דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
אילנית מילר 19/09/11 |  צפיות: 3545

אחת התופעות השכיחות בגיל המבוגר הינה ההרטבה. הרטבה יכולה להופיע בעוצמות שונות, אולם כזו, המופיעה בעוצמה בינונית, הינה גם הנפוצה ביותר. הרטבה בינונית מביאה בעקבותיה לא מעט תחושות של בושה ומבוכה ולעיתים גם פוגעת באופן משמעותי בחיי היומיום של המבוגר. לאור תחושות אלו, בוחרים רבים שלא לערב גורם רפואי או לחפש אחר פתרונות מתאימים, ובמקרים רבים, נוטים גם להחריף את מצבם משום כך. אולם, קיימים בשוק מגוון של מוצרי ספיגה למבוגרים, המתאימים בדיוק לשם כך. חיתולים למבוגרים, הנחשבים כפתרון היעיל ביותר במקרים של הרטבה בעוצמה בינונית, הינם נוחים לשימוש, מעניקים דיסקרטיות מלאה ואף עשויים מחומרים איכותיים ונושמים, המספקים את ההגנה המקסימאלית ביותר. מהן הסיבות להרטבה בינונית? מדוע חיתולים למבוגרים הינם הפתרון הנכון וכיצד בוחרים אותם? על כך, בכתבה הבאה.

הסיבות להרטבה בינונית

להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות. ישנם מצבים בהם מבוגרים אינם מסוגלים להתנייד באופן עצמאי ולהגיע אל השירותים בכוחות עצמם. במקרים אלה נדרשים לפתרון, המתאים להרטבה בינונית. גם במקרים קשים יותר, כמו מחלות ניווניות, פגיעה מוחית, כמו אלצהיימר, למשל, הפוגעת ביכולת השליטה על הסוגרים, ישנה הרטבה בינונית. בכל עת, בה מתגלית התופעה, ישנה חשיבות רבה להיוועצות עם גורם מטפל. לעיתים ניתן למצוא אחר פתרון רפואי מתאים, כמו התערבות כירורגית, למשל, העוזרת להתמודד עם התופעה. אולם, במקרים אחרים, ישנם פתרונות שונים בשוק, כמו מוצרי ספיגה למבוגרים, המהווים הפתרון היעיל ביותר, המספק את ההגנה המתאימה.

חיתולים למבוגרים – פתרון הספיגה הטוב ביותר

ניתן למצוא מגוון של מוצרי ספיגה למבוגרים, העוזרים להתמודד במצבים של אי שליטה על הסוגרים או בריחת שתן. כשמדובר במצב של הרטבה בעוצמה בינונית, הפתרון המוצע הטוב ביותר, מבין מוצרי ספיגה למבוגרים, הינם חיתולים למבוגרים. בין אם מדובר כתוצאה מבעיות בריאותיות שונות, כתוצאה מניתוחים, ממחלות או אפילו בעיות פסיכולוגיות, חיתולים למבוגרים הינם פתרון יעיל ונוח במיוחד. ניתן למצוא מבחר של חיתולים למבוגרים, המגיעים בתצורות שונות, בעוצמות ספיגה שונות, מתאימים לשעות היום, לשעות הלילה, לגברים או לנשים וכן במידות שונות, המאפשרים התאמה מדויקת למידות גופם של הלובשים אותם.

כיצד לבחור חיתולים למבוגרים

כשמדובר בהרטבה בינונית, מוצרי ספיגה למבוגרים, כאמור, משמשים כפתרון הנכון ביותר. חיתולים למבוגרים המציעים עוצמת ספיגה בינונית עד גבוהה יאפשרו ללובש אותם להתמודד עם הבעיה לאורך כל שעות היממה. במקרים של הרטבה בינונית, חשוב אף לשקול להשתמש בשעות הלילה בחיתולים למבוגרים, המציעים עוצמת ספיגה גבוהה, מאלו לשעות היום. בעת בחירתם של החיתולים, חשוב לוודא כי מידתם אכן מתאימה ללובש אותם. ניתן למצוא חיתולים למבוגרים המגיעים במידות של S עד XL ולכן גם מאפשרים התאמה מדויק, בהתאם למבנה הגוף. פרט נוסף שחשוב לוודא, בטרם בוחרים אותם, הוא שמדובר בחיתולים איכותיים. ישנם מצבים בהם חיתולים עשויים לגרום לתפרחת, בשל החומרים מהם עשויים. במקרים אלה, במידה ומגלים כי אכן מדובר בתפרחת החיתולים, חשוב להפסיק את השימוש בהם ולבחור בסוג אחר של חיתולים. עוד נקודה חשובה להתייחסות, הינה נוחות הלבישה והסגירה שלהם. במקרים בהם מדובר במבוגר עצמאי הנדרש בהם, חשוב כי יוכל ללבוש את החיתולים בנוחות רבה ללא צורך בעזרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI