דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים
אילנית מילר 27/06/12 |  צפיות: 7619


בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

מבוגרים נוטים להסתיר את העובדה שהם סובלים מבריחת שתן

אנו נוטים לחשוב שמרגע שפעוט שולט על צרכיו, הוא ישלוט בהם עד סוף ימיו. אולם, התופעה של בריחת שתן היא נפוצה בהרבה ממה שרוב האנשים הצעירים חושבים. לכן, כשמבוגר מרגיש שהוא מאבד את השליטה על השתן שלו, הוא חש בושה גדולה ופעמים רבות לא משתף אף אחד בהתמודדות הזו. מבוגרים רבים הסובלים מבריחת שתן נוטים להסתגר בביתם או להסתיר את בעייתם בדרכים אחרות.

הסיבות לבריחת שתן מגוונות, ממחלות ומצבים רפואיים בעיתיים כמו פגיעה במערכת העצבים המרכזית ועד לפגמים במערכת השתן עצמה, כגון ליקוי ביכולת אגירת השתן בשלפוחית השתן. יתכנו גם מצבים של השפעת מצב נפשי או תרופות על כושר עצירת השתן בשלפוחית לפני שחרורה מן הגוף.

דרכים להתמודדות עם בריחת שתן בגיל מבוגר

הדבר המיידי שיש לעשות הוא לסלק את החששות והבושה ולפנות לרופא המטפל. חשוב לזכור שהרופא מודע לתופעה ותפקידו לעזור לאנשים. לכן, חשוב ביותר למצוא את הדרך להסיר את המכשול הזה ולהתמודד עם הבעיה.

המערכת הרפואית תוכל לתת מענה בצורה של שינוי תרופות, פיזיותרפיה ולעתים אפילו הליך כירורגי. אולם אף אחד מהאמצעים הללו אינו פועל כעזרה ראשונה, וגם לא מבטיח חיסול מושלם של בריחת שתן.

חיתולים למבוגרים הם הפתרון המהיר והנוח ביותר שמקל על חייהם של הסובלים מבריחת שתן.

חיתולים למבוגרים: עזרה ראשונה לדליפת שתן

אין ספק שמבוגר אשר סובל מדליפת שתן, חמורה או קלה, חש חוסר נוחות בכל פעם שעליו לצאת מהבית, מרגיש לחץ כשהוא שרוי בחברת אנשים למשך זמן ממושך ומקנן בו כל העת החשש של בריחת שתן. גם אם הוא נמצא לבד בביתו ולא נאלץ להתמודד עם הסתרת הדליפה מאנשים אחרים, התופעה לא נעימה ומעוררת חוסר נוחות רבה.

עוד לפני הפניה לרופא המטפל או שיתוף אנשים קרובים, יש אמצעי זמין וטוב, אשר מסייע להסתיר את הקושי. חיתולים למבוגרים - אמצעי פשוט ביותר שבזכותו יכול המבוגר לחיות חיים רגילים מבלי לחשוש ומבלי להפר את שגרת החיים הרגילה שלו.

בעזרת חיתולים למבוגרים חייהם של אנשים מבוגרים רבים השתפרו. איכות החיים של מי ששמע על חיתולים למבוגרים והחל להשתמש בהם טובה לאין שיעור מאיכות חייו לפני כן, כשנאלץ להסתגר בביתו מפני אנשים ולחדול מפעילויות יומיומיות באופן רגיל.

חיתולים למבוגרים קיימים לרכישה בבתי מרקחת ובפארמים השונים, וגם דרך הרשת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI