דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
נחמה לוינשטיין 22/08/10 |  צפיות: 4072
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים. אין מישהי שלא רוצה להראות הכי יפה. הרי לא קיימת תחושה יותר נעימה מתסרוקת מעוצבת ומחמיאה או בגד שנראה יפה עליך שמחמיא ומבליט את הגזרה (או מטשטש את החלקים שאנו פחות מרוצים מהם), העניין הוא שבמקרים רבים הגנטיקה והגיל משפיעים יותר ממה שהיינו רוצים. פה נכנסת למשוואה הכירורגיה הפלסטית, אשר מציעה פתרונות יצירתיים לשדרוג המראה החיצוני, ואיתו גם את הביטחון-העצמי, בלי לשרוף חור גדול מדיי בכיס.

מרגע שמחליטים לעבור ניתוח קוסמטי נכנסים למסלול ארוך ומייגע, ולכן חשוב מאוד לא לעבור תחת סכין המנתח אם קיימים ספקות או סיכוי כלשהו שתתחרטו. בסיומו של דבר, רוב המטופלים יוצאים מהניתוח מרוצים, אך קחו בחשבון את העובדה שכמו בכל ניתוח, גם בניתוח פלסטי יש סכנות.

אז מה חשוב לשאול אם רוצים לעבור ניתוח פלסטי, וממה להיזהר? מחפשים ניתוח בחזה? להלן כמה טיפים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:

- לניתוח אף:
בימים הראשונים אחרי הניתוח הפלסטי, מומלץ להגביה את הראש בזמן שישנים, בשביל לצמצם הנפיחות, וכדי למנוע הצטברות נוזלים ובצקת באזור שסביב האף.

- בימים הראשונים לאחר שהאף מנותח אולי תתקלו בקשיים בעת צחצוח השיניים. ולכן מאד מומלץ, באופן זמני, להשתמש בשטיפת פה כדי לשמור על היגיינת הפה.

- ניתוחי חזה: מומלץ מאוד שלא לבצע הגדלה בשדיים נפולים מבלי לבצע הרמת חזה, מכיוון שהוספת משקל עודף תעודד את נפילת השדיים והמצב יהפוך לחריף יותר אחרי ניתוח ההגדלה.

- מומלץ להימנע מהפעלת כוח או לחץ כלשהם על הזרועות והחזה אחרי שעוברים הגדלת חזה, מכיוון שכל לחץ עשוי לגרום להתרחבות צלקות הניתוח.

- בטיפולי פנים: בטיפולי פילינג בהם נעשה שימוש בחומצות אלפא בטא, חשוב לחכות לחורף. כמו כן, חובה להשתמש באמצעי הגנה מהשמש במהלך תקופת הטיפול ובשבועות שאחריו.

- בבתי-המרקחת קיימים מגוון של תכשירים העשויים מחומרים טבעיים אשר נועדו לעזור במניעת שטפי-דם לאחר ניתוחי מתיחת פנים. בקשי מהרופא המנתח מידע בנוגע לנושא.

תחום האסתטיקה הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם תרצו לשמוע עוד בנושא שתלי סיליקון ועל ניתוח הגדלת חזה, ישתלם לבדוק את המאמרים הבאים על לפני ואחרי הגדלת חזה או לבקר באתר ניתוח הגדלת חזה. רק שתעברו את הטיפול בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. ורק בריאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI