דף הבית ספורט וכושר גופני יוגה יוגה בשילוב עם NLP ודימיון מודרך
יוגה בשילוב עם NLP ודימיון מודרך
מירב אשכנזי 16/03/11 |  צפיות: 14050

יוגה בשילוב עם nlp ודמיון מודרך מועבר לילדים במיגוון של גילאים ולבני נוער

טיפול ואימון פרטני מאוד מיוחד המקנה כלים פרקטיים לאיזון גופני ונפשי. את אימון היוגה אני מתאימה למאומן תוך כדי התיחסות לצורך האישי של כל ילד ונער. היוגה טובה לכל גיל ולכן אותם יתרונות שמקבלים המבוגרים מקבלים הילדים. גמישות, כוח פיסי, ריכוז, מיקוד, איזון הם רק חלק ממה שמשיגים.

לבני נוער עם בעיות קשב וריכוז ניתן לבחור אימונים ממוקדי מטרה כד לשפר את טווחי הקשב והריכוז.ליוגה טכניקות רבות לכך גם בתירגול הגופני וגם על ידי תרגילי נשימות.טיפול למטרה זאת משולב עם שיחה,הגדרת מטרה,וזיהוי הקושי אותו המאומן חווה בחייו האישיים.דרך ה NLP ודמיון מודרך ניתן לקבל כלים רבים נוספים להתמודדות הריגשית כמו התיסכול והעומסים אותם חווים,התמודדות מול לחצים שונים כגון לחץ חברתי,לחץ בבית הספר ועוד.

בטיפול זה אני מלמדת ומאמנת אותם איך ליצור לעצמם מחשבות ורגשות טובים על ידי אימון והכרת החלק המנטלי שלהם. הם לומדים לדמיין באופן היחודי להם כך שהתחושות שלהם ישתנו ויועצמו לטובה. הם מתרגלים דרכים שונות לחזק את עצמם ולהשתמש בכוח המחשבה והדמיון כדי להתמודד עם רגשות קשים כגון פחד, חוסר אונים, כעס,מתח לחץ,חרדה,תסכול ועוד.

שיטת ה NLP נותנת כלים רבים לאיבחון וישום שינויים דרך השפה, הדמיון מערכת החישה ושפת הגוף. אלו הכלים שבהם ניצור שינוי בכל תחום שרוצים לשפר בחיים. אני מאמינה שהטכניקות שנלמדות חשובות ועוזרות ליצור מציאות שבה הילד והנער מבין את כוחן הרב של חשבותיו ולומד לכוון אותן כך שירגיש בטוח בעצמו ביכולתיו מול ההתנהלות היום יומית בחייו.

הטיפול מתואם ברמה הגופנית לכל ילד ונער, אני מאפשרת למידה לפי היכולת ומקדמת ומאמנת כל ילד לפי הצורך. הילדים לומדים לקבל אחריות על גופם ומכירים בכוח המחשבה שלהם.ניתן לשפר ביטחון עצמי,מוטיבציה,תקשורת ועוד בטיפול הזה.

ניתן לבחור באימון יוגה או בטיפול NLP או בשילוב של שניהם.מומלץ לדבר איתי ולקבוע שיחת יעוץ והכרות הניתנת בחינם.

לפרטים צרו עימי קשר 052-6538545


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב אשכנזי

מאת מירב אשכנזי

מורה בכירה ליוגה , מטפלת ומנחה בדימיון מודרך וNLP

אתר הבית : www.MeravYoga.com

דוא"ל : [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת מירב אשכנזי
 
אימון אישי לשינוי עם NLP וטיפול בדימיון מודרך
16/03/11 | NLP
הנחת היסוד שמחשבה יוצרת מציאות ואם האדם יקבל את הוראות השימוש להפעלת מוחו כדי שיחשוב ידמיין וירגיש חיובי כך תהייה לו יותר שליטה על חייו, יותר אפשרויות בחירה גם ברגעים של קושי או מחלה

שינוי הרגלים בעזרת NLP
16/03/11 | NLP
אחת הנחות היסוד שמהוות את המפתח לשינוי הרגלים היא שמאחורי כל התנהגות קיימת כוונה חיובית. גם עם ההתנהגות היא שלילית יש לעשות זיהוי והפרדה בין התנהגות או הרגל עצמו לבין הכוונה שממנה ההרגל נוצר

מה זה NLP ?
16/03/11 | NLP
NLP זה למעשה "הוראות הפעלה לשימוש המוח האנושי שלנו". מטרת השיטה הלימוד והאימון היא לתת לאדם כלים להכניס שינוי לחייו ולעזור לו להשתחרר מרגשות, מחשבות והתנהגויות שליליים ומצד שני לאפשר לו ליצור כל תחום בחייו ולחוות אותו ממקום של בחירה אישית תוך כדי אימוץ הרגלים מחשבתיים רגשיים התנהגותיים טובים יותר.

10 סיבות מדוע לעשות יוגה ?
16/03/11 | יוגה
מאמר קצר המפרט את עשרת הסיבות מדוע ככדאי לעשות יוגה

יוגה בשילוב עם NLP ודימיון מודרך
16/03/11 | יוגה
שעורים פרטיים שבהם התרגול מתבצע לפי היכולת האישית של המתרגל ובהתאם לצרכיו ומטרתו. יתרון טיפולי גדול בשעורים הניתנים אחד על אחד הן בהתקדמות הפיסית וגם בהתפתחות האישית. בשיעורים אלו אני משלבת דימיון מודרך וNLP ומקנה למתרגל כלים מנטלים חשובים בנוסף לכלים הפיזיים שהיוגה נותנת .

יוגה טיפולית אימון אישי
16/03/11 | יוגה
שעורים פרטיים שבהם התרגול מתבצע לפי היכולת האישית של המתרגל ובהתאם לצרכיו ומטרתו. יתרון טיפולי גדול בשעורים הניתנים אחד על אחד הן בהתקדמות הפיסית וגם בהתפתחות האישית. אימון אישי ביוגה מאוד מתאים לאנשים שלא עסקו בפעילות גופנית מסיבות שונות ורוצים לשנות את אורח חייהם.חלק מהיתרונות באימון אישי ביוגה זה ההתאמה שמתבצעת שגורמת למתרגל לאהוב את התרגול הגופני ולהנות מימנו.

אשטנגה יוגה - 8 איברי היוגה
16/03/11 | יוגה
מתאר את הדרך להשגת היוגה בשמונה איברים (שלבים) שאותם יש לטפח בו זמנית באופן קבוע.דרך זו מציגה את הנחות היסוד והפילוסופיה של תרגול היוגה כשמטרתה לקדם אושר בריאות ושפע בכל תחומי החיים.

אשטנגה יוגה
16/03/11 | יוגה
האשטנגה ויניאסה יוגה היא שיטת יוגה דינאמית מאוד, אנרגטית שמשלבת דגש תנועתי יחד עם נשימה עמוקה שיטת תרגול זו אקטיבית מאוד, יוצרת חום פיזי - דבר
שמייעל את תהליך הניקוי והטיהור של הגוף. היא מתאימה לכל מי שרוצה לשפר את היכולת התנועתית שלו מעצם שילוב הנשימה עם התנועה הריכוז והמיקוד משתפרים ומצב התודעה משתנה. מתרגלי האשטנגה יוגה חווים העצמה באנרגיות, בויטליות, בכוח, בגמישות ובתנועה.


האתה יוגה - שיעור מנצח !
16/03/11 | יוגה
יש לציין שכשאומרים האתא יוגה באופן כללי מתכוונים ליוגה שעוסקת בהיבט הפיזי, אימון הגוף, תחזוקו, וטיהורו. כך שלמעשה כל סיגנונות היוגה במיגוון השיטות שמתמקדים באימונים גופניים ניקראים האתא יוגה.
מטרת האתא יוגה היא לאזן את זרימת האנרגיה ולשלב בין הכוחות הפועלים על מנת לתחזק את הגוף, להתאחד ולהכיר את העצמי העליון, להכיר את כוחות היקום ולחוות הרמוניה ויצירה.


מהי יוגה ?
16/03/11 | יוגה
ליוגה משמעויות רבות וזוויות רבות להבנה ישום ולמידה. יוגה היא טכניקה, פילוסופיה אחת מבין שש דרשנות (אסכולות) שמקורן בהודו ומטרתן להראות ולכוון את האדם להבין ולהכיר את עצמו. על ידי אימון יוגה המתרגל מחזק ומתחזק את גופו מבפנים החוצה, מאמן את מוחו ומכיר את תודעתו. יוצר קשר עם מחשבותיו, מקבל את הכלים לשנות את מה שרצוי ולהכיר חוויות אנרגטיות ומעצימות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI