דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
Tamir Grover 13/02/12 |  צפיות: 3377


בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים. ניצול הלוואות לעסקים בצורה נכונה הוא תנאי הכרחי להצלחה, ולכן יש לבקש אותן בהתאם לתזרים המזומנים הקיים. ישנם מקורות רבים המספקים הלוואות לעסקים וכל אחד מהם עוזר בבניית אסטרטגייה ארוכת טווח. מצד שני, הלוואות בסכומים קטנים יכולות גם להינתן כמענה לבעייה מיידית. כפי שניתן לראות, גיוון הצרכים והדרישות של עסקים מחייבים הלוואות המותאמות לאופי הייחודי שלהם. על מנת לשפוך אור על הנושא של הלוואות לעסקים יש להכיר מספר שאלות בסיסיות, איתן מתמודד כל בעל עסק בדרך להלוואה האטרקטיבית ביותר עבורו. בשורה התחתונה, הלוואות הן חלק בלתי נפרד מניהול חכם של עסק. מספר נתונים בסיסיים וחשובים יכולים לייעל אותן ואף לעזור לעסקים ולחברות.

השאלות אשר יקבעו את אופי ההלוואות שתקחו

השאלה הראשונה אותה יש להעלות קשורה לריבית, ובעיקר לקריטריון המשפיע על הריבית כמו המדד או מטבע זר. היות ומדובר על עסקים, תזרים של חברות רבות מושפע מתנודות בשוק העולמי ולכן כדאי להיערך לכך גם מבחינת ההלוואה. בנוסף, כדאי לבדוק את פריסת התשלומים ולבחון האם היא מתאימה לגרף ההכנסות וההוצאות השוטפים של העסק. הלוואות לעסקים ניתנות למטרות רבות – החל משיפוץ ועד כיסוי חובות, אך יש צורך בתכנון נכון על מנת לשמור על מאזן החזרים חיובי. חלק מגורמי המימון מציעים הלוואות לעסקים בפריסת תשלומים משתנה, כך שתקופת ההלוואה תהיה נוחה יותר עבור בעל העסק. שאלה עיקרית נוספת בה יש להתחשב היא מהו השעבוד הנדרש לצורך קבלת ההלוואה הספציפית. למרות שלא כל גורמי המימון דורשים שעבוד, ובקרב חברות אשראי חוץ בנקאיות ניתן לקבל הלוואה מיידית לכל מטרה, לבעלי עסקים יש אפשרות לשעבד סוגים רבים של נכסים.

כל האפשרויות לקבלת הלוואה לעסקים

מלבד הבנקים וחברות האשראי החוץ בנקאיות בעלי עסקים יכולים לקבל הלוואות גם מבנקי השקעות, אנשי עסקים פרטיים וגופי השקעה מתמחים. ההבדלים ביניהם נעוצים בעיקר בגמישותם ובסיכון אותו הם מוכנים לקחת עבור בעל העסק. שיקול נוסף העומד לנגד עיניהם של בעלי עסקים הוא הוצאות המס. בניגוד ללקוחות פרטיים או אפילו עצמאיים קטנים, הלוואות לעסקים כרוכות במקרים רבים בתשלומי מיסים. מצד שני, האינטרס של המדינה הוא לעודד הלוואות לעסקים וכך להזרים כספים למשק. לכן כדאי להתייעץ עם מוקדי השירות של גורמי המימון ולבחון יחד איתם את כל התנאים. רק בצורה כזו ניתן להבטיח את ההלוואה המתאימה לעסק, לתת מענה לבעיות בלתי צפויות ולעזור לחברה לצמוח בצורה נכונה וחכמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI