דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר זיפות גגות למבנה- החובה שלכם
זיפות גגות למבנה- החובה שלכם
דורית לבקוביץ 27/08/12 |  צפיות: 3663

זיפות גגות למבנה- החובה שלכם

 

חדירת מי הגשמים נגרמת ברוב הפעמים למבנה בשל הניקוז הלקוי ומגיעה בעיקר לדירות בקומות העליונות של הבניין.

מדי שנה, ובמיוחד בעונת החורף, עולים הקולות של השכנים בכל מבנה אשר מבקשים ביתר שאת לאטום את הגג לפני בוא העונה הגשומה שתחמיר את התופעה עוד יותר ותגרום לרטיבות שתוביל לנזקים אסתטיים וכלכליים כאחד.

איטום גגות ו זיפות הם כמילה אחת מאחר וכל השנים האחרונות זיפות הגג הייתה השיטה הטובה והיעילה ביותר לאיטום גגות המבנים. האיטום באמצעות זפת היא שיטה אשר הוכיחה את עצמה מעל כל ספק כיעילה במניעת מצבי רטיבות ובהענקת בידוד ואיטום למבנה במשך שנים. בתהליך זה של זיפות הגג, כאמור, נעשה שימוש בזפת חם שהוא חומר ביטומני המתאים לקירות ותקרות עשויים בטון, האיטום נעשה באמצעות מספר שכבות של יריעות זפת כאשר הדבק בין אלו השכבות הוא הזפת שגורם כך לאיטום מוחלט של הגג מפני המים וחדירתם ובמיוחד בתקופה גשומה כמו החורף בה נזקק הגג לאיטום מלא והרמטי.

עבודת זיפות מוצלחת תלויה בשני פרמטרים עיקריים: הפרמטר העיקרי היא עבודה של  אנשי מקצוע אמינים וטובים והפרמטר השני הוא עבודות ניקיון יסודי של השטח והכנתו לקראת האיטום באמצעות הזיפות.

עבודה יסודית, אחראית ומקצועית עם חומרי אטימה איכותיים וטובים, תבטיח לכם זמן רב של הגנה מפני סכנת חדירת הנוזלים שעלולה תוך זמן קצר, כאמור, לגרום ל רטיבות ו נזילות מים

המתבטאת בנזקים אסתטיים, בריאותיים ואף בנזקים למבנים שמתבטאים במקרים קיצוניים גם בקריסת התקרות על המבנים.

זיפות גגות, שעד היום הייתה השיטה היחידה לאיטום גגות, הפכה ברבות השנים לשיטת איטום בסיסית עם הגעתן של היריעות הביטומניות לשוק האיטום ולענף הבנייה והשיפוצים.

שימוש ביריעות ביטומניות מהווה שיטה חדשנית יותר לאיטום גגות, על אף שהיא יקרה יותר היא נחשבת למבוקשת יותר מזיפות מאחר והיא עמידה לאורך שנים ואיכותית הרבה יותר מהשימוש בזפת.

כמובן שיש לדאוג בנוסף לגג גם לאיטום כל חלקי המבנה כמו קירות חיצוניים, חלונות, תקרות, מרפסות,

בניית בריכות שחייה ועוד. וזאת כדי להימנע מבעיות רטיבות ומתופעות הלוואי העגומות שלה.

גם בתחום זה של איטום ובידוד קיימים מספר חידושים וזאת על מנת לייעל את התהליכים ולקצר אותם אחד החידושים הוא כמובן מצלמה טרמית אשר מועילה במיוחד באיתור נזילות מים ב מקלחונים

- לא עוד שבירת קירות ומרצפות  במטרה לאתר את מקור הנזילה או הרטיבות על גבי הקירות אלא שימוש מהיר וזריז בחיישן אינפרא אדום והבעיה באה על פתרונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורית לבקוביץ


 


מאמרים נוספים מאת דורית לבקוביץ
 
כל ענייני התקציב לחתונה
19/03/13 | נישואין
חשוב לבדוק בטרם הבחירה את מקורות המימון העומדים לרשותכם ולאמוד מהו התקציב המשוער העומד לרשותכם. ניתן למצוא אולמות אירועים או גני אירועים המתאימים לכל תקציב וגם לתקציבים לא גדולים ניתן למצוא מקום מתאים ומרהיב לחגוג בגדול וביוקרה שלא תעלה לכם במיטב כספכם. החלטות אלה צריכות להיעשות בשיתוף פעולה הדדי כדי לא ליצור מאבקים מיותרים בין בני הזוג טרם החתונה

מהן הזרקות בוטוקס לפנים?
הצערת המראה ושיפורו הוא משאת נפשם של רבים מאיתנו. להיראות צעיר יותר פירושו להרגיש טוב יותר עם עצמנו ולא להיכנע לנזקי הזמן המוסיפים קמטים ומשנים את הפנים שלנו, שהם למעשה כרטיס הביקור שלנו בפני העולם כולו.

זיפות גגות למבנה- החובה שלכם
חדירת מי הגשמים נגרמת ברוב הפעמים למבנה בשל הניקוז הלקוי ומגיעה בעיקר לדירות בקומות העליונות של הבניין. מדי שנה, ובמיוחד בעונת החורף, עולים הקולות של השכנים בכל מבנה אשר מבקשים ביתר שאת לאטום את הגג לפני בוא העונה הגשומה שתחמיר את התופעה עוד יותר ותגרום לרטיבות שתוביל לנזקים אסתטיים וכלכליים כאחד.

עצות לבחירת מכונת קפה
17/07/12 | צרכנות
למי לא מתחשק עכשיו כוס קפה איכותי ומשובח? מי מבינינו מסוגל להתעורר בלי לשתות את הקפה הקבוע של הבוקר? מסתבר שרבים וטובים מאיתנו אינם מסוגלים לפתוח את היום בלי כוס הקפה האהוב והמוכר או בלי הריח המשכר והנעים שלו. הארומה הנהדרת של כוס קפה איכותי וטעמו הממכר מוכרים כמעט לכל האנשים בעולם שכן זהו המשקה הפופולארי ביותר בעולם כולו.

קניית מכונת קפה יד שנייה
15/07/12 | קניות
תוכלו להסתפק במכונת קפה טחון אשר תספק לכם עד 10כוסות קפה ליום. היא מכילה מסננת רגילה או כפולה ומחיר כוס קפה אחת לא יעלה על 1.3 ש"ח לכוס. אם אתם מעוניינים במכונת קפה יד שנייה הקפידו לבדוק שיש לה את כל האביזרים וכמובן את המסננות. בדקו לגבי מטחנת הקפה שאמורה להכין את הקפה לשימוש.

מה חשוב לבדוק בעת בחירת ריהוט משרדי?
כאשר בוחרים רהיטים מלי לתכנן ולחשוב קדימה, הדבר מתגלה במהרה כטעות מתמשכת מאחר והרהיטים לא משדרים את מה שבאמת בית העסק עומד מאחוריו ושנית, יהיה צורך להחליפם בהמשך ולשלם עוד כספים עבור הרהיטים המתאימים באמת.

קפה? לשתות או לא לשתות זאת השאלה!
מי אמר שלשתות קפה זה לא בריא? מאז ומתמיד התפרסמו מחקרים בגנותו של המשקה האהוב ביותר על כולנו. אך מעולם לא הפסקנו לשתות אותו או לפחות רובנו. מה מושך אותנו לשתות את המשקה המשובח והאם הוא בכלל בריא? בכתבה הבאה...

שלבים בהליך איטום גגות
בעיקר לפני ימות החורף הגשומים, מתעורר הצורך אצל בעלי מבנים רבים ובעיקר דירות פרטיות הממוקמות בקומות העליונות, לבדוק את מצב איטום הגג שמעל ראשם. ידוע כי כאשר הניקוז של מי הגשמים

מה חשוב לדעת לפני הגדלת חזה?
במהלך ניתוח להגדלת חזה מוכנס שתל סיליקון לחזה של האישה אשר גודלו נקבע בהתייעצות עם הרופא לאור מגוון שיקולים. אורך החיים של השתלים הוא עד 15 שנה. ניתוח הגדלת חזה מיועד בדרך כלל לנשים מעל גיל 17, בו החזה לא אמור להשתנות יותר. חובה על המטופלת לערוך תיאום ציפיות עם המנתח כדי לא לפתח ציפיות מוגדלות אשר לא תואמות את המציאות ותגרומנה לעוגמת נפש בסיום התהליך.

קפה ממכונת קפה- שיא הנוחות והפינוק
17/05/12 | תזונה
כונות הקפה שהפכו ללהיט באחרונה, מאפשרות לצרכנים להתפנק בכל עת בבית או במשרד ולשתות את הקפה האהוב והמדויק בטעמו של כל אחד. כידוע "על טעם וריח אין להתווכח" ובמיוחד כאשר מדובר בקפה בו כל אחד מעדיף אותו בחומציות שונה ובטעם ייחודי- רק באמצעות מכונות קפה ניתן להגיע לטעם ייחודי בכל הפעלה היות ובמכונות אלו קיימות אפשרות שליטה על חוזק הקפה ועל ע
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI