דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אילנית מילר 26/11/11 |  צפיות: 3805

לא. חיתולים למבוגרים לא נכללים באותם נושאים מהסוג שאנחנו אוהבים לעסוק בו, וסביר להניח שלא אחד הנושאים לשיחה קלילה בארוחת ערב שישי אצל הילדים, או לשיחת חולין עם החברים בבית הקפה. יחד עם זאת, אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים. על חיתולים למבוגרים ובריחת שתן.

לא, חיתולים למבוגרים זה לא מילה גסה

יש הרבה דברים לא נעימים בחיים. כולנו מכירים אותם – בין אם מחוויה אישית ובין אם מחוויה של מישהו אחר. לעתים, עם הגיל, ובגלל סיבות אחרות, אנחנו מוצאים את עצמנו במצבים לא נעימים ומתמודדים עם "בגידה" של הגוף שלנו, שכל כך התרגלנו לסמוך עליו. כן, קשה מאוד להודות בכך בפני עצמנו, בוודאי שיהיה לנו הרבה יותר קשה להודות בכך בפני אחרים ולפעמים אפילו בפני רופאים. יחד עם זאת, אנחנו צריכים להבין כי מדובר בעניין שככל שננסה להסתיר אותו כך אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב שקשה לנו יותר להתמודד איתו. בסופו של דבר, ישנם הרבה פתרונות לבעיות של שליטה על הסוגרים ונצבר הרבה מאוד ניסיון בטיפול בבעיות אלה. אם לא נסתיר את העניין ונטפל בו באופן רציני, נגלה שישנן דרכים להקל על ההתמודדות עם המצב, גם בלי להיות נבוכים בנושא.

נראה כי אחד מכל שלושה מבוגרים סובל מבעיות של בריחת שתן. בריחת שתן, כשהיא מתרחשת בזמן לא צפוי, ובלי שהתכוננו כראוי עלולה להוביל למצבים לא נעימים ומביכים. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיות בריחת שתן הם חיתולים למבוגרים, אשר יכולים לאפשר לכם להתנהל כרגיל, ללא חשש למצוא את עצמכם נבוכים בפומבי. חיתולים למבוגרים מעוצבים באופן שיאפשר את האיזון המיטבי בין הפתרון הדרוש (בין אם מדובר בבריחת שתן חזקה או בבריחת שתן חלשה) לבין מינימום הפרעה לשגרת החיים הרגילה – כלומר שניתן ללבוש חיתולים למבוגרים גם מבלי שמישהו יוכל לשים לב שאנחנו לובשים אותם.

כך למשל, אחת החברות הנפוצות בתחום מציעה מוצרים המתאימים לכל בהתאם לצורך שלו קודם כל, עם רמות ספיגה שונות בהתאם למידת השליטה בסוגרים, ואף מציעים באתר הבית שלהם דרכים לבחור את המוצר המתאים ביותר לכל אחד לפי המאפיינים האישיים שלו. בדרך כלל חברות המייצרות חיתולים למבוגרים מציעות גם ערכת התנסות למי שמהססים או רוצים לוודא כי מדובר במוצר איכותי די צרכם.

הדרך היחידה לפתור את הבעיה – התמודדות

כיוון שיש חסמים רבים הקשורים בנכונות של אנשים להודות בבעיה ולטפל בה, נראה כי לא ניתן להדגיש מספיק את חשיבות המודעות. רק באמצעות המודעות שלכם לכך שיש בעיה תוכלו לדעת שיש צורך לפתור אותה. רק באמצעות מודעות, תוכלו להגיע אל הפתרונות שישנם לבעיה שלכם: בין אם הפתרון הוא חיתולים למבוגרים ובין אם אחר. חיתולים למבוגרים הוא אחד מאותם מוצרים שלא נעים לדבר עליהם אבל הרבה מאיתנו עלולים להיזקק להם.

זכרו כי החיים שלכם אינם רק הגיל אליו הגעתם אלא גם האופן בו אתם חיים אותם. במקום להימנע ממפגשים חברתיים או מדברים שהייתם רגילים לעשות תמיד, מתוך חשש למצוא את עצמכם במצב מביך, היעזרו במוצרים כמו חיתולים למבוגרים, כדי שתוכלו להמשיך לעשות את אותם הדברים שתמיד עשיתם גם עכשיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI