דף הבית ספורט וכושר גופני פיתוח שרירים רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
איתן אור 09/10/13 |  צפיות: 13030
רבולושן מאס גיינר שלב ההיכרות רציתי לשתף אתכם, יש גיינר חדש שהתחלתי להשתמש בו וקוראים לו רבולושן מאס גיינר מסתבר שכל השנים שקניתי גיינרים יקרים היו סתם בזבוז של כסף. במשך שנים אני הייתי מוציא 450 שח על גיינר בגודל 4 קג מבלי לדעת בכלל שיש גיינר איכותי בטירוף כמו רבולושן מאס גיינר שעולה אותו דבר אבל יש בו 8 קג אבקה לעליה במשקל

רבולושן מאס גיינר הקדמה מאז שאני זוכר את עצמי הייתי בחור רזה מאוד ואף פעם לא חשבתי להשתמש בגיינר או באבקה לעלייה במשקל. רבולושן גיינר בכלל לא היה משהו שחשבתי עליו וכל הזמן חיפשתי מוצרים שאמרו לי שהם איכותיים אבל בסופו של דבר לא עזרו לי בכלל לעלייה במשקל והיו סתם  גיינר לא איכותיים בלי קשר רבולושן מאס גיינר אם הוא טוב או לא, פשוט לא היתה אצלי עלייה במשקל עם הגיינר שמעתי גם שהגיינר הארד מאס גיינר מאוד איכותי אבל הוא שוקל 6.8 קג והרבולושן מאס גיינר היא אבקה לעליה במשקל שעולה כמעט אותו הדבר אבל יש בו 8 קג.

בן דוד שלי היה זקוק גם לאבקה לעליה במשקל וכך גיליתי למעשה את הרבולושן מאס גיינר, הוא היה משתמש בגיינר אחר וגם הוא לא היה מרוצה אבל אחרי שהוא עבר לרבולושן הוא עלה 4 ק״ג כבר בחודש הראשון! מיד גם אני התחלתי להשתמש ברבולושן מאס גיינר ובהתחלה לא ראיתי שינוי וחשבתי ששוב נפלתי בפח אבל אחרי חודש וחצי פתאום התחלתי לעלות במשקל בקצב של קילו וחצי בשבוע!!!

מאז שהתחלתי להשתמש ברבולושן מאס גיינר עברו כבר שלושה חודשים ועליתי במשקל כבר 10 ק״ג!

רבולושן מאס גיינר האהבה החדשה שלי אני מאוהב ברבולושן מאס גיינר החדש שלי כי הוא הגיינר היחידי שבאמת עזר לי ואני מלא שמחה שהחיפושים שלי אחר הגיינר המושלם הסתיימו. אני ממליץ לכל מי שמחפש אבקה לעלייה במשקל שיקח את הגיינר של רבולושן מאס גיינר והוא יראה תוצאות מעולות.

אני לא כל כך מבין ביחס חלבון פחמימה ובכל הדברים האלו ואני לא יודע האם הרבולושן מאס גיינר נחשב טוב או לא אני בכלל לא מבין מה קשור חלבון לאבקה לעלייה במשקל ובטח שלא יודע כמה גרם חלבון יש ברבולשן מאס גיינר אבל זה פשוט עובד מצויין.

מאחל בהצלחה לכל הרזים היום והשמנים לעתיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתן אור


 


מאמרים נוספים מאת איתן אור
 
רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
גיינר אבקה לעליה במשקל רבולושן מאס גיינר שגיליתי לגמרי במקרה ושינה את חיי לאחר שנים של נסיונות לעלות במשקל

רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
גיינר אבקה לעליה במשקל רבולושן מאס גיינר שגיליתי לגמרי במקרה ושינה את חיי לאחר שנים של נסיונות לעלות במשקל

שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים
שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים

דיאטת HCG הדיאטה של ד"ר סימונס
15/08/13 | דיאטה
ניסיתי את דיאטת HCG של ד"ר סימונס ופשוט לא האמנתי לתוצאות

אבקות חלבון המומלצות
מהם אבקות החלבון בישראל הטובות והמומלצות ביותר?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI