דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר פייסבוק
פייסבוק
דניאל אהרון 26/12/11 |  צפיות: 2647

פייסבוק

במאמר זה אני אכתוב לכם על ה פייסבוק , מקווה שתהינו מקריאתם את המאמר שעל ה פייסבוק .

פייסבוק הוא רשת חברתית שאין כמעט אדם שלא מכיר ויודע מה זה, גם אם האדם עצמו לא משתמש ב פייסבוק לרוב זה מטעמים אידיאולוגיים או מעקרונות כאלה ואחרים [לדוגמא: "כולם ב פייסבוק ונגררים אחרי השטות הזאת אני לא יהיה מאלה"], אז בכל מקרה, גם אם האדם עצמו לא נמצא ומשתמש ב פייסבוק אז הוא יודע מה זה, זה דבר שאי אפשר לפספס כיום בעולם, בכל אתר יש קישור כלשהוא שמקשר ל פייסבוק , שנותן לעשות לייק על העמוד של אותו אתר ב פייסבוק , אפילו בפרסומות של מוצרי חשמל, פרסומות של רשתות מזון ענקיות, פרסומות של כל מיני חנויות ודברים ידועים ולא ידועים, תמיד אומרים שם "מצאו אותנו ב פייסבוק ". קשה מאד, ואפילו בלתי אפשרי לא לדעת בכלל בכלל מה זה פייסבוק ולא להכיר את הדבר הזה , ולרוב גם מי שלא משתמש ב פייסבוק בטוח פעם אחת יצא לו להסתכל אצל חברים או משפחה או אנשים אחרים שכן משתמשים ב פייסבוק [כמו רוב העולם בערך] ואז או שהוא אמר כמו שהוא חשב עד עכשיו ש פייסבוק זה תת רמה או שפתאום התלהב ורצה גם לפתוח פייסבוק .

ב פייסבוק יש מגוון רחב מאוד של דברים שניתן לעשות בו, ומרוב שהאתר והרשת החברתית הזאת שנקראת פייסבוק היא מאוד פופולארית ישנם המון המון פרסומות ב פייסבוק , ישנם המון מבצעים שמקיימים על ידי ה פייסבוק , כמו למשל "מי שיהיו לו הכי הרבה לייקים* יזכה בשובר ל___ מתנה!". ישנם המון דברים מגניבים בקטע הזה של הפרסום, וגולשי ה פייסבוק הקבועים והמכורים יכולים להרוויח מזה הרבה הטבות ומבצעים. אבל כמובן, פרסומות זו לא המהות של ה פייסבוק , כי אם כן אנשים לא היו נכנסים ל פייסבוק , כי אין לאף אחד שום טעם ועניין להיכנס לאתר שכולו פרסומות וזה ידוע מראש.

ה פייסבוק כמו שנאמר זה רשת חברתית שעוזרת לתקשר בין בני אדם בקלות רבה יותר מאשר היא [הרשת החברתית הזאת – ה פייסבוק ] לא הייתה קיימת.

כתבתי קודם על לייקים, אז מה זה בעצם הלייקים האלה, כמו שאני מניח כולם יודעים כי כמו שכתבתי אין אדם שלא מכיר את ה פייסבוק ואם יש אז הוא ממש בין הבודדים הקיימים בעולם הנפלא שלנו, אז הלייקים ב פייסבוק זה דבר שכל משתמש שמחובר ל פייסבוק יכול ללחות אם הוא אהב את מה שראה [בין סטטוס או תמונה או פרסומת או כל דבר אחר]. עוד על פייסבוק תוכלו לקרוא במאמרים אחרים שלי. תודה על קריאתכם (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI