דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר משחקי בישול
משחקי בישול
דניאל אהרון 26/12/11 |  צפיות: 2901

משחקי בישול

החל ממאמר זה אכתוב לכם על הרבה סוגים שונים של משחקי ובמאמר זה ספציפית אכתוב לכם על משחקי בישול וכל מה שקשור ל משחקי בישול .

אני אישית מאוד אוהב משחקי בישול כיוון שאלו משחקים שמחנכים את הילדים שלנו ומלמדים אותם לאהוב לבשל בזה שהם משחקים ב משחקי בישול ומשחקים כאלה שיוצרים בהם דברים. ב משחקי בישול כמו שמובן מהשם, משחקים בזה שכביכול מבשלים מאכלים וכל מיני דברים כאלה, ואופים עוגות, ומכינים המבורגרים ועוד כל מיני דברים כאלה הקשורים ל משחקי בישול .

ישנם המון סוגים של משחקי בישול , משחקי בישול שהם לא באמת בישול אלא אפייה, שבהם אופים עוגות ועוגיות וכל מיני דברים שעושים בתנור ולא בכיריים, ישנם משחקי בישול שהם גם כן לא באמת משחקי בישול אלא בעצם משחקי טיגון שבעצם מכינים המבורגרים ומוכרים לאנשים, או משחקי בישול שבהם עושים ברביקיו ומוכרים לאנשים וכך מרוויחים כסף, וישנם משחקי בישול שהם באמת משחקי בישול , זאת אומרת שמבשלים בהם מאכלים, לדוגמא משחקי בישול בהם אתה השף במסעדה ואתה אמור להכין אוכל לפי ההזמנות שאתה מקבל זה נחשב בעיני ל משחקי בישול אמיתיים כי מבשלים בו ולא אופים או מטגנים וכל מיני דברים אחרים למינהם.

ישנם משחקים שמגדירים אותם כ משחקי בישול אפילו שהם לא באמת משחקי בישול כגון משחקים שאתה משחק בתור המלצר ואתה ממלצר את כל הסועדים במסעדה, אז טכנית אתה לא מבשל אז זה לא באמת נחשב ל משחקי בישול אבל בכל זאת מגדירים את זה בהרבה אתרים כ משחקי בישול כי מדובר עדיין במסעדה. ישנם אתרים ומקומות המגדירים משחקים אלו כמשחקי תפקידים, אבל, במאמר זה אני מתייחס בעיקר ל משחקי בישול , במאמר אחר אולי אכתוב על משחק תפקיד.

משחקי בישול כמו שכבר כתבתי יכולים לגרום לילדים לרצות לבשל באמת ולהיכנס במטבח, שלזה ישנם יתרונות וחסרונות.

היתרונות שבדבר זה שהילדים יעזבו את המחשב סוף סוף ויעשו משהו אמיתי ומוחשי ולא רק ישחקו במחשב הודות ל משחקי בישול שגרמו להם לרצות לבשל באמת.

כמובן שזהו גם חיסרון שב משחקי בישול כיוון שהילדים ב משחקי בישול עושים הכל כביכול בעצמם, בין להדליק את האש, ובין להוריד מוצרים ממקומות גבוהים והילדים עלולים לרצות לעשות דברים אלו גם במציאות ויכולים לגרום למריבות בין הילדים להורים "הודות" ל משחקי בישול .

תודה שקראתם את הפוסט שלי על משחקי בישול , מקווה שנהניתם, אני אישית נורא נהניתי לכתוב על משחקי בישול , בקרוב עוד מאמרים על משחקים נוספים מלבד משחקי בישול .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI