דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר נעלי ספורט נשים
נעלי ספורט נשים
נעלי ספורט 24/02/13 |  צפיות: 3537

נעלי ספורט נשים מתאימות לכמעט כל ספורט, כאשר בחלקן מתאימות יותר לשימוש בזמן אירובי, ריצה והליכה יום יומית. כמו כן, בעיצוב של נעלי נשים ישנה התייחסות משמעותית גם לעיצוב ונראות הנעל מכל הזוויות. בכדי לבחור את הנעל הטובה ביותר, כדאי לעבור על כמה פרמטרים חשובים בעזרתם תתבצע הבחירה הטובה.

הליכה או ספורט?

בשנים האחרונות, המודעות לאיכות הנעל עלתה משמעותית ולכן כבר לא נדיר לראות נשים שהפסיקו ללכת עם נעלי בובה עם סוליה ללא תמיכה והתחילו ללכת עם נעלי ספורט של ממש להליכה יום יומית לעבודה, סופר ואפילו בבית בזמן הבישול. נעלי הליכה סטנדרטיות ואיכותיות תורמות רבות לעמידה יציבה וכן גם בתמיכה בעמוד השדרה והגב. מהסיבה הזו, חברות הנעליים החלו בהשקעה סביב עיצוב הנעליים וכיום ניתן לרכוש נעלי ספורט שיהיו לא רק נוחות במיוחד, אלא גם מעוצבות וייחודיות.

נעליים גבוהות

פיתוח חדשני שהחל להופיע בעיקר אצל נייק, הוא עיצוב של נעליים גבוהות במיוחד עבור נשים, בכדי שיהיו נוחות יותר ואף יקבלו מראה של נעל עם נוכחות ייחודית ומרשימה. בזכות הגובה המשמעותי של הנעליים הללו לעומת נעלי ספורט לנשים אחרות, הן מאפשרות תמיכה מקיפה יותר סביב כל כף הרגל ובכך מאפשרות טווח תנועה גדול במהלך אירובי או תרגילים קשים ומורידות את הסיכוי לסובב את הקרסול. באופן הזה, ניתן ללכת איתן לכל מקום, בין אם לעבודה, בית הספר, מסיבה או אירובי מבלי להחליף נעליים כלל.

התאמה אישית

לאחר בחירת סוג הפעילות המתוכננת, בין אם הליכה יום יומית, ריצה, אירובי או כל ספורט אחר, הגיע הזמן לבחירה באופן אישי, כל אחת, הטעם שלה ומה שחשוב לה. כך למשל, ניתן לבחור נעליים המתמקדות דווקא באוורור כף הרגל, באמצעות חורים מיקרוסקופיים שמאווררים את הרגל. כמו כן, ניתן לבחור בנעלי ספורט שמתאימות יותר ליום יום ולא לריצה ופעילות אינטנסיבית – באופן הזה מקבלים נעל שהיא אמנם לא מתאימה לכל סוגי הספורט, אך נוחה במיוחד, מעוצבת יותר ומתאימה לעמידה ממושכת. מי שמחפשת נעליים אינטנסיביות יותר, יכולה לרכוש ממגוון נעלי ספורט, ריצה או שטח המיועדות לנשים, עמידות לאורך זמן, בעלות תמיכה בכף הרגל וכן אחיזה מעולה על הקרקע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נעלי ספורט


 


מאמרים נוספים מאת נעלי ספורט
 
כיצד לבחור נעלי ספורט נשים
המודעות לספורט בקרב נשים וגברים כאחד, הולכת וגוברת כך שניתן לראות רבים מבצעים הליכות, ריצות, הולכים לחדר כושר או אפילו לחוגים שונים הכוללים אירובי, ריקודים, הפעלת שרירים ועוד. בכדי למצות את המקסימום מהכושר הגופני ואף לשמור על הגוף מפני פציעות, מומלץ להשתמש בציוד ספורט מתאים ובראש ובראשונה בנעלי ספורט. אם כן, מה הם הפרמטרים החשובים אותם חשוב לבחון לפני שפונים לרכוש נעליים שכאלו?

מידע אודות נעלי ריצה מומלצות
כל מי שהתחיל לבלות חלקים ניכרים מהזמן שלו בריצה באופן חובבני, יגלה תוך זמן קצר כי הנעליים הישנות שמצא בארון פשוט לא מספקות לו את התמיכה הנדרשת. מיותר לציין שעם כל דריכה של כף הרגל על הקרקע, עמוד השדרה שלכם סופג זעזועים רציניים בהרבה מאשר אלו שהוא סופג בזמן הליכה או צעידה למשל.

נעלי ספורט נשים
נעלי ספורט נשים מתאימות לכמעט כל ספורט, כאשר בחלקן מתאימות יותר לשימוש בזמן אירובי, ריצה והליכה יום יומית. כמו כן, בעיצוב של נעלי נשים ישנה התייחסות משמעותית גם לעיצוב ונראות הנעל מכל הזוויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI