דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים מאמן כושר אישי לנשים - חיטוב ועיצוב הגוף
מאמן כושר אישי לנשים - חיטוב ועיצוב הגוף
נועם שימלר 24/12/11 |  צפיות: 4142

רוב הנשים בכל הגילים מודעות מאוד למראה גופן. בשנים האחרונות הדגש בכל הקשור לגוף הנשי הוא מראה בריא - לא רזה מדי, מעוצב וחטוב. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא באמצעות כושר גופני התורם גם רבות לבריאות ולהרגשה הכללית. נשים רבות רשומות בחדרי הכושר ומשקיעות זמן רב באימונים כגון יוגה או פילאטיס בכדי להגיע אל המטרה, אך אין ספק כי מאמן כושר אישי יספק להן תוצאות טובות יותר.

אימון יוגה, פילאטיס, קיקבוקס או כל נישת אימון גופני אחרת אשר נטען לגביה כי היא מיועדת לגוף הנשי, לא בהכרח יכולה לספק את המטרות הדרושות לכל אישה ואישה כיוון שאין בהן התאמה ויחס  אישי אלא מערכת תרגילים כללית וממוצעת. לעומת זאת, מאמן כושר אישי בוחר עבור הלקוחות תרגילים בהתאמה אישית, ורק לאחר בחינה מדוקדקת של היקפי הגוף ואחוזי השומן שלהן.

התאמה לגוף הנשי

ההגדרה של גוף מעוצב בקרב נשים שונה מזאת של גברים ומתייחסת לצמצום אחוז השומן בגוף והבלטת השרירים. הכוונה היא לא ליצור גוף "מנופח" וגברי, אלא הארכה של השרירים וחיזוקם על מנת ליצור ידיים דקות, בטן שטוחה, מותניים צרים, ישבן "מורם" וחיטוב הירכיים. מאמן כושר אישי מתמחה בבניית תכנית אימון אשר תקרב את הלקוחות לעבר גוף מחוטב תוך התאמה אישית לגוף האישה ולמאפייניו.

מאמן כושר אישי משלב בין אימון אירובי ועבודה על מסת שריר בניגוד לסוגי אימון אחרים אשר מספקים רק היבט אחד. בנוסף, מתמחה המאמן בבחירת התרגיל המתאים ובתכנון כמות החזרות שיש לבצע בכדי למקסם את התוצאה. נשים שמתאמנות לבדן לא מודעות לחשיבות ההיבטים השונים של התרגילים שהן מבצעות כך שלעתים הן כלל לא מועילות לגופן. בנוסף, מאמן כושר אישי ינחה את הלקוחה כיצד להתאמן בדרך נכונה וממוקדת מבלי להזיק לגב או לברכיים.

תפריט תזונה מותאם אישית

תפריט תזונה הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שמספק מאמן כושר אישי ללקוחותיו, עם התאמה אישית למטרות המתאמנת. הרזייה וחיטוב מחייבים אכילה נכונה הכוללת פחמימות מורכבות, הימנעות מקמח לבן וצריכת חלבון רזה. לקוחות המאמן זוכות לקבל מענה כללי אשר כולו מיועד לחיטוב ועיצוב הגוף, בניגוד לפנייה נפרדת לדיאטנית שעליהן לבצע אם הן מתאמנות במקומות אחרים.

ניתן להתאמן עם מאמן כושר אישי באופן קבוע וסדיר או באופן חד פעמי. כך או אחרת, תורם המאמן מהידע והניסיון הרחב שלו ומשפר את תכנית האימון של הלקוחה. ישנן נשים אשר מתאמנות באופן קבוע בחדר כושר ומדי פעם נוהגות לפנות אל מאמן כושר אישי בכדי לקבל דגשים ולערוך מדידות היקפים. יחד עם זאת, למי שרק מתחילה את צעדיה בעולם הפעילות הגופנית ומעוניינת להגיע לתוצאות מקסימאליות מומלץ לפנות למאמן אישי כבר בתחילת הדרך ולהתאמן עמו באופן קבוע.

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נועם שימלר

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי באמצעות שיטת אימון ייחודית ויועץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

http://www.personal-trainer.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת נועם שימלר
 
מאמן כושר אישי לנשים - חיטוב ועיצוב הגוף
24/12/11 | אימונים
רוב הנשים בכל הגילים מודעות מאוד למראה גופן. בשנים האחרונות הדגש בכל הקשור לגוף הנשי הוא מראה בריא - לא רזה מדי, מעוצב וחטוב. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא באמצעות כושר גופני התורם גם רבות לבריאות ולהרגשה הכללית. נשים רבות רשומות בחדרי הכושר ומשקיעות זמן רב באימונים כגון יוגה או פילאטיס בכדי להגיע אל המטרה, אך אין ספק כי מאמן כושר אישי יספק להן תוצאות טובות יותר.

מאמן כושר אישי - לצרכים ממוקדים ולא שגרתיים
09/12/11 | אימונים
כמעט לכולם מומלץ לבצע פעילות גופנית באופן קבוע על מנת לשמור על המשקל, להצר היקפים, לשפר את זרימת הדם ואת תפקוד הריאות והלב. יחד עם זאת, פעילות אירובית אינטנסיבית, תרגילי מתיחות והרמת משקולות עשויות בהחלט להיות מסוכנות ולהסב נזק גופני. חדרי הכושר השונים מבקשים אמנם אישור רפואי עם ההרשמה אך הדבר לא תמיד מספק ערובה נגד פגיעה. במקרים של בעיות גופניות שגורמות לחשש בנוגע לאימון מומלץ לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי - סמל סטאטוס
01/12/11 | אימונים
פעילויות רבות המתבצעות בשעות הפנאי ונושא של טיפוח אישי באים לידי ביטוי באופן שונה בין אדם לאדם, בעיקר בשל הבדלים בעלויות. מי שיש ברשותו את האמצעים והיכולות, אוהב ומקפיד מאוד על מה שעבור אחרים נחשב למותרות, כמו לדוגמה רכישת בגדים יוקרתיים, ביקור במכוני ספא, קוסמטיקאית ופעילות גופנית. אמנם, תחום הכושר האישי הוא לא נחלת העשירים בלבד, אך לבעלי האמצעים יש בהחלט יותר אפשרויות ליישם אותו, בעיקר בכל הקשור לשכירת שירותי מאמן כושר אישי.

מאמן כושר אישי - מיקוד מנטאלי
17/11/11 | אימונים
ההחלטה להיכנס לכושר ולהתחיל לבצע פעילות גופנית אינה פשוטה. אמנם, ישנם כאלו שנהנים לרוץ, לשחק כדורגל או כדורסל באופן קבוע או להרים משקולות, אך רבים אחרים סובלים רק מעצם המחשבה לקנות בגדי ספורט, להירשם לחדר הכושר הקרוב למקום מגוריהם או להזיע בשיעור אירובי. כיוון שחלק ניכר מהכניסה לכושר קשור להחלטה ולמיקוד מנטאלי, מומלץ להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי.

שיפור הכושר הגופני בעזרת מאמן כושר אישי
23/04/11 | אימונים
כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם

מאמן כושר אישי לקראת החתונה
מקובל וידוע כי לקראת חתונה, בני הזוג נערכים בתחומים רבים כגון לימוד ריקודים סלוניים, פיתוח קול, דיאטה ועוד. אחד התחומים הפופולאריים בשנים האחרונות בעת הכנות לחופה, הוא סיוע בתחום ההפחתה במשקל והשמירה על הכושר הגופני באמצעות מאמן כושר אישי. מסתבר שלא כל כך קל להיכנס לכושר, לשנות את התזונה ולעשות זאת בהצלחה באחת התקופות האינטנסיביות בחיים - החודשים שלפני חתונה.

למה חשוב להתאמן עם מאמן כושר אישי
16/04/11 | אימונים
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

מאמן כושר אישי לנשים אחרי לידה
16/04/11 | אימונים
אחד היעדים החשובים לאישה לאחר לידה הוא "לחזור לעצמה", לחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה. לא קל לעשות מהלך כזה במיוחד אם האישה עדיין מניקה ונושאת עימה תזונה אשר חשובה לתינוק. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאישה אחרי לידה לחזור לכושר גופני, לשנות שוב את הרגלי התזונה והאכילה שלה, במטרה לחזור למסגרת הידועה והמוכרת לה ולסביבתה. לעיתים קרובות מקובל להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי במקרה זה, שיש לו ניסיון בתהליך ויכול לקדם אותו באופן משמעותי

אימוני כושר עם מאמן כושר אישי
16/04/11 | אימונים
אימון כושר אישי הוא אחת הדרכים המקובלות בשנים האחרונות לשמור על כושר גופני. מאמן כושר אישי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאנשים רבים: הוא מדויק, הוא קפדן, אינו מוותר אך יודע להקל, מפרגן ותומך, ועוד תכונות רבות אשר עבור אנשים רבים מסייעות לשמור על כושר גופני, ועל מודעות לחשיבות בשמירה על כושר גופני.

מאמן כושר אישי מסביר איך ניתן להתחיל כבר היום להתחיל להרזות!
12/02/11 | דיאטה
אנשים בכל העולם יודעים מה כדאי לעשות ומה לא כדי לרדת במשקל. תשאל ילד בן 10 והוא ידע מה התשובה :כושר ודיאטה. ובכל זאת.... אנשים בכל העולם מתקשים לרדת במשקל! למה? כי ככל הנראה אנשים לא תמיד עושים את הצד הראשון והחשוב ביותר בהורדה במשקל: להפוך את המשאלה למטרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI