דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
אילנית מילר 11/04/11 |  צפיות: 3844

חיתולים למבוגרים הינה אחת הדרכים להתמודד עם בעיות שונות, המופיעות במהלך הגיל השלישי. חיתולים למבוגרים, בהיותם נלבשים בקלות ומשמשים כפריט סופג בדרגות שונות ומגוונות, משמשים כמענה חשוב למבוגרים הסובלים מבעיות שונות, כמו קושי או חוסר שליטה על שלפוחית השתן, דליפת שתן וכן גם בעיה בפעילות המעיים. לעיתים משמשים חיתולים למבוגרים כפיתרון מצוין בשעה שאלה, בני הגיל השלישי, אינם מסוגלים לגשת באופן עצמאי לשירותים. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

חיתולים לבוגרים – הסיבות לשימושם במהלך הגיל השלישי

חיתולים, כאמור, אינם משמשים עבור תינוקות או ילדים צעירים בלבד. חיתולים מהווים גם מענה חשוב לכל הסובלים מבעיות שונות בכל גיל, ובמיוחד בגיל השלישי. במהלך הגיל השלישי, עם התעוררותם של קשיים שונים, מחלות או תופעות הקשורות בגיל, מהווים חיתולים למבוגרים פתרון חשוב, נוח, יעיל במיוחד וזמין. לעיתים, במהלך הגיל השלישי, ישנם המאבדים את יכולת התנועה שלהם ולכן מתקשים הם עצמם להגיע לשירותים. ישנם מבוגרים המרותקים לכסא גלגלים ואינם יכולים כלל להתמודד עם פעולות תנועה פשוטות, הכוללות גם הליכה עצמית לשירותים ואף שליטה בסוגרים. ישנם מבוגרים הסובלים ממחלות קשות, כמו אלצהיימר, למשל, שאיבדו את יכולת השליטה בצרכים או תכנון משימה כה פשוטה (הנראית לנו, הבריאים, כפשוטה במיוחד), כמו הליכה לשירותים. חיתולים למבוגרים בתקופה זו של קושי הקשור בהתנהלות הפיזית, או קושי מנטאלי שאיננו מאפשר התמודדות עם משימות פשוטות ותלות רבה באחרים, הינם פתרון, המאפשר לבני הגיל השלישי, הסובלים מתופעות אלו, להתמודד עם חיי היום יום בצורה הנוחה ביותר ובעזרת אמצעים פשוטים, ככל הניתן. חיתולים למבוגרים מאפשרים פתרון נקודתי לבעיה, העשויה להפריע במיוחד למבוגרים רבים, המרגישים שלא בנוח בעת לבישתם. יתרונם של החיתולים, כאלה המגיעים בדרגות ספיגה שונות ומותאמים בדיוק לכל מבוגר ומבוגר, בהתאם לבעייתו האישית, הופך אותם כיעילים בכל שלב ומצוינים לשימושים רבים. בין אם מדובר בבעיה קשה במיוחד, ובין אם בבעיה הדורשת מענה קל ופשוט.

חיתולים למבוגרים – איך בוחרים את החיתול המתאים ביותר לבני הגיל השלישי

קיימים דגמים שונים של חיתולים למבוגרים המתאימים במיוחד לבני הגיל השלישי. בעת בחירתם של חיתולים למבוגרים ישנן כמה נקודות חשובות, אליהן יש להתייחס כדי לוודא כי הבחירה אכן מוצלחת ונכונה. הנקודה הראשונה מתייחסת לגזרת החיתול. מכיוון שמדובר באנשים שונים, בעלי מבנה גוף שונה ומשקל שונה, יש להתאים לכל אחד את הגזרה המתאימה והנוחה ביותר עבורו (ממש כמו התאמת הבגד). נקודה נוספת מתייחסת ליכולת הספיגה של החיתול. התאמתו של החיתול לבעיה הנקודתית, חשובה במיוחד. במידה והמבוגר סובל מבעית דליפת שתן קלה, הרי שאין צורך בחיתול בעל יכולת ספיגה גבוהה במיוחד. לעומת זאת, אם יש צורך בחיתול לאורך כל שעות הלילה, הרי שחשוב כי יכולת ספיגתו של החיתול, במקרה זה, תהיה גבוהה. לא פחות מכך, חשוב במיוחד, לבדוק אם המבוגר, לו מיועד החיתול, סובל מרגישות כלשהי בעור. במקרה זה, יש למצוא את החיתול המתאים, המתמודד עם תופעת תפרחת החיתול. האפשרויות השונות המוצעות מאפשרות מתן מענה נכון ונוח לכל מבוגר הסובל מבעיה זו.

בחירה נכונה ומתאימה של חיתול חשובה במיוחד עבור בני הגיל השלישי, הסובלים מבעיות שונות, המצריכות את לבישתו של החיתול. בחירה נכונה יכולה לאפשר התנהלות יום יומית רגילה ככל הניתן ובנוחות המקסימאלית ביותר.

למידע נוסף: חיתולים למבוגרים עבור הגיל השלישי – התמקדות בצורך ובאפשרויות המימון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI