דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר מאמן כושר אישי: זה נוח, זמין ויעיל
מאמן כושר אישי: זה נוח, זמין ויעיל
דני דואני 19/12/12 |  צפיות: 2846

אולי זה נשמע נדוש, אבל בריאות היא באמת הדבר החשוב ביותר בחיים. הבריאות שלכם היא סך הבריאות הפיזית והנפשית שלכם, וכולה מושפעת מההזנה של הגוף ומהאופן שבו אתם מתחזקים אותו. מניעת עישון ונשימה של חמצן נקי, תזונה ממזון טבעי המכיל את כל אבות המזון, המינרלים והויטמינים, הם שני המרכיבים החיוניים ביותר לצד פעילות גופנית. שלושת הגורמים הללו הם הבסיס הטוב ביותר לאריכות חיים טובים. אם הבנתם שאין מנוס, עליכם להתחיל בפעילות ובאימוני כושר, עשו זאת כבר עכשיו. מגוון האפשרויות עצום ורב, אבל רק דרך אחת מתגלה כיעילה באמת: מאמן כושר אישי.

אימון כושר יעיל, רק עם מאמן כושר אישי

תנועה ופעילות גופנית הכרחיים לפעילות תקינה של השלד, ליציבה טובה, לבניית העצם, לאיזון לחץ הדם, לתקינות מערכות פנימיות, לחילוף החומרים, לתמיכה בתהליכי פריון ולעוד אינספור אלמנטים פיזיולוגיים המתרחשים בכל דקה ודקה בחיינו. מעבר לכך, מצב הרוח, התחושה הגופנית הטובה, הדימוי הגופני והביטחון העצמי, כל אלה עולים פלאים עם פעילות גופנית סדירה. העולם מציע לכם מגוון עצום של אפשרויות לאימוני כושר. רכיבה על אופניים, חוגי פילאטיס, יוגה, הליכה, ריצה, שחיה, משחקי כדור... ועוד רבים אחרים. אולם מסתבר שהאלמנט החשוב ביותר הוא התמדה, ואת זה קשה לעשות בלי מסגרת קבועה. נכון שגם חוג מספק מסגרת, אבל הוא לא מותאם אליכם אישית. מדריך כושר אישי בונה תוכנית אימונים שלוקחת בחשבון אתכם, ואתכם בלבד. הציוד שהוא מביא, מתאים לתרגילים שטובים רק לכם ולא לחברים אחרים בקבוצה. הקצב באימון מותאם לכם וסגנון האימון לוקח בחשבון את ההעדפות שלכם. מעבר לכך, אינכם מוגבלים לאימון כוח או אימון העובד על סיבולת לב-ריאה בלבד. עם מאמן כושר אישי אפשר לבנות מערכי אימונים המשלבים את כל סוגי הכושר החיוניים לבריאות שלכם.

מאמן כושר אישי הוא המפתח לחיים בריאים יותר

כושר גופני המשתפר בהדרגה הוא המטרה שלכם והמפתח לכך הוא מאמן כושר אישי. מאמן אישי מגיע אליכם עד הבית ומקל עליכם בכך את ההתארגנות לחיים עם שגרת אימונים חדשה וקבועה. קחו את עצמכם ברצינות, אל תדחו למחר, לחודש הבא או לאחרי החגים את מה שאתם צריכים לעבוד עליו כבר עכשיו: הבריאות שלכם. היא לא יכולה לחכות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני דואני


 


מאמרים נוספים מאת דני דואני
 
מאמן כושר אישי: זה נוח, זמין ויעיל
חושבים להתחיל סופסוף באימוני כושר? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהגיע הזמן להתחיל באימוני כושר? איך זה יתכן שדווקא את האדם החשוב ביותר, אתם עצמכם, אתם מזניחים? הבריאות שלכם עומדת מעל לכול! בלי גוף בריא הנשען על תזונה מאוזנת וכושר גופני גבוה, אין טעם לדברים אחרים שאתם חותרים אליהם. עבודה טובה, נסיעות לחו"ל, חופשים בצימרים וסעודות במסעדות יוקרה – כל אלה נפלאים ומזמנים לכם דקות מאושרות וקסומות בחיים, אבל אם אתם לא בריאים, לא תצליחו ליהנות מהם כהוגן לאורך זמן.

שנו את החיים שלכם עם מאמן כושר אישי
אין מנוס, כושר גופני הוא הכרח. כן, אתם בודאי כבר יודעים זאת מזמן, וזה נכון, פעילות גופנית והגברת הכושר הגופני הם הכרחיים. בעבר, כשבני אדם חיו בטבע, פעילות גופנית הייתה חלק מהחיים שלהם. עם המודרניזציה והביות שלנו, אנחנו יושבים חלק גדול מהיום על כיסא מול המחשב ורוב התנועה שלנו היא לעבר המטבח להכין ספל קפה.

מאמן כושר אישי יסייע לכם ולגופכם
כשהיינו צעירים חשבו שהעולם מצוי בכף ידינו, שאנו בריאים וחזקים ושום דבר או גורם יכול לנו. בבגרותנו התחלנו לשים לב לשינויים במבנה הגוף, שינויים הנובעים מהתבגרות הגוף והיחלשות שלו, לידות, פציעות, ומיעוט בכושר גופני. פעילות גופנית היא הדרך היחידה לשמור על גופנו בריא ובעל מראה צעיר ונמרץ, על השרירים מתוחים וגמישים, על הגוף מחוטב ולא רופס, ובעיקר, זהו מתכון לבריאות ולאריכות ימים.

מאמן כושר אישי – איך לא חשבנו על זה קודם?
העידן המודרני הביא לעולמו הרבה דברים טובים: טכנולוגיה מתקדמת, חידושים מפתיעים בתחומים רבים וחשובים, צמיחת ההייטק ועוד. אולם, כל אותם החידושים גורמים לרבים מאיתנו לשבת יותר שעות מול המחשב, כבר אין צורך לגשת לדואר לשלם חשבונות, לערוך קניות בסופר, או כל דבר אחר שפעם עשינו פיזית, מתקיים היום באמצעים וירטואליים. נוסיף לך את תעשיית האוכל המהיר הנמכרת גם בסופרמרקט כמזון שחימום קצר במיקרוגל הופך אותו לארוחה טעימה ומשביעה אך לא בריה בעליל, והרי לכם אוכלוסיה שלמה שהופכת להיות רופסת/

מדריך כושר אישי להצלחה מיידית
ההתבגרות ושטף החיים מלווים באבדן הכושר הגופני, ב עלייה במשקל , בירידת קצב חילוף החומרים ובתופעות רבות שלא תמיד יודעים כיצד להתמודד עימן. לכן, חשוב מאוד לשמור ולתחזק כושר גופני בצורה סדירה, באופן קבוע על פי תכנית מובנית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI