דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר יגורט דנונה הדבר האמיתי
יגורט דנונה הדבר האמיתי
אריק אלון 20/06/11 |  צפיות: 3625

השם דנונה מלווה את חיינו כבר לאורך שנים, ולא נפתיע אתכם בכך שחברת דנונה נוסדה על ידי יצחק קרסו, רופא יהודי מיוון שהתחיל בקטן ממפעל לייצור יוגורט והתפתח לאימפריית ענק עולמית המתמחה במוצרי חלב ומים מינרלים. יצחק קרסו קרא את החברה על שם בנו בכורו דניאל שהפך במהלך השנים למנהל החברה ונע איתה בין ניו יורק, לספרד ובחזרה לצרפת, ולבסוף חברת דנונה התמזגה עם חברת גראווי הצרפתית. בישראל מוצרי החלב של חברת דנונה ובעיקר יוגורט דנונה נמכרים על ידי חברת שטראוס, וכך כולם יכולים ליהנות מאיכות ומטעם מעולה.

סגולותיו הרפואיות של יוגורט ידועות בפי כל, משלב יצירתו בשילוב חיידקים עם חלב, ונטרול לקטוז-סוכר החלב וכך אף רגישים למוצרי חלב יכולים לאכול יוגורט דנונה, ועד למניעת מחלות מעיים. מחקרים הראו כי צריכה תדירה של יוגורט דנונה תורמת להפחתת החורים בשיניים ולהגנה על החניכיים בעיקר אצל ילדים קטנים. כמו כן התברר כי יוגורט דנונה יעיל כנגד ריח רע מהפה בכך שהוא מחסל את מושבות החיידקים בחלל הפה וכך הריח הרע אומר יפה שלום ולא להתראות. כמו כן נמצא כי יוגורט מוריד את אחוז הכולסטרול הרע בגוף ומעלה את הכולסטרול הטוב, וכמובן שהיוגורט המורכב מסיבים תזונתיים מגביר את תחושת השובע, כך שאם אתם רעבים במקום להתנפל על המקרר קחו לכם יוגורט דנונה, כך גם תשבעו וגם תשמרו על הגזרה.

בדיקה שנערכה במעבדה ליוגורט דנונה תות אוששה והראה במפורש כי יוגורט דנונה הוא מעדן בריא, צריך לזכור כי הליך הכנתו של יוגורט נעשה מתוספת חיידקים בריאותיים לחלב הגורמים לתהליך החמצה, כן לא טעינו חיידקים, לא כל החיידקים פוגעים בגופינו, תתפלאו יש גם בריאים, הידעתם כי מערכת העיכול שלנו מלאה בחיידקים המגנים על המעי והקיבה מפני מחלות? אכילת יוגורט דנונה גם תכניס לגופינו עוד חיידקים ידידותיים וגם תגרום לגדילה ולהתפתחות של חיידקים ידידותיים הקיימים כבר בגוף. כמו כן יוגורט דנונה מכיל סידן ההכרחי לבנייה ולחיזוק עצמות ולמניעת מחלות הפוגעות בעצם.

כשמכינים יוגורט דנונה שאינו היוגורט הלבן הטבעי מוסיפים צבעי מאכל לדוגמא צבע מאכל סלק שנחשב לצבע מאכל מעולה המעכב צמחון ומונע סרטן. כמו כן יוגורט דנונה עשיר בחלבונים ודל בשומן, ניתן למצוא יוגורט דנונה במגוון אחוזי שומן החל מ-0% לשומרי הדיאטה ועד 3% לזורמים.  יוגורט דנונה המוכר ביותר הינו יוגורט ביו הלבן והטבעי, שרק לטעום אותו ואתם ישר בגן עדן, מי שרוצה לגוון יכול לרכוש יוגורט פרי שמחכה לו בתחתית הקופסא, בקריצה ממזרית שרק מחכה שיחטפו אותו ויתענגו על הטעם. שילובי פירות כמו אפרסק, פסיפולרה, אננס ואוכמניות. מעבר לכך ישנם יוגורט דנונה בשילוב פירות המצויים בתוך הקופסא. כמו כן אתם יכולים ליהנות מיוגורט דנונה עם מגוון תוספות כמו פקאן סיני, פצפוצי שוקולד, גרנולה וקורנפלקס.

גם ילדכם יוכלו להתענג על הטעם הנפלא של יוגורט דנונה בכמויות ובטעם המתאים להם, בכל צורת אכילה שבאה להם, מהגביע, בכפית או בקשית. ואם אתם ממהרים על הבוקר ואין לכם זמן לקורנפלקס של הבוקר כדאי לכן לשתות משקה בוקר של דנונה המכיל כמובן יוגורט דנונה ומספק לכם שליש מהתזונה היומית המומלצת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק אלון


 


מאמרים נוספים מאת אריק אלון
 
יגורט דנונה הדבר האמיתי
השם דנונה מלווה את חיינו כבר לאורך שנים, ולא נפתיע אתכם בכך שחברת דנונה נוסדה על ידי יצחק קרסו, רופא יהודי מיוון שהתחיל בקטן ממפעל לייצור יוגורט והתפתח לאימפריית ענק עולמית המתמחה במוצרי חלב ומים מינרלים. י

שוקולד פרה איתכם לכל אורך הדרך
אין מוצר שמלווה את חיינו מתחילתם עוד לפני קום המדינה כמו שוקולד פרה, שוקולד פרה איתנו כבר משנת 1934, עת החל להיות מיוצר על ידי מפעל עלית לא בשם המוכר לנו כיום אלא תחת השם הסגנוני שלא היה מושך כל כך בימים אלו - שמנונית.

תולדות השוקולד
הידעתם כי השוקולד האהוב על כולנו, החל את גלגוליו הראשונים כבר לפני הספירה. מקור השוקולד מוטל בספק ישנם הגורסים כי אלו בני המאיה שגילו את עץ הקקאו שממנו מופק שוקולד ואילו אחרים גורסים כי אלו האולמקים שהחלו לגדל לראשונה עצי קקאו, עם זאת מוסכם על הכל כי שוקולד מקורו הוא ממרכז אמריקה.

חומוס אחלה לבריאות משפחתכם
25/05/11 | תזונה
גל הבריאות ששוטף את ישראל ותוכניות התחקיר כדוגמת כולבוטק גרמו לחשש בקרב הציבור מפני אכילת חומוס. אך כל דאגותיכם יוסרו כאשר מדובר בחומוס של חברת שטראוס - חומוס אחלה. חברת שטראוס השיקה לאחרונה לשוק את חומוס אחלה בגרסתו החדשה והבריאה.

שוקולד לא רק טעם אלא גם בריאות
23/05/11 | תזונה
ילדים משתוקקים לו בלי הפסקה, אנשים רבים רואים בו כמעורר מיניות וערנות אך מהי האמת סביב המעדן האהוב בעולם - שוקולד, האם הוא מזיק לבריאות או ההפך הגמור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI