דף הבית אימון אישי אימון לכסף מדע ההתעשרות – לעשות כסף זה מדעי.....
מדע ההתעשרות – לעשות כסף זה מדעי.....
my secret 21/12/09 |  צפיות: 3734

•· ההוכחה של מדע ההתעשרות

מתמטיקה, כימיה וביולוגיה וגם מדע ההתעשרות הם ממשפחת המדעים המדויקים. כוחה של המחשבה שווה ערך, אם לא גדול יותר מההוכחות המדעיות. אם נחשוב על משהו ונדמיין אותו בעיני רוחנו, בסופו של דבר הוא יהפוך למציאות. כך שבעצם הנוסחה של מדע ההתעשרות פשוטה ביותר: תחשבו עושר תקבלו עושר.

לדוגמה, אם אתם גרים בדירת שיכון קטנה וצפופה ורוצים לעבור לפנטהאוז חלומי משקיף על הים, פשוט תדמיינו אותו בראשכם. כל הזמן. מדע ההתעשרות מבטיח שאם תנתקו את החשיבה מהמציאות היומיומית החונקת, תגיעו למציאות טובה יותר.

•· מדע ההתעשרות וחיי היום יום

זו לא סתם קלישאה שעוני הוא רע. על פי הכתוב במדריך מדע ההתעשרות עוני הוא פשוט חטא. למרות שלימדו אותנו מאז ומעולם להאמין שכסף הוא רע הכרחי, אם תקראו את ספר מדע ההתעשרות תבינו שההפך הוא נכון.

מה זאת אומרת? מדע ההתעשרות נותן את התשובה הפשוטה: הסיכוי שלכם לחיות חיים מלאים של מימוש עצמי ושגשוג, ללא כסף הוא קלוש עד קלוש מאוד. זה כל כך פשוט עד כי זה פשוט לא ברור, איך לא הגענו להבנה הזו עוד לפני שקראנו את מדריך מדע ההתעשרות והבנו את זה. הרי תחשבו רגע,  כסף, בעיקר הרבה כסף, מאפשר לנו לממש את עצמנו, את היכולות שלנו, הכישורים שלנו, ואת מה שאנחנו יכולים לתרום לאנושות ולעולם.

•·         הפשטות של מדע ההתעשרות

הדרך אל הכסף היא פשוטה ביותר. המדריך על מדע ההתעשרות הוא תוכן פרקטי בתכלית. מעבר לכך שהוא מסביר מה עומד מאחורי מדע ההתעשרות, הוא נותן עצות מעשיות, שפשוט מלמדות אותנו מה לעשות ומה, אבל ממש, לא לעשות.

הדחף שגורם לך לרצות יותר כסף, זהה לדחף שגורם לצמח לפרוח. אלה הם החיים שמבקשים ביטוי ממשי. כך שאם הבנת את משמעות מדע ההתעשרות, הבנת שבעצם צריך לרצות, להשתוקק לדברים שיבואו ויקרו. התשוקה לחיות מחלחלת לעולם, וגורמת לו צורך לברוא דברים, לברוא חומר. זה מדע ההתעשרות בכבודו ובעצמו. החומר הזה מבקש לחיות יותר דרכך ובאמצעותך. לפיכך הוא מעוניין שיהיו לך כל הדברים בהם תוכל להשתמש.

ככה פשוט, אתה רוצה יותר כסף? גם היקום מצטרף לשאיפה שלך, ורוצה שיהיה לך יותר כסף, כדי שתשתמש בו ותבטא את עצמך. בעצם, העולם רוצה בשבילך בדיוק את מה שאתה רוצה בשבילך. כך שבעצם מדע ההתעשרות הוא הדרך שהיקום מאפשר לך לבטא את עצמך.

•· הכללים הבסיסיים של מדע ההתעשרות - עשה ואל תעשה

תתחילו לחשוב חיובי. מחשבה יוצרת מציאות. זה רעיון שלא רק מדע ההתעשרות העלה אותו לאוויר העולם, אבל מדע ההתעשרות שכלל אותו לכדי מושלמות. תרצה להתעשר? תרצה להגשים את עצמך? מדע ההתעשרות מבטיח לך: החיים כבר יעזרו לך.

תחשוב יצירתי ובגדול. אם תמשיך לחשוב כמו שעשית עד היום, בעצם תישאר באותו מקום. אתה רוצה משהו יותר טוב? יותר גדול? לך על זה. תחשוב ענק. העושר כבר מחכה לך. זה מוכח. מדע ההתעשרות הוא הדרך שלכם לצאת לדרך חדשה.

לחץ כאן להורדת מדריך מדע ההתעשרות בחינם!!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 my secret

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי



 


מאמרים נוספים מאת my secret
 
הסוד מאחורי הספר הסוד
הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction". בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי שמגיב לכל הבקשות שלנו.
ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.


מדע ההתעשרות – בדרך אל העושר
רוצה להתעשר? חולם להתעשר? מרגיש שהחיים שלך לא שלמים? הגעת אל המקום הנכון. המדריך מדע ההתעשרות, שנכתב כבר לפני מאה שנה, הוא בדיוק התשובה בשבילך. לפני הכל, חשוב שתדע כמה דברים בסיסיים על מדריך מדע ההתעשרות ועל הרעיון העומד מאחורי מדע ההתעשרות.
• להתעשר זה מדע, אפילו מדע מדויק. כלומר מדע ההתעשרות כשמו כן הוא.
• קיימת נוסחה פשוטה בתכלית איך לעשות את זה.
• למה שלא תנסה - כל אחד יכול.


מדע ההתעשרות – לעשות כסף זה מדעי.....
המינוס, החובות, השגרה השוחקת. מאות פעמים ניסינו להיפטר מהצרות המעיקות האלה, אבל כלום לא עובד. תמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה. אז בדיוק ברגעי הייאוש הכי עמוקים יש פתרון. מדריך קטן ומלא חוכמה בשם מדע ההתעשרות, שנותן את הרעיון הפשוט ביותר. רוצים כסף? יהיה לכם, וזה אפילו מדעי לחלוטין.

כל מה שרציתם לשאול על מדע ההתעשרות
מכירים את האמרה "כסף הולך לכסף"? מעולה, אז זהו שזו לא סתם אמרה אלא זו לגמרי מציאות. מציאות שגם אתם תוכלו להיות חלק ממנה, אם רק תפנימו את מה שעומד מאחורי מדע ההתעשרות ותעשו עם זה משהו. הנוסחה פשוטה - מסתבר שלעשות כסף ולהתעשר זה מדע של ממש, ועל זה בדיוק מדברים כשמדברים על מדע ההתעשרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI