דף הבית בניין ואחזקה בית חכם שכפול מפתחות ע"י מנעולן
שכפול מפתחות ע"י מנעולן
אורי 26/02/12 |  צפיות: 4822

שכפול שלט לרכב

גם אם אתם לא מאובחנים כאנשים הסובלים מבעיות בזיכרון, קורה מדי פעם שאינכם זוכרים היכן הנחתם את המפתחות לבית ו/או לאיפה השלכתם את שלט הרכב כשחזרתם לביתכם לאחר יום עבודה ארוך. הנורא מכל הוא שצריך להתמודד עם שאלות אלו דווקא ברגעים שבהם גם ככה אתם לחוצים מאוד וממהרים לצאת כדי לא לאחר. תחושות הלחץ והתסכול היו נמנעות מכם אילו רק הייתם נעזרים בשירות שכפול שלט לרכב שכל מנעולן מעניק.

שכפול שלט לרכב – תהליך קצר ופשוט
שכפול שלט רכב אינו דבר כל כך מסובך. מדובר בעניין פשוט שנמשך לכל היותר כמה דקות. ממש כפי שאתם משכפלים לעצמכם מפתח לשעת חירום, תמיד כדאי לשכפל לעצכם גם את השלט לרכב. רק כך תוכלו לצאת לדרככם ללא לחץ של זמן. בנוסף תוכלו להשאיר את החיפוש אחר שלט הרכב הנוסף לזמן אחר, רגוע יותר.

שכפול מפתחות ושלטים - מה שבסרטים זה לא מה שקורה במציאות
לעיתים קרובות מציגים בסרטים ובסדרות טלוויזיה כל מיני שיטות לשכפול מפתח או לשכפול שלט לרכב. כל ז'אנר סרטי וסדרות הפעולה, המתח ואפילו המדע הבדיוני עושה שימוש נרחב בכל מה שקשור למפתחות, וממציא שיטות לשכפולים בדרכים יצירתיות ומקוריות. דרכים אלו לא תמיד אפשריות במציאות. למשל, בוודאי ראיתם לפחות פעם אחת סצנה בה עומדים לגנוב רכב או לפרוץ למכונית. בסצנה זו הגנב הפוטנציאלי הטביע את המפתח לרכב בחומר דמוי פלסטלינה, ולאחר מכן מילא את הטביעה במין נוזל מתכתי כדי ליצור מפתח מדויק שיאפשר את התנעת הרכב ללא כל בעיה. כיום שכפול זה איננו אפשרי כיוון שהמפתחות מגיעים עם סימן מיוחד המאפשר לרכב לדעת אם מדובר במפתח המקורי של הרכב או לא.

כיצד משכפלים שלט של רכב?
אמנם המנעולן קודם כל פותח את השלט עם מברג פיליפס, אך המכשיר שנקרא מנתח טווח הוא זה שמאפשר למעשה כל שכפול שלט לרכב. ברגע שהטווח במכשיר תואם, המנעולן יכול לכוון את השלט המיועד לשכפול לאותו תדר של השלט המקורי. וזהו! באמת שתהליך זה הוא קל מאוד.

כמה עותקים ניתן לשכפל לשלט?
בדרך כלל חברות רכב יכולות לשכפל עד שני שלטי רכב לאדם. לעומת מפתחות, שאותם ניתן לחלק לכמה וכמה אנשים ולכן ניתן לשכפלם ללא הגבלה, הרי ששכפול שלט ברכב נעשה באופן מוגבל למדי.

מי רשאי לשכפל שלטים לרכב?
אם אתם מעוניינים בשכפול שלט לרכב, הדבר הטוב ביותר עבורכם הוא לפנות למנעולן מנוסה ומוסמך. מנעולן מוסמך הוא מנעולן שיש לו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל ו/או תעודת מנעולן מטעם איגוד המנעולנים. אל תהססו ובקשו ממנו להציג את אחת מהתעודות האלו בפניכם, כך תוכלו לדעת שמדובר באדם אמין שלא ינצל את הסמכתו על מנת לשכפל לעצמו עותק מהשלט שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI