דף הבית אימון אישי אימון אישי הסוד מאחורי הספר הסוד
הסוד מאחורי הספר הסוד
my secret 10/01/10 |  צפיות: 3330

הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction".  בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי  שמגיב לכל הבקשות שלנו.

ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.

הספר הסוד – מה מסתתר מאחורי הסוד

  • ניסיון קודם. הספר הסוד הוא אסופה של כ-25 הוגי דעות, מדענים, מאמנים, פסיכולוגים, ויוצרים, אשר השתמשו בסוד להביא הצלחה, כסף, אושר וחופש לחייהם. כולם ביחד מביאים את הסוד - הסוד לחיים מלאים ומאושרים.
  • מחשבה יוצרת מציאות. הספר הסוד מסביר, כי אם נחשוב על משהו, המחשבה תיצור את המציאות החדשה. בדיוק כמו במדריך מדע ההתעשרות. אם נחשוב על העושר שאנחנו רוצים שיהיה לנו, ניצור אנרגיה שתיקח אותנו לקראת זה, ופשוט נהיה שם. כך גם הספר הסוד, שמסביר שזה כוח אנרגטי ומגנטי של ממש. אם נחשוב ניצור את המציאות של עצמנו.
  • אמונה. הספר הסוד מאפשר הצצה ליצירת מציאות מתוך המחשבה אבל עם הרבה אמונה בתהליך. הספר הסוד מאפשר את יצירת המחשבה אבל בלי אמונה התהליך לא יתבצע במלואו. כמו בכל דבר בחיים, גם הספר הסוד מדגיש כי בלי אמונה, התהליך לא יתקיים.
  • הסוד ידוע. מסתבר שהסוד היה ידוע כבר להרבה אנשים בעולם, אבל לא פורסם עד שיצא הספר הסוד. בין השאר, אפלטון, גליליאו, שייקספיר, בטהובן ואיינשטיין ידעו את דבר הסוד והשתמשו בו במהלך עבודתם. קשה להאמין, שהם יצרו יצירות כאלה, ופיתחו תיאוריות כאלה, בלי אמונה חזקה ובלתי מתפשרת בחוק המשיכה. ללא ספק הספר הסוד היה מונח על שולחנם בגרסה כזו או אחרת.
  • גם מדע ההתעשרות הוא חלק מהסוד

במדריך מדע ההתעשרות, שנכתב בשנת 1910, מתגלה אחד הסודות הגדולים –הדרך לעושר. מחבר מדע ההתעשרות וואלאס די וטלס טוען, כי לא ניתן לחיות חיים מוצלחים באמת מבלי להיות עשיר. ולא מדובר רק ברכישת ובצבירת נכסים אינספור, אלא התקדמות נפשית שכלית, ואפילו תודעתית. לדברי המחבר כל התקדמות אנושית חייבת להתבסס על מדע ההתעשרות.  זה הרעיון המרכזי גם בתוך הספר הסוד. תבקש את השפע בחיים ותוכל להגשים את עצמך.

·         הוקרת תודה ותרגול. הספר הסוד מציע לתרגל הוקרת תודה למה שכבר יש לך, ולדעת בדיוק מה אתה רוצה שיהיה לך ולמה . כך שלבקש מיליון דולר  ולחשוב שבזה יפתרו כל הבעיות זה בדיוק החלק הרדוד של הסוד, וסביר להניח שלא יתגשם .רוב האנשים מתלהבים מהספר במשך כמה שבועות, מדברים על זה , חולמים את זה ונוטשים את זה באמירה" זה לא הלך לי ...." . רק התמדה, עבודה, שינון, תרגול , בהירות מחשבה , אמונה ושקט נפשי יביאו לך את ההצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 my secret

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי



 


מאמרים נוספים מאת my secret
 
הסוד מאחורי הספר הסוד
הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction". בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי שמגיב לכל הבקשות שלנו.
ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.


מדע ההתעשרות – בדרך אל העושר
רוצה להתעשר? חולם להתעשר? מרגיש שהחיים שלך לא שלמים? הגעת אל המקום הנכון. המדריך מדע ההתעשרות, שנכתב כבר לפני מאה שנה, הוא בדיוק התשובה בשבילך. לפני הכל, חשוב שתדע כמה דברים בסיסיים על מדריך מדע ההתעשרות ועל הרעיון העומד מאחורי מדע ההתעשרות.
• להתעשר זה מדע, אפילו מדע מדויק. כלומר מדע ההתעשרות כשמו כן הוא.
• קיימת נוסחה פשוטה בתכלית איך לעשות את זה.
• למה שלא תנסה - כל אחד יכול.


מדע ההתעשרות – לעשות כסף זה מדעי.....
המינוס, החובות, השגרה השוחקת. מאות פעמים ניסינו להיפטר מהצרות המעיקות האלה, אבל כלום לא עובד. תמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה. אז בדיוק ברגעי הייאוש הכי עמוקים יש פתרון. מדריך קטן ומלא חוכמה בשם מדע ההתעשרות, שנותן את הרעיון הפשוט ביותר. רוצים כסף? יהיה לכם, וזה אפילו מדעי לחלוטין.

כל מה שרציתם לשאול על מדע ההתעשרות
מכירים את האמרה "כסף הולך לכסף"? מעולה, אז זהו שזו לא סתם אמרה אלא זו לגמרי מציאות. מציאות שגם אתם תוכלו להיות חלק ממנה, אם רק תפנימו את מה שעומד מאחורי מדע ההתעשרות ותעשו עם זה משהו. הנוסחה פשוטה - מסתבר שלעשות כסף ולהתעשר זה מדע של ממש, ועל זה בדיוק מדברים כשמדברים על מדע ההתעשרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI