דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים דגשים לקידום אתרים מקומי
דגשים לקידום אתרים מקומי
COOL SEO 07/05/17 |  צפיות: 460
רובנו מכירים את קידום האתרים הבסיסי המבוסס על ביטויים גנריים, אך פחות מכירים את הקידום הלוקאלי. רוב העסקים הפועלים ברשת פונים למיליוני הלקוחות שלהם באמצעות ביטויי חיפוש גנריים (זוכרים את הפעם האחרונה שחיפשתם את "איקאה"?), על מנת שהגולשים יוכלו לאתר אותם בקלות. יחד עם זאת, מנועי החיפוש המובילים דוגמת גוגל, יאהו ובינג משתמשים במגוון פרמטרים נוספים לאופטימזיציה אידיאלית עבור הגולש, כשאחד המובילים ביניהם הוא... כן, ניחשתם נכון. ה- Local SEO , כלומר המיקום הפיזי של העסק. נשמע מבטיח כל העסק הזה, אבל רגע אחד. לפני שנרוץ לבצע קידום אתרים לוקאלי, יש מספר דגשים שחובה עלינו לדעת.

למי זה מתאים? למי מיועד הקידום הלוקאלי? צורת החיפוש המתבססת על מיקום פיזי של בית העסק, חשובה ביותר בעיקר עבור עסקים עם מספר מתחרים באותו אזור, למשל: בתי קפה, צימרים, בתי מלון, מסעדות או כל עסק אחר שהלקוחות מגיעים אליו באופן לוקאלי, לאחר שחיפשו כמה וכמה בתי עסק בסביבה.

הגולשים התרים אחרי עסקים שונים ברשת, מבצעים חיפוש רגיל- הם מקישים את ביטוי החיפוש ובסיומת את שם העיר או האזור בארץ או בעולם (נשתמש בדוגמא הקודמת – 'סניף איקאה בנתניה'). בשלב זה, יחשוף גוגל בפניהם מספר תוצאות, בהן תוצאות חיפוש אורגניות וכמה תוצאות חיפוש המותאמות לקידום הלוקאלי (המקומי). במידה ובית העסק שלכם נמנה על בתי העסק בעלי הסניפים הפיזיים ברחבי הארץ, תוכלו להפיק תועלת רבה מצורת קידום זו.

למה זה כדאי? קידום אתרים לוקאלי הוא שירות, המאפשר להציג לגולש תוצאות המותאמות עבורו באופן אישי, ובפרט למיקום הנוכחי שלו. יחד עם זאת, לעצם ההצטרפות לשירות תועלת רבה מבחינת הדירוג של בית העסק בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. כל אתר הנרשם לשירות זוכה להיות מוצג באופן בולט בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, ומאפשר ללקוחותיו להגיע אליו בקלות על ידי הצגת מפת הגעה ברורה, פרטי יצירת קשר ועוד. באופן זה מובטח לכם שתשארו במקום טוב בראש תוצאות החיפוש, שכן גוגל מעניקה חשיבות יתרה לאתרים מקומיים.

איך מבצעים רישום של בית העסק בגוגל? בין אם אתם מנהלים בית קפה קטן ברמת אביב או מסעדה מקומית בחיפה, תוכלו להפיק תועלת רבה מרישום של בית העסק דרך גוגל. כאשר גולשים יחפשו את אחד מן השירותים שלכם באזור, הם יוכלו להגיע אל בית העסק שלכם בקלות יתרה. כדי לאפשר לעסקים להירשם בקלות לשירות, יצרה גוגל את מרכז Google My Business. הרישום למרכז גוגל הוא לגמרי בחינם, וכל בעל חשבון בגוגל יכול ליצור אותו בקלות (במידה וטרם רכשתם חשבון גוגל, תוכלו לעשות זאת דרך הלינק: https://accounts.google.com).

לאחר יצירת החשבון בהצלחה, יהיה עליכם לגשת למרכז העסקים של גוגל בלינק: https://www.google.co.il/business, ולהזין פרטים כלליים אודות העסק שלכם על מנת שגוגל יוכל לאתרם במסד הנתונים שלו. במידה והעסק מופיע כ'לא קיים', תתבקשו להזין פרטים מלאים אודות העסק.

איפה יופיע העסק שלי לאחר הרישום? בתום הרישום (לשמחתכם הרבה) העסק שלכם יופיע בשני מקומות כאשר הגולש יחפש את הביטוי הרלוונטי:

  • מפות גוגל- כל גולש שיבצע חיפוש של שם העסק או ביטוי חיפוש רלוונטי, יוכל לצפות בעסק 'על המפה' ובפרטים המלאים שלו.
  • תוצאות מקומיות- גולש שיקיש את מילות החיפוש+המיקום (למשל: בית קפה בתל אביב), יראה את בית העסק בחלק העליון של תוצאות החיפוש
  • לסיכום, קידום לוקאלי מומלץ ביותר לכל אדם בעל סניף פיזי של בית העסק- הוא מסייע למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגיע לדירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.


    דירוג המאמר:

    תגיות של המאמר:

     COOL SEO


     


    מאמרים נוספים מאת COOL SEO
     
    CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
    סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

    שמן סיבידי לחרדה
    26/08/20 | צרכנות
    איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

    סיבידי לכלבים
    בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

    מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
    בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

    למה צריך שירותי ביובית?
    בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

    מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
    27/02/20 | תעשייה
    כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

    המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
    16/09/18 | יהדות
    המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

    טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
    21/08/18 | שיפוצים
    דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

    שירותים ניידים לכל מטרה
    אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

    איטום גגות
    איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
         
     
    שיווק באינטרנט על ידי WSI