דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות שמלת כלה וינטאג
שמלת כלה וינטאג
נחמה לוינשטיין 22/08/10 |  צפיות: 4410

התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

באירוע גדול שכזה את רוצה להיראות הכי יפה, ומה יותר יפה משמלה לבנה מעוצבת, שגורמת לכל אישה להיראות ממש כמו נסיכה?

איך קונים שמלת כלה? מהן העלויות הצפויות לך? אילו חלופות אפשריות? חושבת על שמלת כלה? רוצה אינפורמציה על שמלות לאירועים? בואי להכיר את הנושא לעומק:

מחיר שנחשב לממוצע עבור שמלה מעוצבת הוא כ-5000 שקל, בעוד מבחינת האחוזון העליון סכום זה נחשב לנמוך. השכרת שמלת חתונה עולה בממוצע כ-20 אחוז פחות מרכישתה, ובהפרש מחיר כזה קטן, בדרך כלל כדאי יותר לקנות אותה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

שמלות לחתונה – כמה עצות.

מעוניינת למצוא מעצב טוב? חפשי המלצות מחברות קרובות שקנו שמלה בשנים האחרונות (עדיף לא מזמן), וחפשי קטלוגים של המעצבים הרלוונטיים בכדי להתרשם אם מגוון השמלות שלהם נאות בעינייך.

עייני בקטלוגים השונים, אבל התייחסי אליהם כהנחייה ולא יותר, לטובת התוודעות עם הדגמים הקיימים, לבחירת סגנון אהוב וקבלת רעיונות לשמלתך.

לאחר מכן, הגיעי לסלון הכלות, עדיף לפגישה מתואמת, כדי שתקבלי שירות איכותי ואת מלוא תשומת הלב.

במהלך הביקור ולאחריו, שאלי את עצמך: האם הבעלים יושבים איתך מספיק, או מפנים אותך לעובדים הזוטרים? האם הם קשובים לבקשותייך? והצוות, איך הוא מתייחס אליך? איך היחס ללקוחות האחרות? האם המחיר מתאים לך?

בררי גם אם התשלום כולל שירותים נלווים, כגון איפור ועיצוב תסרוקת ביום החתונה עצמו, הדבר עשוי לחסוך ממך המון הוצאות. כמו כן, יש מקומות אשרלוקחים שירותים אלו צעד נוסף קדימה, ומוסיפים על הבסיס גם טיפולי ספא, עיסויים ושאר פינוקים שהופכים את שעות ההכנה לנעימות יותר.

סטודיו מעולה מקפיד על סטנדרטים גבוהים מכל הבחינות – תפירה ובדים, סטייל ועיצוב ולא פחות חשוב, באיכות השירות. ולכן, אל תתפשרי.

מחפשת עוד מידע בנושא מעצבי שמלות כלה? בקרי עכשיו באתר שמלות כלה 2011 למציאת מיטב המעצבים והמעצבות, בלחיצת כפתור קטנה. מזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI