דף הבית אימון אישי אימון אישי מדע ההתעשרות – בדרך אל העושר
מדע ההתעשרות – בדרך אל העושר
my secret 29/12/09 |  צפיות: 3274

רוצה להתעשר? חולם להתעשר? מרגיש שהחיים שלך לא שלמים? הגעת אל המקום הנכון. המדריך מדע ההתעשרות, שנכתב כבר לפני  מאה שנה, הוא בדיוק התשובה בשבילך. לפני הכל, חשוב שתדע כמה דברים בסיסיים על מדריך מדע ההתעשרות ועל הרעיון העומד מאחורי מדע ההתעשרות.

·         להתעשר זה מדע, אפילו מדע מדויק. כלומר מדע ההתעשרות כשמו כן הוא.

·         קיימת נוסחה פשוטה בתכלית איך לעשות את זה.

·         למה שלא תנסה -  כל אחד יכול.

מדע ההתעשרות – העובדות הבסיסיות

  • זכותך להיות עשיר. ממש כך. מדריך מדע ההתעשרות מתעקש על זכותך לשפע ולכסף רב ככל שתרצה, כדי שהחיים שלך יהיו כל מה שתרצה שהם יהיו. לא רק זאת, הבסיס של מדע ההתעשרות הוא שרק באמצעות כל העושר והשפע שתביא לעצמך, תוכל לחיות חיים שלמים ומלאים ולהגשים את עצמך.
  • התעשרות היא תהליך. חשוב לדעת ולזכור, שלהתעשר זה תהליך פשוט יחסית, אבל הדרך לשם אורכת זמן. הכל תלוי באיזו מציאות אתה נמצא ברגע שהחלטת שזה בדיוק מה שאתה רוצה לעשות. מסובך? לא ממש. לפי מדריך מדע ההתעשרות זה מאוד פשוט, וצריך רק להתמיד ולא להתייאש בשום שלב של הדרך.
  • כדי להתעשר צריך חשיבה חדשה. כל התחלה, גם כזו שלא קשורה בעושר אבל בעיקר בעושר, עיקרה בחשיבה אחרת. חשיבה, לפי מדריך מדע ההתעשרות יוצרת מציאות ואם תחשוב אחרת, תהיה גם מציאות אחרת. מדריך מדע ההתעשרות טוען, כי הדרך אל העושר פשוטה. צריך רק לחשוב אחרת ממה שחשבת עד היום ובסופו של דבר תהיה במקום אחר, גם רגשית גם תודעתית וגם כלכלית, בסופו של דבר. וזו כל התורה של מדע ההתעשרות כולה על רגל אחת.

מדע ההתעשרות - הדרך אל הכסף הגדול

· כסף זה לא דבר שלילי. לכסף יש פעמים רבות, בעיקר בכלי התקשורת, דימוי של משהו מלוכלך, ואילו העוני נתפס כדבר נקי ותמים. מדריך מדע ההתעשרות מסביר, שזוהי תפיסה שגויה לחלוטין. לא רק שהעוני קשה מבחינה פיזית, גם בתנאי עוני אי אפשר לפתח שום דבר שכלי, רגשי, הכרתי. כל הזמן הרי המחשבה נודדת למחשבה על כסף, בעצם לרעיון שטמון בתוך מדע ההתעשרות.

·כסף יוצר שלמות. מדע ההתעשרות עושה את הקשר הישיר בין הפיזי למחשבתי. כדי שאדם יקבל את כל מבוקשו, כל מה שהוא ירצה, הוא צריך כסף. חוץ מזה, זה רק טבעי שאדם ישאף לקבל את כל מה שהוא רוצה. מגיע לו. זה בדיוק הרעיון של מדע ההתעשרות ואיזה רעיון מדהים זה.

· יש מספיק כסף לכולם. לא יכול להיות מצב שבו לקבוצה מסוימת של אנשים יהיה הרבה כסף, ואילו לקבוצה אחרת של אנשים כבר לא יישאר יותר. מדריך מדע ההתעשרות מסביר שיש מספיק כסף בעולם, צריך פשוט ללכת בדרך מסוימת ועקבית כדי להשיג אותו.

· תאמין בעצמך ובדרך שלך אל העושר. יש אנשים שיגידו שמדריך מדע ההתעשרות מציג תפיסה לא נכונה. אז מה? כדי להגיע לכסף הגדול ולפעול על פי חוקי מדע ההתעשרות, אל תקשיב לדעות שסותרות את התפיסה של מדע ההתעשרות, אלא תתעקש עליה. תמשיך להאמין בדרך של מדע ההתעשרות כל הזמן, עד שהמטרה תושג. תאמין ללא סייגים ברעיון של מדע ההתעשרות –זה ישתלם לך.

לחץ כאן להורדת מדריך מדע ההתעשרות בחינם!!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 my secret

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי



 


מאמרים נוספים מאת my secret
 
הסוד מאחורי הספר הסוד
הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction". בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי שמגיב לכל הבקשות שלנו.
ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.


מדע ההתעשרות – בדרך אל העושר
רוצה להתעשר? חולם להתעשר? מרגיש שהחיים שלך לא שלמים? הגעת אל המקום הנכון. המדריך מדע ההתעשרות, שנכתב כבר לפני מאה שנה, הוא בדיוק התשובה בשבילך. לפני הכל, חשוב שתדע כמה דברים בסיסיים על מדריך מדע ההתעשרות ועל הרעיון העומד מאחורי מדע ההתעשרות.
• להתעשר זה מדע, אפילו מדע מדויק. כלומר מדע ההתעשרות כשמו כן הוא.
• קיימת נוסחה פשוטה בתכלית איך לעשות את זה.
• למה שלא תנסה - כל אחד יכול.


מדע ההתעשרות – לעשות כסף זה מדעי.....
המינוס, החובות, השגרה השוחקת. מאות פעמים ניסינו להיפטר מהצרות המעיקות האלה, אבל כלום לא עובד. תמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה. אז בדיוק ברגעי הייאוש הכי עמוקים יש פתרון. מדריך קטן ומלא חוכמה בשם מדע ההתעשרות, שנותן את הרעיון הפשוט ביותר. רוצים כסף? יהיה לכם, וזה אפילו מדעי לחלוטין.

כל מה שרציתם לשאול על מדע ההתעשרות
מכירים את האמרה "כסף הולך לכסף"? מעולה, אז זהו שזו לא סתם אמרה אלא זו לגמרי מציאות. מציאות שגם אתם תוכלו להיות חלק ממנה, אם רק תפנימו את מה שעומד מאחורי מדע ההתעשרות ותעשו עם זה משהו. הנוסחה פשוטה - מסתבר שלעשות כסף ולהתעשר זה מדע של ממש, ועל זה בדיוק מדברים כשמדברים על מדע ההתעשרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI