דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר שוקולד פרה איתכם לכל אורך הדרך
שוקולד פרה איתכם לכל אורך הדרך
אריק אלון 19/06/11 |  צפיות: 3697

אין מוצר שמלווה את חיינו מתחילתם עוד לפני קום המדינה כמו שוקולד פרה, שוקולד פרה איתנו כבר משנת 1934, עת החל להיות מיוצר על ידי מפעל עלית לא בשם המוכר לנו כיום אלא תחת השם הסגנוני שלא היה מושך כל כך בימים אלו - שמנונית. אך השם שוקולד פרה נדבק למוצר בגלל הפרה המאוירת על גבי האריזה עד שהפך לשם הרשמי של המעדן הלאומי בשנות החמישים. שוקולד פרה הפך לסמל של חברת עלית ולנפוץ בקרב כולם, ילדים ומבוגרים  - כולם חשקו בשוקולד הטעים ולמגע העדין על הלשון, יש הטוענים כי בתקופת הצנע נכלל שוקולד פרה בתלושי ההקצבה.

עם השנים מותג שוקולד פרה התפתח וגדל והחל לככב גם על ממרחי שוקולד, חטיפים ושאר מתוקים. וכן במהלך עשרות השנים שונתה האריזה ודמות הפרה הפכה ליותר ידידותית וחייכנית לסביבה. לא רק העטיפה השתנתה אלא גם השוקולד עצמו ל-20 חתיכות וחתיכה אחת גדולה לסיום. שוקולד פרה נחשב למוצר הדגל של עלית וגם כיום לאחר שעלית נרכשה על ידי חברת שטראוס ממשיך שוקולד פרה לככב במכירות ולהימכר מדי יום בכמויות מסחריות. ישנם אף הטוענים כי כל שתי שניות נמכרת חפיסה של שוקולד פרה, ומדי שנה כ-900,000 חפיסות שוקולד פרה רק בישראל, אכן השוקולד של המדינה, לא משנה אם אתם ילדים או מבוגרים, אי אפשר להתעלם מהטעם הנפלא שנשמר איתכם לכל אורך הדרך.

כיום ניתן לקנות שוקולד פרה במגוון עצום של טעמים וצורות. שוקולד פרה עם סוכריות קופצות, עדשים, מילוי פירות ומה לא. כבר לא מדובר בטעמים הבנאליים של שוקולד לבן, מריר וחלב אלא לעולם חדש ונפלא שבו כל אחד יימצא את הטעם האהוב עליו. אין ספק כי מבחינת איכות שוקולד פרה האיכותי ביותר הינו השוקולד המריר המכיל 60% קקאו. עוד שוקולדים הנכללים בסדרה המפנקת והמשובחת הם שוקולד חלב עם אגוזים שלמים, שוקולד לבן עם גרגרי קפה, שוקולד חלב במילוי קרם בורלה ושבבי קרמל, טראפל שוקולד ומוס אגוזים, כל שנשאר הוא רק ללקק את האצבעות.

לילדים מחכה שוקולד פרה בצורת אצבעות, וכמובן שוקולד חלב הטעים לכל חיך במגוון מילואים, שוקולד חלב במילוי קרם חלב, עדשים וסוכריות קופצות. אם בא לכם שוקולד אישי ולא לפתוח חבילה שלמה מחכה לכם חטיפי שוקולד מריר או חלב בתוספת כדורי דגנים פריכים המכילים 92 קלוריות בלבד. ואיך אפשר בלי שאר החטיפים של שוקולד פרה, ממרח השוקולד המפורסם, הביסקוויטים במילוי שוקולד חלב, שוקולד פרה חלב אוורירי, שוקולד חלב במילוי קרם נוגט, קרם חלב ושברי אגוזים, רק לקרוא וכבר הפה מחכה לטעום ולהתענג.

סוד כוחו העצום של שוקולד פרה מתבטא בפופולאריות שלו ובזיקה לישראל, לאחרונה היינו עדים למסע פרסום של שוקולד פרה ברחבי העולם, תרמילאים בקצות תבל, בנפאל הרחוקה, בתאילנד, בהודו ואיפה לא קיבלו בהפתעה שוקולד פרה ומייד ראיתם על פניהם את הגעגועים הביתה, לטעם של הבית ולכל מה שמסמל שוקולד פרה בשבילם. כך שאומרים שוקולד בישראל כולם יודעים למה הכוונה - שוקולד פרה, השוקולד של כולנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק אלון


 


מאמרים נוספים מאת אריק אלון
 
יגורט דנונה הדבר האמיתי
השם דנונה מלווה את חיינו כבר לאורך שנים, ולא נפתיע אתכם בכך שחברת דנונה נוסדה על ידי יצחק קרסו, רופא יהודי מיוון שהתחיל בקטן ממפעל לייצור יוגורט והתפתח לאימפריית ענק עולמית המתמחה במוצרי חלב ומים מינרלים. י

שוקולד פרה איתכם לכל אורך הדרך
אין מוצר שמלווה את חיינו מתחילתם עוד לפני קום המדינה כמו שוקולד פרה, שוקולד פרה איתנו כבר משנת 1934, עת החל להיות מיוצר על ידי מפעל עלית לא בשם המוכר לנו כיום אלא תחת השם הסגנוני שלא היה מושך כל כך בימים אלו - שמנונית.

תולדות השוקולד
הידעתם כי השוקולד האהוב על כולנו, החל את גלגוליו הראשונים כבר לפני הספירה. מקור השוקולד מוטל בספק ישנם הגורסים כי אלו בני המאיה שגילו את עץ הקקאו שממנו מופק שוקולד ואילו אחרים גורסים כי אלו האולמקים שהחלו לגדל לראשונה עצי קקאו, עם זאת מוסכם על הכל כי שוקולד מקורו הוא ממרכז אמריקה.

חומוס אחלה לבריאות משפחתכם
25/05/11 | תזונה
גל הבריאות ששוטף את ישראל ותוכניות התחקיר כדוגמת כולבוטק גרמו לחשש בקרב הציבור מפני אכילת חומוס. אך כל דאגותיכם יוסרו כאשר מדובר בחומוס של חברת שטראוס - חומוס אחלה. חברת שטראוס השיקה לאחרונה לשוק את חומוס אחלה בגרסתו החדשה והבריאה.

שוקולד לא רק טעם אלא גם בריאות
23/05/11 | תזונה
ילדים משתוקקים לו בלי הפסקה, אנשים רבים רואים בו כמעורר מיניות וערנות אך מהי האמת סביב המעדן האהוב בעולם - שוקולד, האם הוא מזיק לבריאות או ההפך הגמור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI