דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר משחקי בנות
משחקי בנות
דניאל אהרון 27/12/11 |  צפיות: 2589

משחקי בנות

כמו שכתבתי במאמר הקודם, במאמרים הבאים,  וגם במאמר הזה, אכתוב לכם על סוגים נוספים של סוגי משחקים, ובמאמר זה אכתוב לכם על הסוג של משחקי בנות .

משחקי בנות אלו משחקי איפור, הלבשה, הנעלה, שופינג, בישול, פדיקור, מניקור, ועוד דברים הקשורים יותר לבנות מאשר לבנים. זה למה קוראים להם משחקי בנות , שהרי מתאימים יותר לבנות.

זה שמשחקים אלו הם משחקי בנות זה לא אומר בכלל שבנים לא יכולים לשחק בהם או שאם בנים משחקים בהם הם מוזרים ומשונים, פשוט שמו ל משחקי בנות קטגוריה משלו " משחקי בנות " רק מכיוון שלרוב, בדרך כלל, בנות משחקות במשחקים אלו ולא בנים.

לדעתי זה נורא נוח שעשו את ההפרדה בין משחקי בנות למשחקים כללים, מכיוון שכשאתה רוצה או את רוצה לתת לילדים שלך לשחק במשחקים, ואתה צריך לחפש להם משחקים חינוכיים ומעניינים, אז ברגע שזו בת, ילדה קטנה וחמודה, אתם ההורים נכנסים ישר לקטגוריה של הבנות שנקראת משחקי בנות , ולא צריכים לחפש המון משחקים אחרים שהבנות בדרך כלל לא יאהבו כי נמצאים ב משחקי בנות שזה בעצם סינן המון אפשרויות של משחקים שסביר להניח שהבת לא תרצה לשחק בהם, במידה והבת מחפשת בעצמה משחקים אז גם כן נוח לה שזה מופרד ל משחקי בנות ומשחקים רגילים כי ככה היא לא צריכה לחפש כל כך הרבה בין המון אפשרויות. במידה וזה בן, ילד קטן וחמוד הרוצה לשחק במשחקים באינטרנט, אם אתם מחפשים לא משחק אז הרבה יותר קל לכם כששמו את כל ה משחקי בנות בקטגוריה אחת שנקראת משחקי בנות כי אתם לא תיאלצו לסנן בעצמכם את ה משחקי בנות האלו שהילדים בדרך כלל לא יאהבו לשחק בהם, במידה והילד מחפש בעצמו משחקים, אז זה מקל גם עליו שעשו מחלקה שלימה של בנות שנקראת משחקי בנות כי שוב הוא לא צריך להיתקל ב משחקי בנות "מעצבנים" ולא קשורים.

החיסרון שאני אישית רואה בזה שעשו משחקי בנות ומשחקים רגילים כלליים, זה בעצם שברגע שאיזה ילד, זכר, גבר, מתחבר לאיזה משחק מהקטגוריה משחקי בנות , אז הוא לא יוכל לשחק בו בגלל שזה יבייש אותו שהוא כביכול משחק ב משחקי בנות , ולדעתי ילדים לא צריכים להתבייש לשחק במה שהם רוצים ואוהבים לשחק גם אם זה נמצא בקטגוריה של משחקי בנות , ואם בעצם לא הייתה את ההפרדה בין משחקים רגילים ל משחקי בנות סביר להניח שלא היה מתבייש הילד ומשחק במשחק ולא מתייחס אליו כאל אחד מ משחקי בנות .

תודה על קריאתכם (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI