דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
Tamir Grover 20/09/11 |  צפיות: 3295

אחת התכניות שתפסו תאוצה בשנים האחרונות, ומוצעות על ידי המכללות בארץ, הינן תכניות הסבת אקדמאים. תכניות הסבת אקדמאים מאפשרות לאקדמאים רבים להשתלב במערכות החינוך השונות. הן כוללות קורסים שונים ותכנים רבים בתחום ההוראה והחינוך ומקנים את כל הכלים הנדרשים והמיומנויות השונות, כדי שאקדמאים אלה יוכלו לקחת גם הם חלק במערכת החינוך, במסגרת הסבה מקצועית. תכנית הסבת אקדמאים הינה הזדמנות עבור אקדמאים רבים לשינוי ולבחירתו של מסלול חדש ומאתגר במיוחד.

תכנית הסבת אקדמאים – למי מיועדת

תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת. תכנית הסבת אקדמאים מתאימה גם לאקדמאים בעלי תואר ראשון בחינוך, המעוניינים להתמקצע עוד יותר בתחום ולעסוק בו. תכנית ייחודית זו, המוצעת על ידי המכללות השונות בארץ וכן על ידי כמה מן האוניברסיטאות פותחת בפני האקדמאים עולם רחב של עיסוק בתחום מעניין ומאתגר ועוזרת להם לעשות זאת בקלות ובאופן הנכון ביותר.

על יתרונותיה של תכנית הסבת אקדמאים

תכנית הכשרת אקדמאים להוראה, הנחשבת בין התכניות האקדמאיות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, כוללת במסגרתה יתרונות רבים. ראשית היא פונה לכל האקדמאים שאינם הצליחו להשתלב בתחום עיסוקם או התקשו למצוא מקום עבודה, על אף היותם בעלי תואר אקדמאי. שנית, מאפשרת תכנית הסבת אקדמאים, לכל אלה המעוניינים, להשתלב ולקחת חלק באחד התחומים המרתקים ביותר. מערכת החינוך, ככזו המציעה מסגרות רבות ומגוונות, המאפשרות לבעלי תעודת הוראה להשתלב בהן, פותחת את שעריה בפניהם של האקדמאים ומזמינה אותם לקחת חלק בהצלחה. תכנית הסבת אקדמאים מאפשרת לבוגריה להשתלב במערכת החינוך הפורמאלית ואף גם במערכת החינוך הבלתי פורמאלית, בהתאם למסלול שבחרו, וכל זאת במסגרת מסלולי לימוד ייחודיים ומעניינים ביותר, לצד מסגרת לימודית מקצועית ומתקדמת.

מה כוללת תכנית זו

במסגרת תכנית הסבת אקדמאים ניתן לבחור באחד מתוך שש תכניות לימוד שונות. במסגרת תכנית הלימודים הראשונה, מתמקצעים האקדמאים בהוראה לגיל הרך. תכנית הלימודים השנייה מכשירה להוראת החינוך המיוחד ואילו תכנית הלימודים השלישית מכשירה להוראה בגני ילדים של החינוך המיוחד. תכנית הלימודים הרביעית מכשירה לתוכנית הוראה בבתי הספר היסודיים, החמישית מכשירה ללימודים בבתי הספר על היסודיים ואילו התכנית השישית מכשירה להוראת האנגלית. במידה ובוחרים במסלול של הסבת אקדמאים לצורך לימודים בחינוך המיוחד, על האקדמאים להיות בעלי רקע בתחום זה על מנת שיוכלו להשתלב בתכנית באופן הטוב ביותר. במהלך תכנית הסבת אקדמאים זו, ובכל אחת מהאפשרויות המוצעות, עוברים הסטודנטים מסלול של התמחות, הנמשך כשנה, במסגרתו מתנסים בפועל בתחום ההוראה, במסגרות החינוכיות השונות. התמחות זו הינה כתנאי לקבלת רישיון ההוראה.

אילו מסלולים מוצעים במסגרת התכנית

תכנית הסבת אקדמאים מוצעת על ידי המסגרות השונות, והיא כוללת כמה מסלולים, בהתאם לאקדמאים הבוחרים בהם. ישנה תכנית המתאימה לאקדמאים, ששפת אימם אנגלית, המעוניינים לעסוק בהוראת האנגלית, ישנה תכנית, במסגרת הסבת אקדמאים, המתאימה לאקדמאים שפרשו מכוחות הביטחון ומעוניינים לעסוק במקצועות ההוראה והחינוך. ישנה תכנית להכשרת אקדמאים להוראת השפות, ואילו אחרת מכשירה להוראת מקצועות כמו, מדעי החברה, פיסיקה, אזרחות, לימודי ארץ ישראל ועוד ועוד. בחירתו של המסלול יכול להיעשות בהתאם לתואר האקדמאי הקיים או בהתאם לרצונו של המשתתף בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI