דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה שוקולד פרה- מתוקה אמיתית
שוקולד פרה- מתוקה אמיתית
אבנר 08/08/11 |  צפיות: 4823

מדוע דווקא פרה נבחרה לשמש כפרזנטורית האולטימטיבית של הממתק הלאומי של ישראל? הרי יש כל כך הרבה קונוטציות שליליות לגבי החיה הזו, משקלה והאינטליגנציה הלקויה שלה, בעיקר בכל הנוגע לסוג המזון אותו היא אוכלת ולאיכותו. התשובה, ככל הנראה היא כי הפרה מסמלת סוג של טוהר וסוג של פריון בגלל החלב שהיא מספקת. בכלל, הפרה והשור, גם ביהדות וגם בדתות רבות אחרות, משמשים כחיות פולחניות ומשתמשים בחלב שלהם, בדם שלהם ובתכונות האופי שלהם לשם ריטואלים טקסיים ודתיים. מותג השוקולד המוביל בישראל, הלא הוא שוקולד פרה, ייחודי בכך שהוא הפך את הפרה למזוהה כל כך עם ממתק עד שכבר קשה לומר שוקולד מבלי לומר שוקולד פרה כמקשה אחת.

המותג שהוא שוקולד פרה, מעבר להיותו טעים מאוד וראוי לתוארו המחייב, מסמל עבור הישראלים, הן הותיקים והן הצעירים, את ישראל התמימה, זו שהיו רוצים להכיר ולחיות בה. הפרה החייכנית מסמלת את הערכים הישנים של שותפות הגורל, של הערבות ההדדית, של הידיעה כי במצבי משבר תמיד תהיה הפרה שתעניק מהחלב שלה ומבשרה למי שחסר לו. באופן ריאלי ופחות אמוציונאלי, אין ספק שמבלי טעם ממכר ואיכות גבוהה, שום ערך סנטימנטלי לא היה עומד במבחן הזמן והציבור, במיוחד כאשר השוק היום פרוץ לרווחה ופתוח לקבלת כל המתחרים והמותגים הן מישראל והן מחוצה לה. מבלי לנצח כל מתחרה בטעם, במרקם ובחוויית האכילה, לא היה מצליח שוקולד פרה להישאר מוביל וראשון גם לאחר שבעים שנה בשוק.

ברור מאליו כי במהלך השנים נעשו שינויים בהתאם להשתנות האוכלוסייה ואנינות הטעם שלה, נוספו טעמים חדשים, שינויים בנראות ובמעטפת ובכלל, הפרה היום נראית צעירה ומהממת, דקה לא מעבר לגיל 30, למרות שהיא, כאמור, בת למעלה משבעים שנה. בשבועות האחרונים עולה קמפיין חדש ומרענן לסדרה חדשה ממותגי שוקולד פרה המיועדת למקרר ומפורסמת תחת הסלוגן "מומלץ בקור" תוך שיתוף הציבור הישראלי במגוון אתרים ברחבי הארץ, כך שהמותג לא מפסיק לחדש ולא מפסיק להפתיע, כמו גם להישאר מחובר לצרכנים שלו, וזהו, כנראה הקסם הגדול של שוקולד פרה. אותה רלוונטיות תמידית שגורמת לכמעט מיליון לקוחות לרכוש אותו מדי שנה, ולכך שמדי שתי שניות נמכרת חבילה במקום כלשהו בארץ. ללא החיבור החזק הזה בין המוצר האיכותי לצרכנים אפשר לומר בפה מלא, עדיף בפה מלא שוקולד פרה, כי המותג עדיין היה חזק ומשמעותי, אך לא הופך למותג על זמני ונצחי.

האיכות של שוקולד פרה מתבטאת, בעיקר, בחלב ממנו הוא מורכב. מדובר על חלב פרה מובחר, טבעי כמעט לחלוטין ובשילוב העובדה כי חפיסה שלמה של 20 קוביות ועוד אחת גדולה מכילה רק קצת מעל ל-500 קלוריות, אין פלא שמדובר בנס מתוק של ממש. מדי יום מתפרסמים עוד ועוד מחקרים המוכיחים כי אכילת שוקולד מבוקרת ויומיומית היא בריאה וחיונית לגוף, וכל הנתונים הללו מאשרים כי שוקולד פרה הוא מתוק אמיתי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר


 


מאמרים נוספים מאת אבנר
 
שוקולד פרה- מתוקה אמיתית
08/08/11 | תזונה
מדוע דווקא פרה נבחרה לשמש כפרזנטורית האולטימטיבית של הממתק הלאומי של ישראל? הרי יש כל כך הרבה קונוטציות שליליות לגבי החיה הזו, משקלה והאינטליגנציה הלקויה שלה, בעיקר בכל הנוגע לסוג המזון אותו היא אוכלת ולאיכותו. התשובה, ככל הנראה היא כי הפרה מסמלת סוג של טוהר וסוג של פריון בגלל החלב שהיא מספקת. בכלל, הפרה והשור, גם ביהדות וגם בדתות רבות אחרות, משמשים כחיות פולחניות ומשתמשים בחלב שלהם, בדם שלהם ובתכונות האופי שלהם לשם ריטואלים טקסיים ודתיים. מותג השוקולד המוביל בישראל, הלא הוא שוקולד פרה, ייחודי ב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI