דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר לא קל להיות אישה
לא קל להיות אישה
מיכל ז 22/07/12 |  צפיות: 2781

אין גבר שהיה רוצה להיות אישה (מלבד אלו שמרגישים שנולדו בטעות בגוף של גבר), ולמה? כי הרבה יותר קל להיות גבר, אז למה שאתם, הגברים תוותרו על המתנה הזו שניתנה לכם? גם אנחנו לא היינו מתחלפות אם היינו גברים, אבל חשוב שתבינו עד כמה קשה להיות אישה, ותפנימו את העובדה שאתם הסיבה לקושי הזה.

מגיל צעיר אנחנו עושות דיאטה כי הגברים השולטים בענף האופנה קבעו רף שאנחנו רוצות לעמוד בו. כמובן שאנחנו מתקשות ולא מצליחות (אלה שכן מצליחות פוגעות בבריאות שלהן), אבל אנחנו מנסות ומשתדלות, כי זה אידיאל היופי שיצרתם.

ולא רק דיאטה היא פופולאריות בקרב בנות, אלא גם ניתוחים פלסטיים- הגדלת חזה, ליתר דיוק. לפני עשרות שנים זה לא היה נמכר כמו היום, כי לא ממש היה אכפת לנשים מגודל החזה שלהן. אבל היום, כשמגזינים, סדרות וסרטים מציגים נשים עם חזה שופע (שגם זה הטיפוס שאתם יצרתם) הרבה מאתנו חושבות שאם לא יהיה לנו חזה כזה לא נוכל לעולם להיות סקסיות או יפות בעיניכם.

בסדר, בסדר, ברור שיש גברים שאוהבים אותנו מאוד "כבדות" או קטנטנות, ולא ממש אכפת להם מהמשקל או גודל החזה, אבל מה לגבי הטיפוח האינסופי שאנחנו צריכות להשקיע בעצמנו? אנחנו קונות סכינים של גילט או שעווה כדי להסיר שיער, ולפעמים אפילו הולכות לעשות הסרת שיער בלייזר; אנחנו צריכות לקנות מוצרי לוריאל ומוצרים מיוחדים של חברות אחרות כדי לטפל בקמטים; אנחנו קונות איפור כדי להסתיר את הפגמים שלנו; אנחנו מנסות להיאבק כל החיים הבוגרים בצלוליט שמופיע בערך באמצע שנות העשרים, ובקיצור, אנחנו מבזבזות הרבה זמן וכסף כדי לנסות לעמוד באידיאל היופי שאתם קבעתם לנו. אבל מה, אחר כך אתם מתלוננים בפני הנשים שלכם שיפסיקו לבזבז את כל המשכורות שאתם מביאים הביתה.

ואפרופו משכורות, בעניין הקריירה המצב ממש עגום. נכון שהזמנים השתנו והנשים שהיו כאן לפנינו הצליחו לשפר את המצב שלנו בשוק התעסוקה, אך גם היום לא קל בכלל. איך ייתכן שאישה תקבל שכר נמוך יותר מגבר שעושה את אותה עבודה כמוה ובעל רקע, ניסיון וותק בדיוק כמו שלה?

לפעמים בא לנו להגיד לכם, קחו את הכדורי דיאטה שלכם ואת כל השטויות שאתם מנסים למכור לנו ותעזבו אותנו בשקט. ובזמן שאנחנו הולכות לעבוד, תישארו בבית ותשגיחו על הילדים. ואל תשכחו, אנחנו חוזרות מאוחר היום מהעבודה, אז תצטרכו לאכול ארוחת ערב לבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI