דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב חיתולים למבוגרים – יש פתרון
חיתולים למבוגרים – יש פתרון
אילנית מילר 15/05/11 |  צפיות: 3784

חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל. פעמים רבות משמשים חיתולים למבוגרים כפתרון לבני הגיל השלישי, הסובלים מבעיות בריאותיות וגופניות, שאינן מאפשרות להם התניידות קלה ונוחה. במצבים מסוג זה, מאפשרים חיתולים למבוגרים התנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות המגבלות השונות. על חיתולים למבוגרים כפתרון מושלם לבעיות שונות, בכתבה הבאה.

חיתולים לבוגרים – מדוע צריך אותם

חיתולים למבוגרים מהווים מענה למגוון של בעיות וצרכים שונים, לא רק לתינוקות או ילדים צעירים. חיתולים למבוגרים מספקים פתרון לסובלים מבעיות שונות בכל גיל, ובמיוחד במהלך הגיל השלישי. בתקופה זו של החיים מתעוררים קשיים רבים, בעיות בריאותיות שונות ולא אחת גם מחלות קשות, שאינן מאפשרות התניידות קלה לחדר השירותים או שמביאות בעקיבותן מצבים כמו חוסר שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, ובמיוחד במצבים כאלה, הינם פתרון מיידי, נוח ויעיל ביותר. קשישים רבים נתקלים, לא אחת, במצבים, בהם אינם מסוגלים להתנייד באופן חופשי או אף מאבדים את יכולת התנועה שלהם באופן מלא. אחרים, המרותקים לכסא גלגלים, אינם מסוגלים להתמודד עם פעולות פשוטות, הכוללת שליטה על הסוגרים או הליכה לחדר השירותים. ישנם מבוגרים הסובלים ממחלות קשות כמו אלצהיימר, מחלות שאינן מאפשרות להם לתכנן משימות פשוטות ולהתנייד גם כן בקלות. באמצעים פשוטים, כדוגמת חיתולים למבוגרים, מתאפשרת התמודדות יעילה עם בעיות אלו, העשויות להפריע למבוגרים רבים ואף להקשות באופן ניכר על התנהלותם היומיומיות ותחושתם האישית. חיתולים למבוגרים, ככאלה המגיעים במגוון של סוגים שונים, מאפשרים את התאמתם כמענה מדויק לצורך המועלה, ובזכות קלות השימוש בהם, מהווים פתרון מושלם. חיתולים למבוגרים מתאימים לטווח גילאים רחב במיוחד ומגיעים במידות שונות. חיתולים למבוגרים ניתנים לשימוש פשוט, קל ונכון.

חיתולים למבוגרים – לבחור את הדגם הנכון

ניתן להשיג חיתולים למבוגרים במבחר של דגמים שונים, חיתולים המתאימים לכל המבוגרים הנדרשים לקבל סיוע ופתרונות לבעיות שונות. בבואכם לבחור חיתולים למבוגרים, חשוב כי תתייחסו לכמה היבטים הקשורים בתחום זה, כדי לוודא שאכן בחרתם את החיתולים המתאימים. בחירתם של חיתולים למבוגרים חשוב שתתייחס, תחילה, לנושא הנוחות. בהיותם נלבשים, לעיתים, כמעט כל שעות היממה, נדרשים חיתולים למבוגריםלהיות נוחים במיוחד ללובש אותם. ולכן, חשוב לוודא כי מידתם אכן מתאימה ללובש, חשוב להקפיד כי אכן נוח לו בעת הלבישה, ובמידה ולא – למצוא חיתול אחר מתאים יותר. חיתולים למבוגרים, כאמור, מגיעים בדרגות ספיגה שונות, ולכן, אלה הסובלים מבעיות דליפת שתן קלות יכולים להיעזר בפיתרון ספיגה אחר, שאיננו מצריך את לבישתו של החיתול. במידה ונדרשים לפתרון בשעות הלילה, חשוב לבחור חיתולים למבוגרים בעלי יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, שכן במצבים כאלה מדובר בדרך כלל בשעות רבות, המצריכות מענה ארוך טווח. פרט נוסף וחשוב לא פחות בבואכם לבחור חיתולים למבוגרים, מתייחס לרגישויות עור שונות. ישנם לא מעטים הסובלים מרגישויות עור שונות, שאינן מאפשרות להם את לבישתם של חיתולים מסוגים שונים. ולכן, במקרים כאלה, חשוב לוודא כי הסוג הנבחר אכן יתאים לסובלים מריגושיות אלו ולא יגרום למצבי החרפה או לרגישויות נוספות. בחירה נכונה של חיתולים למבוגרים תאפשר ליהנות מפתרון נכון, יעיל והכי חשוב – נוח. בזכותם תתאפשר התנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן ותחושה נעימה.

למידע נוסף:

חיתולים למבוגרים - לא רק לבני הגיל השלישי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI