההחזר החודשית שלכם אכן עומדת בדרישותיה של הלוואה זו. מכיוון שישנן הלוואות מסוגים שונים, הניתנות באופן מיידי, ומציעות תנאים שונים, ניתן לבצע התאמה מדויקת של הלוואה הן בהתאם למצב הכלכלי והן בהתאם לסכום הכספי הנדרש. ולכן, אם אתם מתלבטים האם הלוואה מיידית מתאימה לכם, תוכלו לבחון את תנאיה השונים וודאי לגלות כי אלה אכן משתלמים וכדאיים, בהשוואה להלוואות אחרות. הלוואה זו הינה דרך נוספת ונפלאה לבצע את הרכישה שתכננתם או לצאת לחופשה שחלמתם עליה, מבלי להיקלע לקשיים כלכליים, ובתנאי שבחרתם נכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI